Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Соборна ( від перехр. вул. Княгині Щербатової до прехр. вул. Франка І ( парна сторона), від перехр. вул. Княгині Щербатової до буд № 89 ( непарна сторона) у м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області»
Очікувана вартість
5 354 243,00 UAH
UA-2020-06-02-009307-b dfbc3ce455d34229822176937811c8c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущак Ігор Миколайович

+380433122554 nemyrivrada@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 03772619
Вебсайт: http://nemyriv-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Марущак Ігор Миколайович
+380433122554
nemyrivrada@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 08:30
Початок аукціону: 19 червня 2020 15:58
Очікувана вартість: 5 354 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 542,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Соборна ( від перехр. вул. Княгині Щербатової до прехр. вул. Франка І ( парна сторона), від перехр. вул. Княгині Щербатової до буд № 89 ( непарна сторона) у м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул. Соборна ( від перехр. вул. Княгині Щербатової до прехр. вул. Франка І ( парна сторона), від перехр. вул. Княгині Щербатової до буд № 89 ( непарна сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:49
Додаток 2.docx
02 червня 2020 16:49
Додаток 3 проєкт договору.docx
02 червня 2020 16:49
Додаток 1.docx
02 червня 2020 16:49
Тендерна документація.docx
02 червня 2020 16:49
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ" 4 300 156,80
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОН-Ш" 4 160 771,09
UAH з ПДВ
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" 4 818 820,00
UAH з ПДВ
4 050 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" 4 972 893,60
UAH з ПДВ
4 972 893,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 17:09
Електронний підпис
17 червня 2020 17:05
довідка про санкції.pdf
17 червня 2020 17:05
довідка про довкілля.pdf
17 червня 2020 17:05
гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 14:01
Довідка про санкції.pdf
16 червня 2020 14:01
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 12:49
Електронний підпис
06 липня 2020 12:46
Лист-пояснення.pdf
05 липня 2020 11:44
Електронний підпис
05 липня 2020 11:30
Довідка МВСУ.pdf
17 червня 2020 21:18
Електронний підпис
17 червня 2020 21:12
50.Календарний план.pdf
17 червня 2020 17:56
33.Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 17:56
30.Статут.pdf
17 червня 2020 17:56
25.Лист-пояснення.pdf
17 червня 2020 17:56
12.Лист – роз’яснення.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 21:12
Електронний підпис
17 червня 2020 21:09
26. Свідоцтво ПДВ.rar
17 червня 2020 21:09
25. Копія статуту.rar
17 червня 2020 21:09
24. Копія ліцензії.rar
17 червня 2020 21:09
23. Витяг з ЄДР.rar
17 червня 2020 21:09
21. Проект договору.rar
17 червня 2020 21:08
17. Довідка щодо АБЗ.rar
17 червня 2020 21:08
12. Гарантійний лист.rar
17 червня 2020 21:08
10. Довідка ст.17.rar
17 червня 2020 21:08
8. Фінансова звітність.rar
17 червня 2020 21:08
7. Відгук.rar
17 червня 2020 21:08
6. Копія Кб-2в та Кб-3.rar
17 червня 2020 21:08
5. Копія договору.rar
17 червня 2020 21:08
3. Довідка працівники.rar
17 червня 2020 21:08
2. Лист-підтвердження.rar
17 червня 2020 21:08
1. Довідка мат-тех база.rar

Публічні документи

18 червня 2020 08:24
Електронний підпис
18 червня 2020 08:23
Баланс за 2019р.PDF
18 червня 2020 08:17
Електронний підпис
18 червня 2020 08:17
Баланс.pdf
18 червня 2020 08:11
Електронний підпис
18 червня 2020 08:10
Інд.код Піскун.PDF
18 червня 2020 08:09
Паспорт Піскун.PDF
17 червня 2020 18:09
Електронний підпис
17 червня 2020 18:08
ч.1 та 2 ст.17.PDF
17 червня 2020 18:07
Додаток2 Техзавдання.PDF
17 червня 2020 18:07
Додаток1 Техніка.PDF
17 червня 2020 18:07
Додаток1 Працівники.PDF
17 червня 2020 18:07
Довідка наявність АБЗ.pdf
17 червня 2020 18:07
Довідка ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"

ТОВ "ЛЕОН-Ш"

ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"
#36928095
Відхилено
2 500 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 16:31
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
#33623460
Переможець 3 699 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:35

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 15:35
Електронний підпис
24 червня 2020 15:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
#33623460
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 14:08
Звіт про виконання договору укладений
07 грудня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:20
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлію.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:13
Додаткова угода _7 від 30.11.2020 року.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:13
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:14
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:12
Додаткова угода _6 від 25.11.2020 року.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:12
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:25
Повідомлення про внесення змін 5.docx зміни до договору
22 жовтня 2020 09:23
Додаткова _5 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 08:31
Повідомлення про внесення змін .ю...docx зміни до договору
20 жовтня 2020 08:29
Додаткова угода _4 від 20.10.2020 року.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 13:50
Повідомлення про внесення дмін до договору.docx зміни до договору
12 жовтня 2020 13:47
додаткова угода _3 від 12.10.2020 року.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 13:28
Повідомлення про внесення змін до договору Тротуар Соб.docx зміни до договору
04 вересня 2020 13:26
Додаткова угода _ 2 від 02.09.2020 року.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 15:22
Договір укладений
21 липня 2020 15:18
Договір укладений
21 липня 2020 15:18
Договір укладений
21 липня 2020 15:18
Договір укладений
21 липня 2020 15:18
Договір укладений
21 липня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): року необхідно внести зміни до договору у зв’язку продовженням терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3 від 12.10.2020 року необхідно внести зміни до договору у зв’язку продовженням терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 4 від 20.10.2020 року необхідно внести зміни до договору у зв’язку із погодженим календарним планом та з урахуванням наявних коштів у замовника фінансування робіт у 2020 році складає 3 699 000 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 5 від 21.10.2020 року необхідно внести зміни до договору у зв’язку із погодженим календарним планом та з урахуванням наявних коштів у замовника фінансування робіт у 2020 році складає 3 699 000 грн..
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №6 від 25.11 2020 зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника а також у випадку зменшення об’єму робіт. В такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів
Номер договору про закупівлю: 05-20/6КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 627 261,93
UAH (в тому числі ПДВ 604 543,65 UAH)