Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добровільне страхування відповідальності членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі
Voluntary liability insurance of members of the supervisory boards of state unitary enterprises and companies in the authorized capital of which more than 50 percent of shares (stakes) belong to the state
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-06-02-010163-b ff14288d5b754dd39334d6cf576c920b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Viktoriia Kutiepova
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 червня 2020 19:22
Enquiries until: 23 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 29 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 800 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Добровільне страхування відповідальності членів наглядових рад державних унітарних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Voluntary liability insurance of members of the supervisory boards of state unitary enterprises and companies in the authorized capital of which more than 50 percent of shares (stakes) belong to the state
CPV: 66510000-8
Період постачання: по 01 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки - ціна. Оплата страхового платежу здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту отримання відповідного рахунку. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:33
Перелік змін.docx
25 червня 2020 17:21
Договір на страхування членів зі змінами від 25.06.20.doc
25 червня 2020 17:21
ТД страх нагл рад зі змінами від 25.06.20.docx
25 червня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:33
Перелік змін.docx
25 червня 2020 17:21
Перелік змін.docx
25 червня 2020 17:21
Договір на страхування членів зі змінами від 25.06.20.doc
02 червня 2020 19:22
Проект дог Дод 6.doc
25 червня 2020 17:21
ТД страх нагл рад зі змінами від 25.06.20.docx
02 червня 2020 19:22
ТД страх нагл рад.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії документів
Дата подання: 03 червня 2020 09:23
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:25
Добрий день! В зв’язку з відсутністю у складі тендерної документації розгорнутої інформації (опитувального листа) за даним ризиком, яка подається перестраховикам з метою отримання від них пропозицій, просимо Вас надати відповіді на наступні питання. Для Вашої зручності та у зв’язку з великою кількістю таких питань вони будуть розміщені окремими запитаннями. Просимо Вас завантажити на майданчик копії: 1. Останнього річного звіту; 2. Списку членів ради директорів із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення, у разі якщо ця інформація не міститься в річному звіті. 3. Останнього проміжного фінансового звіту 4. Останнього звіту зовнішніх аудиторів. 5. Будь-які заяви на реєстрацію акцій подані в місцеве державне агентство протягом останніх двох років. 6. Будь-які інші періодичні звіти, які були подані протягом останніх 12 місяців до місцевих державних агентства, які здійснюють нагляд за обігом цінних паперів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Процедура не стосується закупівлі послуг перестрахування і відповідно надання документів для отримання пропозицій щодо перестрахування не входить в предмет закупівлі.
При цьому повідомляємо, що інформація стосовно Товариства як юридичної особи, фінансова звітність, висновки зовнішніх аудиторів та інше знаходяться у вільному доступі.
Надаємо посилання, за якими ви можете знайти інформацію про Товариство:

https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

https://www.ukrposhta.ua/ua/nahliadova-rada

https://www.ukrposhta.ua/ua/richni-zvity

https://www.ukrposhta.ua/ua/zvitnist-emitenta

https://www.ukrposhta.ua/ua/kerivnytstvo

http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/doccatalog/document?id=151699

