Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Городищенське РТМО" |
Код ЄДРПОУ: | 02005355 |
Місцезнаходження: | 19502, Україна , Черкаська обл., Городище, вул. Гагаріна, 22 |
Контактна особа: |
Пикало Сергій Васильович +380473422555 project_rtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар проводиться протягом 30 календарних днів з моменту передачі Постачальником Замовникові кожної окремої партії Товару, на підставі виставлених Постачальником рахунків та належно оформлених первинних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 13:24 |
Додаток 5 (проект договору).docx | |
03 червня 2020 13:24 |
ТД паливна деревина 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000014 ● 56178a561c0a49bb902e643eea9973c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2020 №45
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.07.2020 № 45
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-03-003671-b, 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 16:35:11
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Паливна деревина, ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-03-003671-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому в пункті 4 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), в той час коли відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
2) з яких підстав пропозицію учасника ФОП Концевий В.І. не відхилено та ФОП Концевий В.І. визнано переможцем торгів, коли:
- персональні дані учасника в паспорті не співпадають з персональними даними в довідці № 20169749350040288591, що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) від 22.06.2020?
- в п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Проте, учасником ФОП Концевий надано копії договорів оренди транспортних засобів (які є двостороннім правочином), в яких зазначена вимога не виконується, ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-04 11:42:10
Пояснення
На запит про надання пояснень стосовно закупівлі код за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 03410000-7 деревина "Паливна деревина" 900 м3, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-003671-b, ідентифікатор моніторингу UA-M-2020-07-01-000014 відповідь надається у доданому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником КНП "Городищенське РТМО" вжито заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Держаудитслужби України від 10.07.2020 року про результати моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 02103410000-7 – Деревина (паливна деревина) 900 м3 (ID закупівлі UA-2020-06-03-003671-b) . Закупівлю відмінено на основі п. 2 ч. 1 ст. 32 закону України "Про публічні закупівлі" а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушень які неможливо усунути: 1. Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" річний план закупівель UA-P-2020-04-13-006315-b не містить інформації про місцезнаходження замовника. 2. Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, не зазначено категорію замовника.
2020-07-13 12:48:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником КНП "Городищенське РТМО" вжито заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Держаудитслужби України від 10.07.2020 року про результати моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 02103410000-7 – Деревина (паливна деревина) 900 м3 (ID закупівлі UA-2020-06-03-003671-b) . Закупівлю відмінено на основі п. 2 ч. 1 ст. 32 закону України "Про публічні закупівлі" а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
2020-07-13 13:26:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОНЦЕВИЙ В.І. |
729 000,00
UAH з ПДВ
|
649 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» |
739 800,00
UAH з ПДВ
|
649 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Смілянське лісове господарство |
745 200,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙДІА ТЕХ" |
849 600,00
UAH з ПДВ
|
849 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОНЦЕВИЙ В.І. #1762705492 |
Переможець |
649 800,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2020 11:50
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 12:06 |
Кінець періоду оскарження: | 24 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 24 липня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | п. 2 ч. 1 ст. 32 закону України "Про публічні закупівлі" а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис причин: 1. Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" річний план закупівель UA-P-2020-04-13-006315-b не містить інформації про місцезнаходження замовника. 2. Порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, не зазначено категорію замовника. |
13 липня 2020 12:05
|
Електронний підпис |
13 липня 2020 11:52
|
Рішення |