Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт («Реконструкція з влаштуванням внутрішніх санвузлів Обавської ЗОШ І-ІІ ст.»)
Очікувана вартість
1 618 767,00 UAH
UA-2020-06-02-005812-b 496e42dea3954da882efe480c229c7ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ващенок

+380951004951 osvitamrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мукачівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143347
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21
Контактна особа: Микола Ващенок
+380951004951
osvitamrda@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 618 767,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 093,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника - Україна,Закарпатська обл. м.Мукачево,89600, вул. Штефана Августина,21
Категорія Замовника-органи місцевої влади;
Мова,якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція з влаштуванням внутрішніх санвузлів Обавської ЗОШ І-ІІ ст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 14:15
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промсервіс-Л 1 418 952,00
UAH з ПДВ
1 148 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД" 1 547 589,60
UAH з ПДВ
1 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКРАЛЬ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 1 610 725,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Імхотеп ВВС" 1 497 682,80
UAH з ПДВ
1 379 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" 1 587 262,80
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 08:32
Електронний підпис
06 липня 2020 08:27
Ліцензія банку
06 липня 2020 08:27
Забепечення договору
03 липня 2020 12:01
Електронний підпис
03 липня 2020 11:57
Ліцензія
03 липня 2020 11:57
Локальні кошториси
03 липня 2020 11:57
Договірна ціна
02 липня 2020 10:17
Електронний підпис
01 липня 2020 15:03
Електронний підпис
01 липня 2020 14:59
Довідки
01 липня 2020 14:59
Довідка МВС
25 червня 2020 14:53
Електронний підпис
25 червня 2020 14:51
Бухгалтерська довідка
25 червня 2020 11:13
Електронний підпис
25 червня 2020 10:58
Додаток 2 до дог.№ 75
25 червня 2020 10:58
Додаток 1 до дог. №75
25 червня 2020 10:57
Додаток 2 до дог. №77
25 червня 2020 10:57
Додаток 1 до дог. №77
25 червня 2020 10:57
Додаток 1 до дог. №99 467
25 червня 2020 10:57
Договір №75 РДА
25 червня 2020 10:57
Договір №77 ВКБ
25 червня 2020 10:57
Наказ на Геревич І.П.
18 червня 2020 11:58
Електронний підпис
18 червня 2020 11:50
Витяг з ЄДРПОУ 18.06.20.PDF
17 червня 2020 17:50
Електронний підпис
17 червня 2020 17:46
Ліцензія БАНКУ.pdf
17 червня 2020 17:46
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
17 червня 2020 17:46
свідоцтво ПДВ.PDF
17 червня 2020 17:46
Пояснювальна записка.PDF
17 червня 2020 17:46
Паспорт Директора.PDF
17 червня 2020 17:46
Об_єктний кошторис.PDF
17 червня 2020 17:46
Накази.PDF
17 червня 2020 17:46
накази на працівників .PDF
17 червня 2020 17:46
ліцензія.PDF
17 червня 2020 17:45
Договір оренди авто.PDF
17 червня 2020 17:45
Договір _77 ВКБ.PDF
17 червня 2020 17:45
Договір _75 РДА.PDF
17 червня 2020 17:45
Довідка Статистика.PDF
17 червня 2020 17:45
Довідка НАЗК Ломага.PDF
17 червня 2020 17:45
Відгук Відділ освіти.PDF
17 червня 2020 17:45
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