https://data.gov.ua/dataset/financial-statements-miu
Акції та капітал
Дата подання: 03 червня 2020 09:24
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:28
Просимо Вас повідомити наступну інформацію, що стосується акції та капіталу АТ «Укрпошта»: 1. Загальна кількість акціонерів 2. Загальна кількість випущених акцій 3. Оголошений розмір акціонерного капіталу 4. Випущений розмір акціонерного капіталу 5. Сплачений розмір акціонерного капіталу 6. Загальна кількість акцій, що перебувають (прямо чи опосередковано) у директорів і посадових осіб 7. Чи входить Компанія або будь-яка її дочірня компанія в лістинг будь-якої фондової біржі? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 8. Чи розглядає Компанія будь-яке публічне розміщення або випуск акцій протягом наступних 12 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що інформація стосовно Товариства як юридичної особи, фінансова звітність, висновки зовнішніх аудиторів та інше знаходяться у вільному доступі. Надаємо посилання, за якими ви можете знайти інформацію про Товариство: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch https://www.ukrposhta.ua/ua/nahliadova-rada https://www.ukrposhta.ua/ua/richni-zvity https://www.ukrposhta.ua/ua/zvitnist-emitenta https://www.ukrposhta.ua/ua/kerivnytstvo http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/doccatalog/document?id=151699 https://data.gov.ua/dataset/financial-statements-miu
Інформація про товариство
Дата подання: 03 червня 2020 09:26
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:00
Просимо Вас відповісти на наступні питання: 1. Чи надавало АТ «Укрпошта» які-небудь нові послуги за останні 3 роки? 2. Чи заплановане надання АТ «Укрпошта» будь-яких нових послуг протягом наступних 12 місяців 3. Чи відбувалися за останні п'ять років такі події: a. Злиття або придбання інших компаній b. Продаж або припинення діяльності будь-якої дочірньої компанії 4. Чи розглядаються в даний час Компанією або будь-якою її дочірньою компанією плани про поглинання, пропозиції про придбання компаній або проходить в даний час чи планується злиття компаній? 5. Перерахуйте, будь ласка, перелік всіх дочірніх компаній, які мають бути забезпечені страховим покриттям за цим страхуванням, включаючи перелік директорів із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення. 6. Зазначте будь ласка загальну чисельність працівників компаній з розбивкою на працівників в Україні, працівників в США, працівників в інших країнах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи надавало АТ «Укрпошта» які-небудь нові послуги за останні 3 роки? - протягом останніх трьох років АТ «Укрпошта» надавало послуги поштового зв’язку.
2. Чи заплановане надання АТ «Укрпошта» будь-яких нових послуг протягом наступних 12 місяців - ні. 3. Чи відбувалися за останні п'ять років такі події: a. Злиття або придбання інших компаній b. Продаж або припинення діяльності будь-якої дочірньої компанії - ні.
4. Чи розглядаються в даний час Компанією або будь-якою її дочірньою компанією плани про поглинання, пропозиції про придбання компаній або проходить в даний час чи планується злиття компаній? - ні.
5. Перерахуйте, будь ласка, перелік всіх дочірніх компаній, які мають бути забезпечені страховим покриттям за цим страхуванням, включаючи перелік директорів із зазначенням їх кваліфікації, віку і дати призначення. - перелік осіб, що підлягають страхуванню вказано в ТЗ та договорів
6. Зазначте будь ласка загальну чисельність працівників компаній з розбивкою на працівників в Україні, працівників в США, працівників в інших країнах. -підприємство здійснює діяльність та працевлаштовує працівників на території України
Інформація про керівництво
Дата подання: 03 червня 2020 09:28
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:04
Просимо надати наступну інформацію, стосовно керівників та посадових осіб АТ «Укрпошта»: 1. Чи доручає Рада директорів Комітету з аудиту схвалювати розмір і вид винагороди директорів і посадових осіб? Якщо ні – надайте, будь ласка, роз’яснення причин. 2. Чи змінився за останні 24 місяці старший виконавчий директор, старший фінансовий директор, генеральний директор, головний юрист, будь-який член комітету з аудиту або комітету з винагород (або особи, які займають посади відповідні вищезазначеним)? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 3. Будь ласка, зазначте кількість членів ради директорів, кількість незалежних директорів та кількість засідань ради директорів за останні 12 місяців
