Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005645 |
Місцезнаходження: | 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1 |
Контактна особа: |
Коврах Аліна Михайлівна 380472311022 econom_hosp2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 209 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 047,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником. У разі затримки фінансування Замовник зобов’язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.1 ст.2 Закону. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 15:15 |
ТД овочі 2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000029 ● 5a0fcfc60d0940258bce06240c820d7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2020 №46
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.07.2020 № 46
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-03-003492-c, 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-03 13:36:40
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи (помідори, огірки, кабачки, перець болгарський, баклажани, капуста пекінська, зелень кропу, зелень петрушки, код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-03-003492-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
- чому в п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 03.06.2020, зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій? Дана вимога суперечить вимогам п.11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-09 14:28:33
пояснення на виявлені порушення в тендерній документації
03.07.2020 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області було проведено моніторинг закупівлі, та виявлено порушення , а саме: в п.4.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» від 03.06.2020 зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Проаналізувавши викладені зауваження прийнято рішення про відміну торгів відповідно до п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме в п.4.1 розділу «Інструкція з з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 06.07.2020 № 222, що укладений з ФОП Андріяш Л.О., розірваний.
2020-07-14 15:32:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу установлено, що Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу установлено, що Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір від 06.07.2020 № 222, що укладений з ФОП Андріяш Л.О., розірваний замовником.
2020-07-20 13:50:00
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3023816875 |
Переможець |
205 150,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 15:53
|
специфікація.PDF | зміни до договору |
09 липня 2020 15:41
|
моніторинг овочі 3.PDF | зміни до договору |
09 липня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 08:34
|
договір 222.PDF | укладений |
08 липня 2020 08:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, розірвання договору в результаті неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
5 460,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області було проведено моніторинг даної закупівлі, та виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме в п.4.1 розділу «Інструкція з з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам п.11 частини другої ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» В результаті тендерним комітетом було прийнято рішення розірвати договір та відмінити торги, відповідно до п.2 ч.1 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, |