Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41844274 |
Місцезнаходження: | 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А |
Контактна особа: |
Ольга Глибіна +380613191111 olga444@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 744 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 09:06 |
ДОДАТОК5 тп.docx | |
17 червня 2020 09:06 |
протокол про внесення змін.pdf | |
03 червня 2020 11:32 |
Додаток 2. lkz nl.docx | |
03 червня 2020 11:32 |
Додаток 1, до тд.docx | |
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК5 тд.docx | |
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК3 тех.docx | |
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК4(проект договора).docx | |
03 червня 2020 11:32 |
тд 2020 для оприлюдення.docx | |
03 червня 2020 11:32 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
17 червня 2020 09:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2020 09:06 |
ДОДАТОК5 тп.docx
|
|||
17 червня 2020 09:06 |
протокол про внесення змін.pdf
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
Додаток 2. lkz nl.docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
Додаток 1, до тд.docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК5 тд.docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК3 тех.docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
ДОДАТОК4(проект договора).docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
тд 2020 для оприлюдення.docx
|
|||
03 червня 2020 11:32 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-08-000021 ● 37b860eb9ae941118d8c3369a501cb54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2020 № 135
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.07.2020 №135
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-03-002294-b, ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ, ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі від 09.07.2020 року відділ освіти, молоді та спорту Якимівської селищної ради повідомляє: 1 Зазначені порушення розглянуті тендерним комітетом відділу, прийняті до відома та будуть враховані у подальшій роботі. 2 Прийняте рішення (протокол №21 від 09.07.2020 року) про відхілення тендерної пропозиції ФОП Караєв С.Ю. таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зазначеним у тендерній документації на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. 3 Члени тендерного комітету попереджені про здійснення помилок у своїй роботі. 4 Члени тендерного комітету зобов’язуються дотримуватись Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-07-09 15:31:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- UA-M-2020-07-10-000058 ● 6ee749aee3ec4f4083126a1240806f09
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2020 № 139
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.07.2020 №139
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-06-03-002294-b, КЗ "Веселівська районна різнопрофільна гімназія", ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-10 14:49:04
Доброго дня
Ваше Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про початок моніторингу:
10 лип 00:00
Дата публікації рішення про початок моніторингу:
10 лип 13:51
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.07.2020 № 139 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.07.2020 №139 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2020-06-03-002294-b, КЗ "Веселівська районна різнопрофільна гімназія", ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування,
Не відноситься до переліку наших закупівель і потрапила до нас на майданчик мабуть помилково.
Дякуємо за розуміння, З повагою відділ ОМС Якимівської СР.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-07-13 09:02:50
Про помилкове завантаження
Наказ від 10.07.2020 №139 помилкове завантажений
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ |
656 200,00
UAH з ПДВ
|
656 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ #3148912310 |
Рішення скасоване |
656 200,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 16:47
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ #3148912310 |
Рішення скасоване |
656 200,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 13:44
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРАЄВ СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ #3148912310 |
Відхилено |
656 200,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 15:08
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #3119508816 |
Відхилено |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 15:10
|