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи доручає Рада директорів Комітету з аудиту схвалювати розмір і вид винагороди директорів і посадових осіб? Якщо ні – надайте, будь ласка, роз’яснення причин. - ні. 2. Чи змінився за останні 24 місяці старший виконавчий директор, старший фінансовий директор, генеральний директор, головний юрист, будь-який член комітету з аудиту або комітету з винагород (або особи, які займають посади відповідні вищезазначеним)? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. - Генеральний директор ні, фінансовий директор – так, головний юрист – так, член комитету з аудиту – так (припиненні повноваження одного з члена НС, який був членом комітету з питань аудиту згідно наказу МІУ), комітету з винагород- так, відповідно до рішення Наглядової ради 3. Будь ласка, зазначте кількість членів ради директорів, кількість незалежних директорів та кількість засідань ради директорів за останні 12 місяців. - 7 членів Наглядової ради, 5 – незалежних директорів, 2 – представників держави, кількість засідань за 2019 рік – 13 засідань наглядової ради
Інформація про зовнішній аудит товариства
Дата подання: 03 червня 2020 09:29
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:58
Просимо надати наступну інформацію, стосовно зовнішнього аудиту в АТ «Укрпошта»: 1. Зазначте назву зовнішнього аудитора, з якого року проводиться зовнішній аудит компанії, чи змінювались аудитори за останні 5 років? 2. Чи висловлювали зовнішні аудитори будь-яку стурбованість щодо розкриття відомостей або бухгалтерських практик Компанії або будь-якого її директора і / або посадової особи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 3. Чи отримує Компанія від своїх зовнішніх аудиторів будь-які Консультації або інші послуги? Якщо так, будь ласка перерахуйте які саме послуги надаються із зазначенням їх оплаченої вартості 4. Будь-хто з керівників Компанії раніше працював в компанії яка в даний момент є зовнішнім аудитором? Якщо так – деталізуйте, будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Зазначте назву зовнішнього аудитора, з якого року проводиться зовнішній аудит компанії, чи змінювались аудитори за останні 5 років? інформація є у посиланнях на відкриті джерела 2. Чи висловлювали зовнішні аудитори будь-яку стурбованість щодо розкриття відомостей або бухгалтерських практик Компанії або будь-якого її директора і / або посадової особи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. - ні 3. Чи отримує Компанія від своїх зовнішніх аудиторів будь-які Консультації або інші послуги? Якщо так, будь ласка перерахуйте які саме послуги надаються із зазначенням їх оплаченої вартості. - ні. 4. Будь-хто з керівників Компанії раніше працював в компанії яка в даний момент є зовнішнім аудитором? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. - ні
Внутрішній аудит товариства
Дата подання: 03 червня 2020 09:31
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:09
Просимо надати інформацію, стосовно аудиту діяльності АТ «Укрпошта» 1. Чи є у Вас внутрішній Комітет з аудиту? 2. Яка кількість членів комітету з аудиту 3. Яка кількість незалежних членів комітету з аудиту? 4. Яка кількість засідань комітету з аудиту за останні 12 місяців? 5. На кожному засіданні були присутні всі члени комітету з аудиту? 6. Чи всі члени комітету з аудиту мають фінансову освіту? 7. Чи зустрічається комітет з аудиту з зовнішніми аудиторами не меньш, ніж 4 рази на рік? 8. Чи має Комітет з аудиту (разом з Радою директорів) виключне право здійснювати, призначення зміну і розмір винагороди зовнішніх аудиторів Компанії? 9. Чи повідомляють зовнішні аудитори безпосередньо Комітету з аудиту про слабкі місця в системі фінансової Звітності Компанії? 10. Чи зустрічається Комітет з аудиту окремо зі старшим фінансовим директором протягом року? 11. Чи має Комітет з аудиту повний доступ до неупередженої інформації незалежно від дій керівництва компанії? 12. Чи є які-небудь відносини між Комітетом з аудиту і керівництвом, які можуть перешкоджати незалежності Комітету з аудиту? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. 13. Чи отримували колись члени Ради директорів, Комітету з аудиту або керівники Компанії листи з критикою облікової політики Компанії або її фінансової звітності? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. 14. Чи є у Компанії відділ внутрішнього аудиту? 15. Чи висловлювали директора, посадові особи або працівники Компанії заклопотаність бухгалтерськими практиками або іншими проблемами Компанії членам Комітету з аудиту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи є у Вас внутрішній Комітет з аудиту? - Так. 2. Яка кількість членів комітету з аудиту - 3. 3. Яка кількість незалежних членів комітету з аудиту? - 2. 4. Яка кількість засідань комітету з аудиту за останні 12 місяців? - за 2019 рік 8 засідань. 