Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:35 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 1 255 804,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 279,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Комплект меблів для учнів (стіл+стілець) - 1 146 шт
- 1 146 шт.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | за наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 12:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 12:40 |
ТД-комплект меблів.docx | |
03 червня 2020 12:40 |
Проект договору - Додаток 7.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000074 ● 2d1d633b16eb4f0da08d637b20057e3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 22:17 |
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-06-03-002255-c 03.06.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-19 16:04:23
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-21 14:41:45
пояснення
Надаємо пояснення, згідно вашого запиту:
По-перше:
Згідно з вимогою п.11 ч.1 ст.22 Закону строк дії тендерної пропозиції (надалі – ТП) протягом якого вони є дійсними - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції.
При затвердженні тендерної документації (надалі - ТД) (протокол №134 від 03.06.2020) тендерним комітетом було прийнято рішення про затвердження ТД саме в даній редакції (строк дії тендерної пропозиції – протягом 90 днів).
Дана вимога не суперечить вимогам п.11 ч.1 ст.22 Закону, тому що фраза протягом 90 днів зазначає, що ТП є дійсною саме 90 днів, тобто не менше ніж 90 днів.
Крім тому на сайті ProzorroІнфобокс розміщена «Примірна тендерна документація» в якій зазначено – строк дії тендерної пропозиції саме – протягом 90 днів. Зазначеної примірною тендерною документацією користуються всі Замовники.
Для підтвердження вищезазначеного надаємо посилання на сайт Радник публічних закупівель- https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/nadporogi/strok-dii-tendernoi-propozytsii-ta-varianty-joho-prodovzhennia/
В зазначеній статті вказано, що фраза – протягом 90 днів є цілком правомірною та не порушує вимог п.11 ч.1 ст.22 Закону.
По-друге:
Щодо підстав відхилення ТП учасника ТОВ «Нікан Груп», зазначених в п.1 та 5 протоколу №143 від 24.06.2020.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону, а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги, щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» та підстави щодо відхилення тендерних пропозицій - згідно абз.1 п.п.2 п.1 ст. 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з п.п.1.1. п.1 Розділу ІІІ ТД, а саме – документи тендерної пропозиції подаються, шляхом завантаження необхідних документів одним (або двома файлами) у форматі pdf.
Зазначений пункт включено Замовником до ТД для зручності в роздрукуванні документів та з метою більш якісного та детального розгляду тендерних пропозицій учасників.
Згідно з п.5.15. Додатку 4 ТД учасники зобов’язані надати: «Лист щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропоновано товару має обов’язково містити: інформацію про тривалість гарантійного терміну на товар; адреси (в тому числі й електронні) сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Кривому Розі; контактні телефони, відповідальну особу за гарантійне та післягарантійне обслуговування; термін виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування».
Комплекти меблів для НУШ придбаються для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти. Тому наявність сервісних центрів саме в м. Кривий Ріг надає гарантію Замовнику в своєчасному обслуговуванні та ремонтних робіт меблів (у випадку необхідності) та виконання умов договору – а саме розвантаження, збірка та встановлення.
Крім того після оголошення закупівлі, в період уточнення з 03.06.2020 12:40 по 09.06.2020 10:00 та період оскарження – з 03.06.2020 12:40 по 15.06.2020 00:00 – ніяких питань, вимог або скарг з зазначений вище питань, від можливих учасників не надходило. Тож вимоги ТД були для усіх можливих учасників зрозумілими та такими, що відповідають вимогам Закону.
Учасник ТОВ «Нікан Груп» завантажив документи ТП в 7 файлах, та не надав інформацію про наявність сервісних центрів в м. Кривий Ріг, тож вимоги п.п.1.1. п.1 Розділу ІІІ ТД та 5.15 Додатку 4 ТД учасником не виконані.
Протокол про відхилення ТП учасника ТОВ «Нікан Груп» було опубліковано 24.06.2020. Період оскарження – з 24.06.2020 13:26 до 05.07.2020 00:00. В зазначений період скарги від Учасника про неправомірне відхилення не надходило, що означає що з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасник був згодний.
По-третє:
Щодо надання Переможем процедури закупівлі ТОВ «СМФ Престиж» довідки, виданої Департаментом МВС України від 25.06.2020.
Згідно вимог ТД зазначена довідка повинна надаватися станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Довідки, видані Департаментом МВС України є чинними один місяць з дня її видачі, тобто до 25.07.2020.
На дату визнання учасника Переможцем процедури закупівлі - 30.06.2020, дана довідка є чинною. Учасники, які приймає участь в аукціонах на Прозорро, мають право замовити зазначену довідку заздалегідь.
Зазначена сканована копія довідки оприлюднена учасником в електронній системі закупівель 01.07.2020 12:30, у форматі pdf. Підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівель ТОВ «СМФ Престиж» немає.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-22 10:36:52
додаткова інформація
При формуванні 19.07.2021 звіту про виконання договору була допущена механічна помилка при приписанні суми оплати за договором. вірна сума - 1 131 102,00 грн. Для підтвердження суми оплати надаємо сканкопії видаткових накладних: № 0000384 від 12.10.2020 - 686952,00 грн. та №0000408 від 27.10.2020 - 444150,00 грн.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформацію викладену в висновку моніторингу прийнято до відома відповідальними особами Замовника. В подальшому порушень норм Закону під час формування тендерної документації Замовника та розгляду тендерних пропозицій учасників допускатися не будуть. Відповідальні особи замовника зобов'язуються пройти в 2021 році додаткове навчання за програмою "Нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами.
2021-07-29 10:53:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
1 086 408,00
UAH з ПДВ
|
1 086 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
1 131 102,00
UAH з ПДВ
|
1 131 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОРІОН КР" |
1 192 298,40
UAH з ПДВ
|
1 186 019,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Відхилено |
1 086 408,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 13:26
|
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Переможець |
1 131 102,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 13:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 13:13
|
дод.уг.№1 до дог.№208 від 14.07.2020-меблі НУШ-Престиж-07.10.2020.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 09:22
|
дог.208 від 14.07.2020-компл.меблів НУШ-ТОВ СВК-Престиж.pdf | укладений |
14 липня 2020 09:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника (розділ 3 Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |