Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від НО до МК-5211Б по просп. Тракторобудівників в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
16 202 392,00 UAH
UA-2020-06-03-002106-a 1857510b96004f6e93bfa5a9742b6db6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:53
Очікувана вартість: 16 202 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 011,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від НО до МК-5211Б по просп. Тракторобудівників в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61118, Україна, Харківська область, Харків, Московський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:32
Додаток № 1.doc
03 червня 2020 16:32
Додаток № 4.doc
03 червня 2020 16:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
03 червня 2020 16:32
Додаток № 3.docx
03 червня 2020 16:32
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 16 034 400,00
UAH з ПДВ
16 034 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт" 16 100 000,00
UAH з ПДВ
16 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:49
Електронний підпис
02 липня 2020 15:36
Довідка з Податкової
02 липня 2020 15:36
Довідка МВС
18 червня 2020 16:37
Електронний підпис
18 червня 2020 16:05
Електронний підпис
18 червня 2020 15:58
32. Довідка МВС.PDF
18 червня 2020 15:58
29. Договір КП ХТМ 68112707.pdf
18 червня 2020 15:58
27. Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 15:58
26. Паспорт Директора.pdf
18 червня 2020 15:58
25. Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:58
24. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 15:58
23. Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 15:58
22. Опис до Статуту.pdf
18 червня 2020 15:58
21. Статут ТОВ БМУ 460.pdf
18 червня 2020 15:58
20. Дозвіл 582.18.63.PDF
18 червня 2020 15:58
19. Ліцензія ТОВ БМУ 460.pdf
18 червня 2020 15:58
13. Довідка про санкції.PDF
18 червня 2020 15:58
10. Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 15:58
9. Довідка ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:57
3. Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

18 червня 2020 15:29
Електронний підпис
18 червня 2020 15:27
Протокол засновників.pdf
18 червня 2020 15:27
Ліцензія.pdf
18 червня 2020 15:27
Копія Статуту.pdf
18 червня 2020 15:27
Дозвіл Держпраця.pdf
18 червня 2020 15:27
Довідка про санкції.pdf
18 червня 2020 15:27
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460

ТОВ "Схід - Теплоремонт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
Переможець 16 034 400,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460
#42316673
16 034 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:22
ДУ №4.pdf укладений
04 січня 2022 17:22
ДУ №4.pdf укладений
04 січня 2022 17:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:48
ДУ №4.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:41
ДУ №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 12:21
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 15:32
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:28
Договір.pdf укладений
17 липня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.5. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування – кошти міського бюджету міста Харкова. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова становить – 16 034 400 грн. 00 коп. (шістнадцять мільйонів тридцять чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 672 400 грн. 00 коп., а саме: - за рахунок бюджету розвитку бюджету міста Харкова − 6 304 400 грн. 00 коп. (шість мільйонів триста чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 050 733 грн. 33 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 9 730 000 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів сімсот тридцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 621 666 грн. 67 коп.». 2. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2020-2021 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.5. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування – кошти міського бюджету міста Харкова. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова становить – 10 714 524 грн. 76 коп. (десять мільйонів сімсот чотирнадцять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 785 754 грн. 13 коп., а саме: - за рахунок бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 984 524 грн. 76 коп. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять чотири грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 164 087 грн. 46 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 9 730 000 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів сімсот тридцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 621 666 грн. 67 коп.». 3. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 4. Розділ ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» доповнити пунктами 3.8., 3.9.: «3.8. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5). 3.9. Замовник має право вносити зміни до плану фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.». 5. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2021р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2021р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з реорганізацією Департаменту комунального господарства Харківської міської ради відповідно до рішення 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 № 6/20 «Про затвердження структури виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання», та керуючись рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 27/20 «Про правонаступництво Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради», Сторони домовились замінити в Договорі сторону «Департамент комунального господарства Харківської міської ради» на «Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради» та дійшли згоди, що всі права та обов’язки за Договором № 625 від 17.07.2020 (включаючи всі додаткові угоди), укладеному між Департаментом комунального господарства Харківської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне управління № 460» щодо закупівлі робіт: реконструкція мереж теплопостачання - ділянки мережі теплопостачання від НО до МК-5211Б по просп. Тракторобудівників в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2020-06-03-002106-a), переходять до Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради. 2. Підрядник погоджується з передачею прав та обов’язків за Договором № 625 від 17.07.2020 до Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради. З моменту набрання чинності даної Додаткової угоди Підрядник зобов’язується виконувати усі свої обов’язки за Договором на користь Департаменту. 3. У тексті Договору та додатків до нього слова «Департамент комунального господарства Харківської міської ради» замінити словами «Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради» у відповідних відмінках.
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.1., 3.5., 3.7., 3.8. розділу III. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 10 714 524 грн. 76 коп. (десять мільйонів сімсот чотирнадцять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ (20 %) – 1 785 754 грн. 13 коп. 3.5. Джерело фінансування – кошти міського бюджету міста Харкова. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок міського бюджету міста Харкова становить 10 714 524 грн. 76 коп. (десять мільйонів сімсот чотирнадцять тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ (20 %) – 1 785 754 грн. 13 коп., а саме: - за рахунок бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 984 524 грн. 76 коп. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять чотири грн. 76 коп.), в тому числі ПДВ (20 %) – 164 087 грн. 46 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 9 730 000 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів сімсот тридцять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20 %) – 1 621 666 грн. 67 коп. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснювалось. 3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначається графіком виконання робіт (Додаток 6). 3.8. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток 7).». 2. Доповнити Договір Договірною ціною на 2020-2021 р.р.
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 714 524,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 785 754,13 UAH)