5. На кожному засіданні були присутні всі члени комітету з аудиту? - так 6. Чи всі члени комітету з аудиту мають фінансову освіту? - так 7. Чи зустрічається комітет з аудиту з зовнішніми аудиторами не меньш, ніж 4 рази на рік? - так 8. Чи має Комітет з аудиту (разом з Радою директорів) виключне право здійснювати, призначення зміну і розмір винагороди зовнішніх аудиторів Компанії? - так 9. Чи повідомляють зовнішні аудитори безпосередньо Комітету з аудиту про слабкі місця в системі фінансової Звітності Компанії? - так 10. Чи зустрічається Комітет з аудиту окремо зі старшим фінансовим директором протягом року? - так 11. Чи має Комітет з аудиту повний доступ до неупередженої інформації незалежно від дій керівництва компанії? - так 12. Чи є які-небудь відносини між Комітетом з аудиту і керівництвом, які можуть перешкоджати незалежності Комітету з аудиту? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. - ні 13. Чи отримували колись члени Ради директорів, Комітету з аудиту або керівники Компанії листи з критикою облікової політики Компанії або її фінансової звітності? Якщо так - зазначте, буд ласка, подробиці. - ні 14. Чи є у Компанії відділ внутрішнього аудиту? - так 15. Чи висловлювали директора, посадові особи або працівники Компанії заклопотаність бухгалтерськими практиками або іншими проблемами Компанії членам Комітету з аудиту? - ні
Інформація про облік
Дата подання: 03 червня 2020 09:32
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:15
Просимо надати наступну інформацію, що стосується обліку: 1. Чи радили зовнішні аудитори Компанії змінити способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? 2. Чи змінювала Компанія способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? 3. Чи планує Компанія змінювати способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка 4. Чи здійснювала коли-небудь Компанія перегляд своєї заявленої фінансової звітності? ? Якщо так – деталізуйте, будь ласка 5. Чи збирається компанія здійснити одноразову суттєву зміну свого заявленого доходу або переглянути розмір доходу протягом найближчих 12 місяців? Якщо так – деталізуйте, будь ласка
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи радили зовнішні аудитори Компанії змінити способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? - так. 2. Чи змінювала Компанія способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи за останні 12 місяців? - так. 3. Чи планує Компанія змінювати способи обліку доходів або інші істотні бухгалтерські принципи? Якщо так – деталізуйте, будь ласка - ні. 4. Чи здійснювала коли-небудь Компанія перегляд своєї заявленої фінансової звітності? ? Якщо так – деталізуйте, будь ласка - ні. 5. Чи збирається компанія здійснити одноразову суттєву зміну свого заявленого доходу або переглянути розмір доходу протягом найближчих 12 місяців? Якщо так – деталізуйте, будь ласка - ні
Інформація про позови та наявність страхового покриття
Дата подання: 03 червня 2020 09:33
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:16
Просимо надати наступну інформацію: 1. Чи подавались коли-небудь позови проти минулих або чинних директорів або посадових осіб Компанії або її дочірніх компаній? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 2. Чи відомо Замовнику після наведення їм довідок щодо таких позовів, про будь-які обставини або події, які можуть привести до позову? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. 3. Чи відомі Заявнику факти або обставини, які можуть вплинути на здатність Компанії виконувати всі свої зобов’язання у міру настання терміну їх погашення? Просимо зазначити наступну інформацію про чинне страхове покриття: Чи є у компанії або у будь-якого директора або посадової особи діючий поліс зі страхування відповідальності директорів і посадових осіб? Якщо так – прохання зазначити: Назву страховика, ліміт відповідальності, розмір франшизи та дату завершення дії покриття.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи подавались коли-небудь позови проти минулих або чинних директорів або посадових осіб Компанії або її дочірніх компаній? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. - ні. 2. Чи відомо Замовнику після наведення їм довідок щодо таких позовів, про будь-які обставини або події, які можуть привести до позову? Якщо так – деталізуйте, будь ласка. - ні. 3. Чи відомі Заявнику факти або обставини, які можуть вплинути на здатність Компанії виконувати всі свої зобов’язання у міру настання терміну їх погашення? Просимо зазначити наступну інформацію про чинне страхове покриття: Чи є у компанії або у будь-якого директора або посадової особи діючий поліс зі страхування відповідальності директорів і посадових осіб? Якщо так – прохання зазначити: Назву страховика, ліміт відповідальності, розмір франшизи та дату завершення дії покриття. - ні.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 липня 2020
UA-2020-06-02-010163-bff14288d5b754dd39334d6cf576c920b
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ «СТ «МЕГАПОЛІС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:41

