Охоронні послуги
Очікувана вартість
98 838,00 UAH
UA-2020-06-02-009151-b f83f8f822f8a402084b0727fabd4e581
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Одеський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 35358018
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22в
Контактна особа: Олена Нечаєнко
+380502225739
nechaenko@od.dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 98 838,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2173 людино-година
Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єкта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Генерала Петрова, 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За надання послуг ЗАМОВНИК перераховує ВИКОНАВЦЮ щомісячно суму місячної вартості послуг, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ Акту надання послуг, не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 червня 2020 16:42
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 16:38
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
02 червня 2020 16:38
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення що до документів
Дата подання: 04 червня 2020 15:09
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:46
Шановний замовник В додатку №1 до ТД вказано що учасник має надати : Довідку про наявність у штаті Учасника фахівця (ів) з організації охорони та документи, що підтверджують наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності особи (осіб), до посадових обов’язків якої(яких) входить організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків, а також відповідність вказаної особи(осіб) кваліфікаційним вимогам, визначених Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Просимо надати вичерпний перелік документів за для запобіганню можливості тлумачення данної вимоги в розрізі ЗУ Про охоронну діяльність ,кожним учасником .Так як ЗУ Про охоронну діяльність передбачено шо: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. А що до Фахівця з охорони то мають надаватись наступні документи що підтверджують : Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: або вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; або вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; вбо вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одеським міським центром зайнятості уважно розглянуто Ваше питання від 04.06.2020. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно Додатку 1 до ТД Учасник повинен подати Довіку про наявність у штаті Учасника фахівця(ів) з організації охорони до посадових обов’язків якої(яких) входить організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків, а також відповідність вказаної особи(осіб) кваліфікаційним вимогам, визначених Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960.
Документами, що підтверджують наявність у штаті Учасника фахівця(ів) з організації охорони є наказ (розпорядження) про призначення на посаду.
Розясненнн що до документів
Дата подання: 06 червня 2020 12:32
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:29
Шановний замовник Просимо надати уточнення відповідно до форми та виду подання учасником документів а саме : '1.Чи необхідно надати повністю заповнений проєкт договору з внесенням (ціни,терммінів надання послуг, реквізитів иі т.д ) чи достаньо завірити існуючий вид проєкту підписом та печаткою ? 2.Чи буде порушенням надання копії наказу про призначення директора що завірена лише підписом та печаткою директора ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одеським міським центром зайнятості уважно розглянуто Ваші питання від 06.06.2020. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
По першому питанню: відповідно до п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати проєкт договору про закупівлю (Додаток № 4 ТД), який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника (у разі наявності містити печатку учасника) та заповнений в частині реквізитів. В проєкті Договору Учасник не зазначає ціну та вартість послуг за 1 людино/годину. Ціна та вартість послуг за 1 людино/годину будуть визначені за результатами проведеного електронного аукціону та визначення Замовником Переможця.
По другому питанню: відповідно до п. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі документи пропозиції подаються у вигляді сканованих копій з оригіналів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Тендерним комітетом буде проаналізована подана інформація та, у разі, якщо вона буде вичерпною - пропозиція буде допущена до оцінки. Пропонуємо дотримуватися вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс 86 920,00
UAH з ПДВ
78 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ БЮРО "ГРИФ" 92 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОТРАДА" 98 828,04
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:06
sign.p7s
25 червня 2020 14:03
Медичні довідки
25 червня 2020 13:36
sign.p7s
25 червня 2020 13:00
Медичні довідки