17 червня 2020 18:17
Електронний підпис
17 червня 2020 18:16
Довіреність2 001.pdf
17 червня 2020 18:16
Довіреність1 001.pdf
17 червня 2020 18:16
Витяг2 001.pdf
17 червня 2020 18:16
Витяг1 001 (2).pdf
15 червня 2020 17:42
Електронний підпис
15 червня 2020 16:43
Електронний підпис
15 червня 2020 16:40
Банківська ліцензія.pdf
15 червня 2020 16:40
20453_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
15 червня 2020 16:40
техзавдання.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні договора.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні 6.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні 5.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні 4.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні 3.pdf
15 червня 2020 16:40
Аналогічні 2.pdf
15 червня 2020 16:40
Статут з наказом.pdf
15 червня 2020 16:40
Проект договору (2).pdf
15 червня 2020 16:40
оборотно сальдова.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 01:38
Кваліфікаційні вимоги.pdf
18 червня 2020 01:38
Технічне завадання.pdf
18 червня 2020 01:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 12:11
Електронний підпис
18 червня 2020 12:07
Технічне завдання.PDF
18 червня 2020 12:07
Тендерна пропозиція.PDF
18 червня 2020 12:07
СТАТУТ.PDF
18 червня 2020 12:07
Скан_свідоцтва_МТЗ.pdf
18 червня 2020 12:07
Розрахунки_механізмів.PDF
18 червня 2020 12:07
Проект договору.PDF
18 червня 2020 12:07
Працівники_за_дог.ЦПХ.pdf
18 червня 2020 12:07
Погодження МТЗ.pdf
18 червня 2020 12:07
ПДВ_витяг.pdf
18 червня 2020 12:07
Описи_Статут_Виписка.pdf
18 червня 2020 12:07
Обєктний кошторис 6-1.PDF
18 червня 2020 12:07
Обєктний кошторис 4-1.PDF
18 червня 2020 12:07
Обєктний кошторис 2-1.PDF
18 червня 2020 12:07
Накази штатних.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 6-1-3.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 6-1-2.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 6-1-1.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 4-1-1.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-6.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-5.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-4.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-3.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-2.PDF
18 червня 2020 12:07
ЛК та ЗВВ 2-1-1.PDF
18 червня 2020 12:07
Лист-відгук.pdf
18 червня 2020 12:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 червня 2020 12:07
копія паспорту.PDF
18 червня 2020 12:07
Копії дипломів.PDF
18 червня 2020 12:07
КБ-2_КБ-3_аналогічний.PDF
18 червня 2020 12:07
Договір_МТЗ_1.pdf
18 червня 2020 12:07
Бухгалтерська довідка.PDF
18 червня 2020 12:07
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промсервіс-Л

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД"

ФОП "СКРАЛЬ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Імхотеп ВВС"

ТЗОВ "ІРБУДТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Промсервіс-Л
#33130678
Переможець 1 148 990,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:21

Вимога про усунення невідповідностей

Відділ освіти Мукачівської районної державної адміністрації Затверджено Протокол засідання тендерного комітету від 24 червня 2020 року № 116 Голова тендерного комітету ______________Ващенок М.М. ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ щодо учасника закупівлі ТОВ "Промсервіс-л" за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт («Реконструкція з влаштуванням внутрішніх санвузлів Обавської ЗОШ І-ІІ ст.»)» (далі – Повідомлення) 1 Перелік виявлених невідповідностей (згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі») , що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1. Бухгалтерська довідка не містить відомостей про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника у: - п. 10 (Перфоратор Дніпро-М) – стосовно двох одиниць; - п. 13 (Бетонозмішувач) – стосовно двох одиниць; - п. 19 (Кутова шліфмашинка) – стосовно двох одиниць. 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Додатку 1 до тендерної документації вимагає надання копії наказів про прийом(призначення) на роботу та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників. У п. 7 відповідної довідки надається інформація стосовно працівника – Геревич Іван Павлович та вказується посада – слюсар. Як підтвердження наявності відповідного працівника відсутній Наказ на Геревича Івана Павловича про прийом(призначення) на посаду слюсара. 3. Як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надається Скан – копія виконаного або діючого аналогічного договору з підтвердженням виконання актом (актами за сукупністю) приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в та КБ-3) (для діючих договорів останній акт ф. КБ-2в та КБ-3) Учасника, але відсутні додатки до вказаного договору. В тексті договору прописано, що додатки є невід'ємними частинами. 2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку 1); 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно Додатку 1); 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно Додатку 1); ДОДАТОК 1. Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2. Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення спецтехніки. Спосіб підтвердження: - Поспецтехніці, що знаходиться у власності Учасника надати: Б) бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. 2.2. Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників наступним чином : - по штатним працівниками надати копії наказів про прийом(призначення) на роботу та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників; 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, разом із копією такого договору за 2016- 2020 роки, за формою Зразок Б. 3.2. Скан – копія виконаного або діючого аналогічного договору з підтвердженням виконання актом (актами за сукупністю) приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в та КБ-3) (для діючих договорів останній акт ф. КБ-2в та КБ-3) Учасника. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення зазначених в цьому Повідомленні невідповідностей у строк та порядок встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» повинен надати: 1. Бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника у: - п. 10 (Перфоратор Дніпро-М) – стосовно двох одиниць; - п. 13 (Бетонозмішувач) – стосовно двох одиниць; - п. 19 (Кутова шліфмашинка) – стосовно двох одиниць. 2. Копію наказу про прийом(призначення) на роботу Геревича Івана Павловича на посаду слюсара, а в разі відсутності зазначеного документу лист-пояснення. 3. Скан – копію виконаного або діючого аналогічного договору та усі додатки до договору з підтвердженням виконання актом (актами за сукупністю) приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в та КБ-3) (для діючих договорів останній акт ф. КБ-2в та КБ-3) Учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Промсервіс-Л
#33130678
1 148 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:14
Договір Промсервіс.pdf укладений
10 липня 2020 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 148 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 191 498,33 UAH)