Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (для шкільних їдалень)
Очікувана вартість
744 000,00 UAH
UA-2020-06-03-002294-b c00c73d9b33549459896e52992149e30
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Глибіна

+380613191111 olga444@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41844274
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А
Контактна особа: Ольга Глибіна
+380613191111
olga444@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 13:56
Очікувана вартість: 744 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 одиниця
Обладнання для закладів громадського харчування (для шкільних їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72503, Україна, Запорізька область, Якимівка, Центральна,73, , Пушкіна,22а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 09:06
ДОДАТОК5 тп.docx
17 червня 2020 09:06
протокол про внесення змін.pdf
03 червня 2020 11:32
Додаток 2. lkz nl.docx
03 червня 2020 11:32
Додаток 1, до тд.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК5 тд.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК3 тех.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК4(проект договора).docx
03 червня 2020 11:32
тд 2020 для оприлюдення.docx
03 червня 2020 11:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
17 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 09:06
ДОДАТОК5 тп.docx
17 червня 2020 09:06
протокол про внесення змін.pdf
03 червня 2020 11:32
Додаток 2. lkz nl.docx
03 червня 2020 11:32
Додаток 1, до тд.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК5 тд.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК3 тех.docx
03 червня 2020 11:32
ДОДАТОК4(проект договора).docx
03 червня 2020 11:32
тд 2020 для оприлюдення.docx
03 червня 2020 11:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000021 ● 37b860eb9ae941118d8c3369a501cb54
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.07.2020 № 135

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.07.2020 №135

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-03-002294-b, ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі від 09.07.2020 року відділ освіти, молоді та спорту Якимівської селищної ради повідомляє: 1 Зазначені порушення розглянуті тендерним комітетом відділу, прийняті до відома та будуть враховані у подальшій роботі. 2 Прийняте рішення (протокол №21 від 09.07.2020 року) про відхілення тендерної пропозиції ФОП Караєв С.Ю. таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначеним у тендерній документації на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. 3 Члени тендерного комітету попереджені про здійснення помилок у своїй роботі. 4 Члени тендерного комітету зобов’язуються дотримуватись Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-07-09 15:31:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-07-10-000058 ● 6ee749aee3ec4f4083126a1240806f09
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 13:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

10.07.2020 № 139

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.07.2020 №139

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-03-002294-b, КЗ "Веселівська районна різнопрофільна гімназія", ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-10 14:49:04

Доброго дня

Ваше Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про початок моніторингу:
10 лип 00:00
Дата публікації рішення про початок моніторингу:
10 лип 13:51
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.07.2020 № 139 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.07.2020 №139 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2020-06-03-002294-b, КЗ "Веселівська районна різнопрофільна гімназія", ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування,
Не відноситься до переліку наших закупівель і потрапила до нас на майданчик мабуть помилково.
Дякуємо за розуміння, З повагою відділ ОМС Якимівської СР.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-07-13 09:02:50

Про помилкове завантаження

Наказ від 10.07.2020 №139 помилкове завантажений

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ 656 200,00
UAH з ПДВ
656 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 740 000,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 18:47
Електронний підпис
01 липня 2020 18:47
Цінова пропозиція.pdf
23 червня 2020 23:21
Електронний підпис
23 червня 2020 23:21
Технічна частина.rar

Публічні документи

24 червня 2020 19:08
Щодо_пiдпису.pdf
24 червня 2020 19:08
Щодо_дiял_ностi.pdf
24 червня 2020 19:08
Проект_договору.pdf
24 червня 2020 19:08
Працiвники.pdf
24 червня 2020 19:08
Наявнiсть обладнання.pdf
24 червня 2020 19:08
Ком._пропозицiя.pdf
24 червня 2020 19:08
Захист_довкiлля.pdf
24 червня 2020 19:08
Досвiд.pdf
24 червня 2020 19:08
Виписка_з_EДР.pdf
24 червня 2020 19:08
Технiчна_специфiкацiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ
#3148912310
Рішення скасоване 656 200,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 16:47
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ
#3148912310
Рішення скасоване 656 200,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 13:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ
#3148912310
Відхилено 656 200,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:08
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3119508816
Відхилено 740 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:10

Документи

09 липня 2020 15:08
Електронний підпис

Документи

09 липня 2020 15:10
Електронний підпис
09 липня 2020 15:09
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2020 15:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі