Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардейської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015:45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 594 564,40 UAH
UA-2020-06-02-006075-b ce6270eb56964c1f9af5ec6575f1c214
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холодов Денис Васильович

380552461050 upkapbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Холодов Денис Васильович
380552461050
upkapbud@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 2 594 564,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 891,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (згідно п.п.1, п.1, ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардейської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015:45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 49-ої Гвардейської Херсонської дивізії, 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів та попередню оплату робіт в розмірі до 50% від договірної ціни, згідно вимог постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070. Підрядник впродовж 6-ти місяців, але не пізніше 20.12.2020 р., а в наступному році протягом 6-ти місяців з дня надходження коштів попередньої оплати, підтверджує їх використання за призначенням згідно з актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 з дати їх підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000026 ● d67207995d3048afb223f2026fe63925
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.07.2020 № 128

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-02-006075-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Держаудитслужби від 14.07.2020 року, тендерний комітет вирішив відмінити процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015:45220000-5-Інженерні та будівельні роботи)» відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону.

2020-07-15 12:08:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-07-27 09:40:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" 2 307 906,00
UAH з ПДВ
2 307 906,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Котломонтажналадка-Инвест" 2 470 500,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" 2 582 118,00
UAH з ПДВ
2 582 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 16:47
Електронний підпис
30 червня 2020 13:44
Електронний підпис
30 червня 2020 13:44
Довідка з податкової.pdf
30 червня 2020 10:15
Електронний підпис
30 червня 2020 10:14
п 12 частини 1 ст 17 ЗУ.pdf
30 червня 2020 10:14
абзац 1 ч. 2 ст 17 ЗУ.pdf
25 червня 2020 15:54
Електронний підпис
25 червня 2020 15:53
Dovidka_20149339890360884820.pdf
24 червня 2020 13:21
Електронний підпис
24 червня 2020 13:19
Електронний підпис
24 червня 2020 13:19
Договір 13.pdf
24 червня 2020 13:19
Дог 225.pdf
24 червня 2020 13:19
Лист-відгук.jpg
24 червня 2020 13:19
Досвід.pdf
24 червня 2020 09:01
Електронний підпис
24 червня 2020 09:00
Ліцензія.pdf
24 червня 2020 09:00
Лист субпідрядники.pdf
24 червня 2020 09:00
Досвід.pdf
24 червня 2020 09:00
Дог 162. Досвід.pdf
24 червня 2020 09:00
Дог 118. Досвід.pdf
24 червня 2020 09:00
Довідка працівники.pdf
17 червня 2020 14:25
Електронний підпис
17 червня 2020 14:25
11. Досвід.pdf
17 червня 2020 14:21
Електронний підпис
17 червня 2020 10:01
Електронний підпис
17 червня 2020 10:01
ДЦ.zip
17 червня 2020 08:53
Електронний підпис
17 червня 2020 08:53
29. Досвід. Договор 113.pdf
17 червня 2020 08:52
11. Досвід.pdf
16 червня 2020 11:40
Електронний підпис
16 червня 2020 11:38
9. Гарантія довікілля.pdf
16 червня 2020 11:38
5. Рішення засновника.pdf
16 червня 2020 11:38
28. Рекоменд.лист.pdf
16 червня 2020 11:38
27. Лист-відгук.pdf
16 червня 2020 11:38
27. Досвід Дог 162.pdf
16 червня 2020 11:38
26. Досвід .Дог 118.pdf
16 червня 2020 11:38
25. Баланс.pdf
16 червня 2020 11:38
24 Баланс, Фінзівіт.pdf
16 червня 2020 11:38
20 Довідка.pdf
16 червня 2020 11:38
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 11:38
17. Статут.pdf
16 червня 2020 11:38
11. Досвід.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 10:38
Електронний підпис
17 червня 2020 10:36
Договір № 95+ Доп угоди.pdf
17 червня 2020 10:36
Договор № 112.pdf
17 червня 2020 10:36
Лист відгук Демчуку.pdf
17 червня 2020 10:36
Відгук1.tif
17 червня 2020 10:36
Рішення засновника 1.jpg
17 червня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2020 10:36
Статут.PDF
17 червня 2020 10:36
Проект договору.PDF
17 червня 2020 10:36
Ліцензія.PDF
17 червня 2020 10:36
Лист-гарантія. Санкції.PDF
17 червня 2020 10:36
Інформація Ст.17.PDF
17 червня 2020 10:36
Загальні відомості.PDF
17 червня 2020 10:36
Доручення.PDF
17 червня 2020 10:36
Довідка. Працівники.PDF
17 червня 2020 10:36
Довідка. Досвід.PDF

