Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для фітнесу – за кодом CPV ДК 021:2015 - 37440000-4 (Спортивні тренажери та інвентар)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-06-03-000561-a 300380cd0deb4db08a30b462733e406f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:08
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Інвентар для фітнесу – за кодом CPV ДК 021:2015 - 37440000-4 (Спортивні тренажери та інвентар)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інвентар для фітнесу – за кодом CPV ДК 021:2015 - 37440000-4 (Спортивні тренажери та інвентар) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 329 штук
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
329 шт
Інвентар для фітнесу – за кодом CPV ДК 021:2015 - 37440000-4 (Спортивні тренажери та інвентар)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:58
Додаток 2.docx
03 червня 2020 10:58
Додаток 4.doc
03 червня 2020 10:58
ТД.doc
03 червня 2020 10:58
Додаток 5.doc
03 червня 2020 10:58
Додаток 3.docx
03 червня 2020 10:58
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕХАФЛЕКС" 417 630,11
UAH з ПДВ
417 630,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уномед" 444 776,06
UAH з ПДВ
444 776,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:02
Електронний підпис
30 червня 2020 17:00
Електронний підпис
30 червня 2020 17:00
dovidka z podat 062020.pdf
30 червня 2020 14:43
Електронний підпис
30 червня 2020 14:41
Довідка по ст.17.pdf
30 червня 2020 12:28
Dovidka_20176353560680995264.pdf
24 червня 2020 13:11
Електронний підпис
24 червня 2020 13:04
2. МТБ.pdf
19 червня 2020 13:34
Електронний підпис
19 червня 2020 13:32
5.5 Персональні дані.pdf
19 червня 2020 13:32
5.3 Protokol #6.pdf
19 червня 2020 13:32
5.1 Statute New.pdf
19 червня 2020 13:32
5. Проект договору.pdf
19 червня 2020 13:32
4.2 Каталог №2.pdf
19 червня 2020 13:32
4.1 Каталог №1.pdf
19 червня 2020 13:32
3. ст. 17.pdf
19 червня 2020 13:32
2. МТБ.pdf
19 червня 2020 13:32
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕХАФЛЕКС"

ТОВ "Уномед"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕХАФЛЕКС"
#39072601
Переможець 417 630,11
UAH з ПДВ
25 червня 2020 13:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 10:36

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей - в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо технологій, необхідних для виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідних для виконання договору - Додаток 2 Тендерної пропозиції; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідне для виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕХАФЛЕКС"
#39072601
417 630,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 15:49
Дод.угода №291Т-20 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:37
Договір №291Т-20.pdf укладений
14 липня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 291Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 381 440,15
UAH (в тому числі ПДВ 63 573,36 UAH)