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:47
Ф1 Баланс півріччя 2020 п
04 серпня 2020 16:07
Ліцензії
04 серпня 2020 16:07
Довідка - не платник ПДВ
04 серпня 2020 16:07
Ф1 Баланс півріччя 2020
04 серпня 2020 16:07
Ф1 Баланс 2019
04 серпня 2020 16:07
Статут (опис)
04 серпня 2020 16:07
Статут
04 серпня 2020 16:07
Витяг з ЄДР
04 серпня 2020 16:07
довідка МВС (підпис)
02 липня 2020 14:27
Електронний підпис
02 липня 2020 14:27
Електронний підпис
02 липня 2020 13:03
Rename.pdf
02 липня 2020 13:03
Nakaz_GenDir.pdf
02 липня 2020 13:03
License.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok5_Vidomosti.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok3_TechSpec.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok2_Garanty.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok1_Vidguk.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok1_Dovidka.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: у довідці у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору міститься інформація про наявність досвіду виконання договору, який не є аналогічним у розумінні тендерної документації. Лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, наданий учасником щодо виконання договору, який не є аналогічним у розумінні тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1.1-1.2 Додатку № 1 тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір добровільного страхування відповідальності керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи

Документи

Публічні документи

Конфіденційні документи

03 липня 2020 11:53
Довіреність Заступник Ген. дир. ТДВ СТ МЕГАПОЛІС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"

ТДВ «СТ «МЕГАПОЛІС»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна" 800 000,00
UAH
780 000,00
UAH
Документи
ТДВ «СТ «МЕГАПОЛІС» 785 000,00
UAH
785 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:47
Ф1 Баланс півріччя 2020 п
04 серпня 2020 16:07
Ліцензії
04 серпня 2020 16:07
Довідка - не платник ПДВ
04 серпня 2020 16:07
Ф1 Баланс півріччя 2020
04 серпня 2020 16:07
Ф1 Баланс 2019
04 серпня 2020 16:07
Статут (опис)
04 серпня 2020 16:07
Статут
04 серпня 2020 16:07
Витяг з ЄДР
04 серпня 2020 16:07
довідка МВС (підпис)
02 липня 2020 14:27
Електронний підпис
02 липня 2020 14:27
Електронний підпис
02 липня 2020 13:03
Rename.pdf
02 липня 2020 13:03
Nakaz_GenDir.pdf
02 липня 2020 13:03
License.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok5_Vidomosti.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok3_TechSpec.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok2_Garanty.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok1_Vidguk.pdf
02 липня 2020 13:03
Dodatok1_Dovidka.pdf

Публічні документи

Конфіденційні документи

03 липня 2020 11:53
Довіреність Заступник Ген. дир. ТДВ СТ МЕГАПОЛІС.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"

ТДВ «СТ «МЕГАПОЛІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"
#25395057
Переможець 780 000,00
UAH
27 липня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна"
#25395057
780 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 21:19
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:02
Договір на страхування членів НР.pdf укладений
17 серпня 2020 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 13 серпня 2021
Сума оплати за договором: 780 000,00
UAH