18 червня 2020 11:57
sign.p7s
18 червня 2020 11:44
Посвідчення.pdf
17 червня 2020 16:35
Трудові книжки.pdf
17 червня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:35
Проект договору.pdf
17 червня 2020 16:35
Наказ працівників.docx.pdf
17 червня 2020 16:34
Ліцензія Альфа.pdf
17 червня 2020 16:34
Захист довкілля.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідки працівників 2.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідки працівників 1.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка фацівець.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка субпідрядник.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка ст 17.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка ст 17 частина2.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка працівники.pdf
17 червня 2020 16:34
Довідка МТБ.pdf
17 червня 2020 16:34
Видаткова_форма.pdf
17 червня 2020 16:34
Альфа ВИТЯГ_USR_1006368043.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 11:21
Ліцензія МВС.jpg
15 червня 2020 11:21
договор 5.pdf
15 червня 2020 11:21
договор 4.pdf
15 червня 2020 11:21
договор 3.pdf
15 червня 2020 11:21
договор 2.pdf
15 червня 2020 11:21
договор.pdf
15 червня 2020 11:21
труд.книжка. Костова.pdf
15 червня 2020 11:21
Свідоцтво 4.jpg
15 червня 2020 11:21
довідка Костов.pdf
15 червня 2020 11:21
Свідоцтво 5.jpg
15 червня 2020 11:21
мед.довідка Петров.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка псих.здор. 5.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка Петров.pdf
15 червня 2020 11:21
довідки Скрип.pdf
15 червня 2020 11:21
мед.довідка 2 Скрип.pdf
15 червня 2020 11:21
мед.довідка Скрип.pdf
15 червня 2020 11:21
Свідоцтво 2.jpg
15 червня 2020 11:21
труд.книжка Скрип.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка 2 Янев.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка Янев.pdf
15 червня 2020 11:21
мед. довідка 2 Янев.pdf
15 червня 2020 11:21
мед. довідка Янев.pdf
15 червня 2020 11:21
Свідоцтво 6.jpg
15 червня 2020 11:21
труд.книжка. Янева.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору 6.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору 5.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору 4.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору 3.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору 2.pdf
15 червня 2020 11:21
проект договору.pdf
15 червня 2020 11:21
тендерна пропозиція 2.pdf
15 червня 2020 11:21
тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 1.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 2.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 3.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 4.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 5.pdf
15 червня 2020 11:21
відгук 6.pdf
15 червня 2020 11:21
дислокація об'єкта.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка про охоронців.pdf
15 червня 2020 11:21
довідка про субпідряд.pdf
15 червня 2020 11:21
калькуляція.pdf
15 червня 2020 11:21
квітанція.pdf
15 червня 2020 11:21
накладна-1.pdf
15 червня 2020 11:21
накладна-2.pdf
15 червня 2020 11:21
накладна-3.pdf
15 червня 2020 11:21
перелік документів.pdf
15 червня 2020 11:21
про закупівлю зброї.pdf
15 червня 2020 11:21
спецзасоби.pdf
15 червня 2020 11:21
Статут Гриф.pdf
15 червня 2020 11:21
товарний чек.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:37
Паспорт Смехович К.Г..PDF
17 червня 2020 16:37
1.Лицензия Отрада 2.pdf
17 червня 2020 16:37
1.Лицензия Отрада 1.pdf
17 червня 2020 16:37
1.3.3Лист відгук.PDF
17 червня 2020 16:37
1.1.2 Скан форма Отрада.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Відхилено 78 999,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 14:14
ПП "ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ БЮРО "ГРИФ"
#14284308
Відхилено 79 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:22
ПП "ОТРАДА"
#32433249
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:24

Вимога про усунення невідповідностей

Одеським міським центром зайнятості під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Альфа – Україна Плюс » (далі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/ або подання яких вимагалось тендерною документацією: У пп.1.2.2. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації Змовником зазначено, що Учасник повинен надати медичні довідки, встановленого зразка про проходження працівниками (охоронниками) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій”, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246)». Таким чином Учасник повинен привести у відповідність наданні медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медогляду працівників в частині заповнення всіх граф.

Документи

30 червня 2020 16:17
sign.p7s
30 червня 2020 16:16
протокол 18.pdf

Документи

30 червня 2020 16:22
sign.p7s
30 червня 2020 16:21
протокол 18.pdf

Документи

30 червня 2020 16:24
sign.p7s
30 червня 2020 16:24
протокол 18.pdf

Актуальні тендери

До пошуку