Публічні документи

17 червня 2020 11:59
Електронний підпис
17 червня 2020 11:49
24 Статут Субпідрядник.PDF
17 червня 2020 11:49
21 Дозвіл Субпідрядник.PDF
17 червня 2020 11:49
17 ДЦ з додатками ч 3.pdf
17 червня 2020 11:49
17 ДЦ з додатками ч 2.pdf
17 червня 2020 11:49
17 ДЦ з додатками ч 1.pdf
17 червня 2020 11:49
16 Довідка податки.PDF
17 червня 2020 11:49
14 Ліцензія.PDF
17 червня 2020 11:49
13 витяг пдв.PDF
17 червня 2020 11:49
12 виписка з реєстру.pdf
17 червня 2020 11:49
11 Протокол зборів.PDF
17 червня 2020 11:49
9 статут.pdf
17 червня 2020 11:49
8 Лист_згода.PDF
17 червня 2020 11:49
6 Договір з додатками.PDF
17 червня 2020 11:49
5 Тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2020 11:49
3 Довідка Ст.17.PDF
17 червня 2020 11:49
2 Довідка працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"

ПП "Котломонтажналадка-Инвест"

ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
Переможець 2 307 906,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції по об’єкту: «Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23А в м. Херсоні» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015: 45220000-5- Інженерні та будівельні роботи): 1. У інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону є невідповідності, а саме: - у таблиці «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» видалити 3-й пункт, так як він несумісний до вимог, тобто, надається аналогічний договір по капітальному ремонту, а потрібно по будівництву та/або реконструкції котелень, згідно абзацу 3, пункту 1, Додатку № 1 до тендерної документації; - у листі-відгуку від ТОВ «Тавріяінвестгруп» не вказані номер та дата договору до якого надається відгук, наявність чи відсутність зауважень Замовника, сума фактично виконаних робіт, клас наслідків об’єкта та інформація про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта. Також, цей лист-відгук повинен бути датованим не раніше початку оголошення даного тендеру, тобто не раніше 02.06.2020, згідно абзацу 4, пункту 1, Додатку № 1 до тендерної документації та згідно п.п. 1.5. та абзацу 2, п.п. 1.7. п. 1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». - у копіях договорів (від 12.07.2018 № 118 та від 10.09.2018 № 162) завірити усі сторінки печаткою та підписом, згідно абзацу 2, п.п. 1.7. п. 1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. Стосовно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. У пункті 18 не вказана посада працівника на ім’я Черніков Олександр Юрійович. Сторінки даної довідки теж необхідно завірити печаткою та підписом, згідно абзацу 2, п.п. 1.7. п. 1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. У проєкті договору на сторінці 6 додати підпис уповноваженої особи, згідно абзацу 2, п.п. 1.7. п. 1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 4. Інформація про субпідрядника (субпідрядників) повинна бути оформлена у вигляді довідки у довільні формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою. Також, потрібно змінити з «не плануємо» на «не будемо» та з «в обсязі більше, ніж 20% від загальної суми закупівлі» на « в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Додати підпис, згідно абзацу 2, п.п. 1.7., п. 1 та згідно п.п. 7.2., п. 1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 5.Завірену копію додатку до ліцензії, згідно абзацу 3, п.п.1, п.1, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
#22741547
2 307 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:03
Кінець періоду оскарження: 26 липня 2020 00:00
Дата відміни: 26 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно висновку Держаудитслужби від 14.07.2020 року, тендерний комітет вирішив відмінити процедуру відкритих торгів по об’єкту «Будівництво індивідуальної котельні ясел-садка № 7 по вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 23 А в м. Херсоні. ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015:45220000-5-Інженерні та будівельні роботи)» відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону.