Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірки, кабачки, перець болгарський, баклажани, капуста пекінська, зелень кропу, зелень петрушки).
Очікувана вартість
209 500,00 UAH
UA-2020-06-03-003492-c 97bf92a4b9ee499697bafed6a44a32e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:49
Очікувана вартість: 209 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 047,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кілограми
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2250 кілограми
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1600 кілограми
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
550 кілограми
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1650 кілограми
баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
капуста пекінська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограми
зелень кропу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограми
зелень петрушки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1, вул. Надпільна, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов’язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:15
ТД овочі 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000029 ● 5a0fcfc60d0940258bce06240c820d7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.07.2020 №46
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.07.2020 № 46

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-06-03-003492-c, 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 13:36:40

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірки, кабачки, перець болгарський, баклажани, капуста пекінська, зелень кропу, зелень петрушки, код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-03-003492-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
- чому в п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 03.06.2020, зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій? Дана вимога суперечить вимогам п.11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-09 14:28:33

пояснення на виявлені порушення в тендерній документації

03.07.2020 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області було проведено моніторинг закупівлі, та виявлено порушення , а саме: в п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» від 03.06.2020 зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Проаналізувавши викладені зауваження прийнято рішення про відміну торгів відповідно до п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме в п.4.1 розділу «Інструкція з з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір від 06.07.2020 № 222, що укладений з ФОП Андріяш Л.О., розірваний.

2020-07-14 15:32:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу установлено, що Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу установлено, що Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Договір від 06.07.2020 № 222, що укладений з ФОП Андріяш Л.О., розірваний замовником.

2020-07-20 13:50:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ 205 150,00
UAH з ПДВ
205 150,00
UAH з ПДВ
Документи
СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА 209 000,00
UAH з ПДВ
209 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2020 20:09
Електронний підпис
28 червня 2020 20:07
СТ.17 п.6.pdf
28 червня 2020 20:07
СТ.17. п.13.pdf
28 червня 2020 20:07
СТ.17. ч.2.pdf
28 червня 2020 20:07
СТ.17. п.12.pdf
28 червня 2020 20:07
ст.17 п.5.pdf
18 червня 2020 17:15
Електронний підпис
18 червня 2020 17:12
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf
18 червня 2020 17:12
ін .НАССР.pdf
18 червня 2020 17:12
КК. ПОТУЖНОСТІ.pdf
18 червня 2020 17:12
кк. ТЗ 72-79.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
ІН. ВИТЯГ З ЄДР 13.06.20.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
от. тех. спец..pdf
18 червня 2020 17:12
Виписка 12561.pdf
18 червня 2020 17:12
ІН.Паспорт + код.pdf
18 червня 2020 17:12
КК. ТЗ 21-51.pdf
18 червня 2020 17:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 червня 2020 17:12
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
КК. ТЗ 54-11.pdf
18 червня 2020 17:12
ІН. ВИТЯГ З ЄДР 13.06.20.pdf
18 червня 2020 17:12
ІН.Паспорт + код.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ЛИСУН.pdf
18 червня 2020 17:12
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf
18 червня 2020 17:12
КК. ТЗ 54-11.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf
18 червня 2020 17:12
кк.7278.Сертифікат 22000.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
г.Виписка 12561.pdf
18 червня 2020 17:12
Лист_згода 12561.pdf
18 червня 2020 17:12
г.Лист_згода 12561.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
ін .НАССР.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
КК. ТЗ 21-51.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
2 КК. КОПІЯ СВІДОЦТВ ТЗ.pdf
18 червня 2020 17:12
ІН..копія витягу єд.п..pdf
18 червня 2020 17:12
г.Виписка 12561.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
кк.7278.Сертифікат 22000.pdf
18 червня 2020 17:12
СТ.17.pdf
18 червня 2020 17:12
СТ.17.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
г.Лист_згода 12561.pdf
18 червня 2020 17:12
г.Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 червня 2020 17:12
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
от. тех. спец..pdf.p7s
18 червня 2020 17:12
кк. ТЗ 72-79.pdf
18 червня 2020 17:12
КК. ПОТУЖНОСТІ.pdf.p7s

Публічні документи

18 червня 2020 15:20
1. Витяг,виписка.PDF
18 червня 2020 15:20
2 Паспорт_Склоц_ка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ

СКЛОЦЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3023816875
Переможець 205 150,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3023816875
205 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 15:53
специфікація.PDF зміни до договору
09 липня 2020 15:41
моніторинг овочі 3.PDF зміни до договору
09 липня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 08:34
договір 222.PDF укладений
08 липня 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, розірвання договору в результаті неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 460,00
UAH
Причини розірвання договору: Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області було проведено моніторинг даної закупівлі, та виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме в п.4.1 розділу «Інструкція з з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» В результаті тендерним комітетом було прийнято рішення розірвати договір та відмінити торги, відповідно до п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель,