Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 42228027 |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 194 |
Контактна особа: |
Наталія Гераськова +380667679995 geraskovan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 411 639,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
2 Лот – Сучасні меблі для початкових класів на забезпечення якісної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" (Стіл вчителя -9 шт, стілець вчителя- 9 шт, дошка шкільна 5 поверхонь- 7 шт)
3 Лот –Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються відповідно до Концепції «Нова українська школа» 9 комплектів
Тендерна документація
19 червня 2020 08:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 21:02 |
перелік змін.docx | |
18 червня 2020 21:02 |
зміни до ТД шкільні меблі НУШ 18.06.2020-2.docx |
19 червня 2020 08:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 червня 2020 21:02 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
18 червня 2020 21:02 |
зміни до ТД шкільні меблі НУШ 18.06.2020-2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000037 ● 64c05bbf63424c6f8aa8dc3ed8ab3c48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2020 № 176
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-02-005039-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затвердили перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу та оприлюдненно документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону
2020-06-18 15:22:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-06-19 15:05:42
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 1 Лот- Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (Стіл учнівський +стілець) - 9 комплектів |
Опис предмету закупівлі: |
КЕКВ - 3110
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 188 747,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 944,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5662.41 UAH |
Позиції
( столів учнівські 1-місні антисколіозні з полицею з регулюванням по висоті, стільців учнівські Т – подібні, регульовані)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 13:32 |
цінова пропозиція парти Лот1.docx |
02 червня 2020 13:32 |
тех спеціфікація парти Лот1.docx |
02 червня 2020 13:32 |
Проект договору Лот 1.docx |