Послуги з охорони майна та запобігання розкрадань на об'єкті ЦМР та СЛ «Одеський» ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-06-02-006512-b 230c6698396141b0995daf87190e6bac
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Центр медичної реабілітації та санаторного лікування "Одеський"
Код ЄДРПОУ: 26622756
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Лермонтовський, 2
Контактна особа: Владислав Олефіренко
+380989186545
olefirenko.vlad96@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:46
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна та запобігання розкрадань на об'єкті ЦМР та СЛ «Одеський»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, пров. Лермонтовський, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 червня 2020 16:07
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 15:56
Додаток 5.docx
02 червня 2020 15:56
Додаток 3 - ТП охрана.docx
02 червня 2020 15:56
ТД - охрана.doc
02 червня 2020 15:56
Додаток 4.docx
02 червня 2020 15:56
Додаток 2 ПД охрана.doc
02 червня 2020 15:56
Додаток 1 ТВ охрана.doc
02 червня 2020 16:07
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 14:46
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 15:56
Додаток 5.docx
02 червня 2020 15:56
Додаток 3 - ТП охрана.docx
02 червня 2020 15:56
ТД - охрана.doc
02 червня 2020 15:56
Додаток 4.docx
02 червня 2020 15:56
Додаток 2 ПД охрана.doc
02 червня 2020 15:56
Додаток 1 ТВ охрана.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2020 15:24
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:17
Доброго дня! Чому відсутня тендерня документація та технічне завдання ?
Відповідь: Доброго дня! Тендерну документацію та додатки розміщено.
• Наявність у Учасника радіозв’язку з оформленим в інспекції радіозв’язку (дозвіл) у відповідності до пункту №1 статті №12 та пункту №2 статті №13 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960. Надати скан копію з оригіналу документу, який підтверджує прав
Дата подання: 03 червня 2020 12:35
Дата відповіді: 09 червня 2020 11:36
Мова йде про Дозволи УДЦР?
Відповідь: Ні, це договір, угода тощо з ліцензованим суб’єктом господарювання, який забезпечує підключення радіостанцій в систему радіозв’язку в ДП «УДЦР» та/або його філіях в зоні покриття Україна або Одеська обл. або м. Одеса. Або договір, угода тощо безпосередньо з ДП «УДЦР» та/або його філією.
Вартість послуги
Дата подання: 08 червня 2020 09:25
Дата відповіді: 11 червня 2020 13:30
Шановний замовник Відповідно до Тендерної документації, “Виконавець” в інтересах “Замовника” приймає на себе обов’язок щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони об’єкта 24 години на добу в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні, протягом 2020 року Очікувана вартість закупівлі 540 000 грн (з ПДВ) та Загальна кількість люд./год. Праці – 17 664 годин Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно, очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 540 000 з ПДВ / 17 664 = 30,57 (з ПДВ) Законом України «Про Державний бюджет на 2020 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 28,31 гривні (ст. 8 Закону) Мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку які є обов’язковими до сплати : єдиний соціальний внесок (22%) =6,22 грн., ПДВ (20%) = 6,91 грн, а саме: 28,31+6,22 +6,91 = 41.44 грн. з ПДВ Відповідно до Тендерної документації режим щодо надання послуг 24 години на добу (цілодобовий режим охорони) в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні. Вартість 1 людино-години в ромірі 41,44 грн., не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час, робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) складає 8 годин. 28,31 *20% - 28,31 = 5,662 мінімальна доплата за кожну годину роботи у нічний час 8 год (нічний час)*5,5662 + 24 год*28,31 = 732,97 грн за добу 732,97 /24 = 30,16 грн за час з урахуванням роботи в нічний час Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку з урахуванням робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) 30,16 +6,35 (22% ЕСВ) + 7,30 (ПДВ) = 43,81 грн за годину Відповідно до Загально технічніих вимог послуги повинні надаватися учасником відповідно до вимог Закону України “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 №4616-17 з забезпеченіям форми, спецзасобами та зв’язком та технічними засобами охорони, транспортом. Для забезпечення безпеки вищевказаних вимог Виконавець повинен мати мінімальний прибуток, тож ціна повинна бути, вище мінімальної ціни за годину, а саме більше 43,81 гривень Просимо перерахувати кількість годин або очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік"), з метою уникнення порушення податкового, трудового законодавства у 2020 році,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі фактичного обсягу видатків, а обсяги закупівлі визначені відповідно до фактичних потреб практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження фізичного стану, недопущення несанкціонованого доступу до нього.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-006512-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Альфа-Україна Плюс, Код ЄДРПОУ:36553941
Дата подання: 03 червня 2020 11:24
Не відповідність КЗпПУ
Шановний замовник
Відповідно до Тендерної документації, “Виконавець” в інтересах “Замовника” приймає на себе обов’язок щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони об’єкта 24 години на добу в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні, протягом 2020 року
Очікувана вартість закупівлі 540 000 грн (з ПДВ) та Загальна кількість люд./год. Праці – 17 664 годин
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно, очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин:
540 000 з ПДВ / 17 664 = 30,57 (з ПДВ)

Законом України «Про Державний бюджет на 2020 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 28,31 гривні (ст. 8 Закону)
Мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку які є обов’язковими до сплати :
єдиний соціальний внесок (22%) =6,22 грн.,
ПДВ (20%) = 6,91 грн, а саме:

28,31+6,22 +6,91 = 41.44 грн. з ПДВ
Відповідно до Тендерної документації режим щодо надання послуг 24 години на добу (цілодобовий режим охорони) в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні.

