Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги буксирів
Tugboat services
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001720-a 6833bebbd449415bb8ca6c541c762c59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Катерина Олександрівна

+38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority" in the person of the Kherson branch of state enterprise Ukraine Sea Port Authority (Kherson Sea Port Authority)
National ID: 38728533
Contact point: Baranova Katerina
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 23:59
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 червня 2020 15:28
Enquiries until: 05 липня 2020 23:59
Complaints submission until: до 11 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 липня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 105 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 050 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63720000-2: Послуги з обслуговування водних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги буксирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Tugboat services
CPV: 63720000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по даному Договору проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця, але не більше ціни за кожну окремо надану послугу, визначену у Додатку № 1 до даного Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:20
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
06 липня 2020 15:20
Announcement of procurement 1.docx
06 липня 2020 15:20
Тендерна документація (нова редакція).docx
06 липня 2020 15:20
Проект договору (нова редакція).docx
06 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:20
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
06 липня 2020 15:20
Announcement of procurement 1.docx
03 червня 2020 15:25
Announcement of procurement.docx
06 липня 2020 15:20
Тендерна документація (нова редакція).docx
03 червня 2020 15:25
Тендерна документація.docx
06 липня 2020 15:20
Проект договору (нова редакція).docx
03 червня 2020 15:25
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 липня 2020
UA-2020-06-03-001720-a6833bebbd449415bb8ca6c541c762c59
Найменування закупівельника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Місцезнаходження закупівельника: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССЕРВИС ГРУПП ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
ПП "АНК" Документи
Відхилено
Документи
Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт». Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:54
ТОВ фірма "Світова лінія ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:50

Документи

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:00
Електронний підпис
14 липня 2020 12:57
Копія статуту АНК.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для надання послуг» (файл «Дов_дка про наявн_сть МТБ.pdf»), в якій не зазначено опис плавзасобу/ів (буксиру/ів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 1.1., пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі, що містить підтвердження плавзасобу/ів (буксиру/ів) з необхідними характеристиками та обладнанням (у тому числі, але не виключно, справним буксирним, якірним та швартовним обладнанням), які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням: - найменування та опису плавзасобу/ів (буксиру/ів); - власне чи залучене (орендоване тощо). 2. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для надання послуг» (файл «Дов_дка про наявн_сть МТБ.pdf»), зміст та вигляд якої не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі, що містить підтвердження плавзасобу/ів (буксиру/ів) з необхідними характеристиками та обладнанням (у тому числі, але не виключно, справним буксирним, якірним та швартовним обладнанням), які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, зміст та вигляд якої повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, мати належу якість та високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. 3. Невідповідність: Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників) (файл «Наказ призначення директора»), зміст та вигляд яких не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, мати належу якість та високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Наданий перелік невідповідностей по учаснику Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт», код за ЄДРПОУ 01125695, не є вичерпний, оскільки згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для надання послуг» (файл «Вих. _63 Дов_дка мат_тех база.pdf»), в якій не зазначено опис плавзасобу/ів (буксиру/ів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 1.1., пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі, що містить підтвердження плавзасобу/ів (буксиру/ів) з необхідними характеристиками та обладнанням (у тому числі, але не виключно, справним буксирним, якірним та швартовним обладнанням), які необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням: - найменування та опису плавзасобу/ів (буксиру/ів); - власне чи залучене (орендоване тощо). 2. Невідповідність: Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників): - для керівника учасника - протокол зборів засновників (виписка з протоколу зборів засновників) та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, - для іншої посадової особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та протокол зборів засновників (виписка з протоколу зборів засновників) та/або наказ про призначення керівника (витяг з наказу), який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників): - для керівника учасника - протокол зборів засновників (виписка з протоколу зборів засновників) та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, - для іншої посадової особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та протокол зборів засновників (виписка з протоколу зборів засновників) та/або наказ про призначення керівника (витяг з наказу), який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Наданий перелік невідповідностей по учаснику ТОВ фірма «Світова лінія ЛТД», код за ЄДРПОУ 19223820, не є вичерпний, оскільки згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:18
Гарантійний лист.PDF
15 липня 2020 17:18
Технічні вимоги.PDF
15 липня 2020 17:18
Вих. _62 Довідка.PDF
15 липня 2020 17:18
Вих. _58 Лист-згода.PDF
15 липня 2020 17:18
Вих. _57.PDF
15 липня 2020 17:18
Вих. _55.PDF
15 липня 2020 17:18
Вих. _61 Лист-гарантія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНССЕРВИС ГРУПП ЛТД"

ПП "АНК"

Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт».

ТОВ фірма "Світова лінія ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій