Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Очікувана вартість
123 679 378,00 UAH
UA-2020-06-02-005510-b d6f4775a5afb4ae487d51dcdba8a4748
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 123 679 378,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 618 396,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Пiсляоплата 45 Календарні 70
Iнша подія Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:59
Андрієвка ТД.doc
01 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:59
Андрієвка ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000056 ● f7c9c01003d646a4a1e190e49f9ce752
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-02-005510-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прикріплено скріншот плану закупівель.

2020-11-13 14:39:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву направлено до суду 23.11.2020р. у межах строків передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації: 23 листопада 2020

Документи:

04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:09
андріївка.PDF
23 листопада 2020 16:56
Андріївська ЗОШ.PDF
04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:09
андріївка.PDF
23 листопада 2020 16:56
Андріївська ЗОШ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ 114 950 040,00
UAH з ПДВ
114 950 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 121 993 558,99
UAH з ПДВ
121 375 162,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 122 442 000,00
UAH з ПДВ
121 823 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
28 липня 2020 11:28
Електронний підпис
17 липня 2020 19:30
Електронний підпис
17 липня 2020 19:07
11. Ліцензія.pdf
17 липня 2020 19:07
Ліцензія.zip
17 липня 2020 19:07
Довіреність 30.zip
17 липня 2020 19:07
Довіреність 30.7z
17 липня 2020 19:07
Довіреність 30.7z
17 липня 2020 19:07
Гарантия 19279-1.zip
17 липня 2020 19:07
Гарантия 19279.zip
17 липня 2020 19:06
1235.imd
17 липня 2020 19:06
5.3.1.Лист відгук.pdf
17 липня 2020 19:06
3.1. Св_во платника ПДВ.pdf
17 липня 2020 19:06
3. Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 19:06
2. Статут.pdf
17 липня 2020 19:05
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:07
Електронний підпис
17 липня 2020 15:03
Кошторис. Частина 5.pdf
17 липня 2020 15:03
Кошторис. Частина 4.pdf
17 липня 2020 15:03
Кошторис. Частина 3.pdf
17 липня 2020 15:03
Кошторис. Частина 2.pdf
17 липня 2020 15:03
Кошторис. Частина 1.pdf
17 липня 2020 15:03
Відгук Бориспіль.pdf
17 липня 2020 15:03
Акти 37-14.2_5-10 за 2019.pdf
17 липня 2020 15:03
Акти 37-14.2_5-10 за 2017.pdf
17 липня 2020 15:03
13. Інші документи.pdf
17 липня 2020 15:03
4.5. Довідки стаття 17.pdf
17 липня 2020 15:03
4.3 Довідка про досвід.pdf
17 липня 2020 15:03
2. Статут.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 17:51
Електронний підпис
14 липня 2020 16:16
Пакти.pdf
14 липня 2020 16:16
Сертифікат ISO 9001.pdf
14 липня 2020 16:15
Опис до Статуту.PDF
14 липня 2020 16:15
Довідка субпідряд.pdf
14 липня 2020 16:15
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
14 липня 2020 16:15
banking_licence_ПУМБ.pdf
14 липня 2020 16:15
LVOG287981579_UAH 600 000,00.pdf.p7s.p7s
14 липня 2020 16:15
LVOG287981579_UAH 600 000,00.pdf
14 липня 2020 16:15
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 12:18
Договір Водна арена.pdf
14 липня 2020 12:17
Договір Березовиця.pdf
14 липня 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 12:11
Технічне завдання ч.1.pdf
14 липня 2020 12:06
60_ 122 422 андреевка.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ
#33275862
Переможець 114 950 040,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 17:24

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до п.5.4 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Учасник закупівлі повинен підтвердити свою фінансову спроможність, на підтвердження цього Учасник має надати у складі своєї пропозиції Копії балансу (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки. У Учасника відсутня копія балансу (форма № 1) за 2020 рік. Для підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції заповнену форму (Додаток 6). Учасник не надав кваліфікаційний сертифікат на інженера-кошторисника відповідно до п.11 Розділу 3 ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ
#33275862
114 950 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 10:54
Додаткова угода 11.pdf укладений
03 жовтня 2023 10:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:02
ДУ№9.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 15:53
ДУ№8.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:43
ДУ 5 Андріївка.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:52
ДУ 4 Андріївка.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:23
Додаткова угода.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:04
д.у. 1.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 14:03
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:19
81.PDF укладений
01 вересня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору розділом 6.А.1.
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.18.1 Розділу 18 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 18.1 Розділу 18
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 18.1 Розділу 18, п. 19.4 Розділу 19 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 18.1. розділу 18 та до Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.18.1. розділу 18, Додатку № 2 , Розділу 20 Договору підряду № 03-20/81 від 31.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03-20/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 02 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 53 675 675,18
UAH (в тому числі ПДВ 8 945 945,84 UAH)
Причини розірвання договору: п. 17.2. Розділу 17 Договору підряду №03-20/81 від 31.08.2020