Вартість 1 людино-години в ромірі 41,44 грн., не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час, робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) складає 8 годин.

28,31 *20% - 28,31 = 5,662 мінімальна доплата за кожну годину роботи у нічний час

8 год (нічний час)*5,5662 + 24 год*28,31 = 732,97 грн за добу
732,97 /24 = 30,16 грн за час з урахуванням роботи в нічний час

Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку з урахуванням робота в нічний час (з 22:00 до 06:00)

30,16 +6,35 (22% ЕСВ) + 7,30 (ПДВ) = 43,81 грн за годину

Відповідно до Загально технічніих вимог послуги повинні надаватися учасником відповідно до вимог Закону України “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 №4616-17 з забезпеченіям форми, спецзасобами та зв’язком та технічними засобами охорони, транспортом.
Для забезпечення безпеки вищевказаних вимог Виконавець повинен мати мінімальний прибуток, тож ціна повинна бути, вище мінімальної ціни за годину, а саме більше 43,81 гривень


Вимагаємо перерахувати кількість годин або очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік"), з метою уникнення порушення податкового, трудового законодавства у 2020 році,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 11:47
Шановний учасник!
Очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі фактичного обсягу видатків, а обсяги закупівлі визначені відповідно до фактичних потреб практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження фізичного стану, недопущення несанкціонованого доступу до нього.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-006512-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 03 червня 2020 12:42
Меморандум з поліцією
Шановний Замовник!
У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції копії договору, меморандуму заключного з поліцією охорони. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 11:43
Шановний Учасник!
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», зокрема ст. 18. Організація взаємодії з правоохоронними органами: «Суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку». Що безпосередньо підвищує якість послуг.
Згідно частини третьої 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не порушує принципи здійснення закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-006512-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 03 червня 2020 12:48
Офіс та пульт в м. Одеса
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність пульта та офісу у м. Одеса

Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що пульт та офіс у Одеській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у м.Одеса. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс в Одесі та передислокувати свої групи, пульт та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. А також доводимо до вашого відома, що зараз техніка працює на найвищому рівні, пульт може знаходитись будь-де і сигнал буде поступати з будь-якого міста. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Одеси, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наянвість офісу у м. Одеса.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 11:44
Шановний Учасник!
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановив кваліфікаційні критерії, один з яких наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, тобто наявність на момент подачі пропозиції, а не можливу оренду в разі перемоги.
Дана вимога обумовлена необхідністю забезпечення суб’єктом охоронної діяльності якісного контролю за роботою охоронників, забезпечення зв’язку постів охорони з пультом, в разі необхідності виклику груп швидкого реагування при нештатних ситуаціях.
Пунктом 9 розділу 3 Тендерної документації передбачено: «У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)».
Таким чином ви можете залучити субпідрядника/співвиконавця з пультом в м. Одесі. Згідно інформації розміщеної на Єдиному порталі органів системи МВС України, за посиланням https://mvs.gov.ua/ua/pages/5562_Licenzuvannya.htm станом на сьогоднішній день в Одесі 388 ліцензованих суб’єктів охоронної діяльності.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не порушує принципи здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛІТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЗЕВС" 521 017,34
UAH з ПДВ
521 017,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 09:45
Статут.PDF
17 червня 2020 09:45
Протокол.PDF
17 червня 2020 09:45
Опис.PDF
17 червня 2020 09:45
Опис документів.PDF
17 червня 2020 09:45
Наказ.PDF
17 червня 2020 09:45
Ліцензія.PDF
17 червня 2020 09:45
Витяг з ЕДРПОУ.PDF
17 червня 2020 09:45
Виписка з ЕДРПОУ.PDF
17 червня 2020 09:45
SCAN0020.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 12:33
sign.p7s
02 липня 2020 12:25
Довідка ДПС
26 червня 2020 15:36
sign.p7s
26 червня 2020 14:24
Документи переможця
17 червня 2020 16:26
sign.p7s
17 червня 2020 16:07
13. Інші документи.pdf
17 червня 2020 16:07
6. Цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛІТНА СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ
#40053058
Відхилено 480 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:58
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЗЕВС"
#40770370
Переможець 521 017,34
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЗЕВС"
#40770370
521 017,34
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку