Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області.
Очікувана вартість
42 244 211,00 UAH
UA-2020-06-02-004950-b 4f29112c7264459cb883bc5de14ecc92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 42 244 211,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211 221,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Пiсляоплата 45 Календарні 70
Iнша подія Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 13:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:27
Колос ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технічного завдання
Дата подання: 09 червня 2020 13:59
Дата відповіді: 12 червня 2020 17:47
В технічному завданні на закупівлю по предмету: "Реконструкція фізкультурно-спортивного, реабілітаційно-відновлювального комплексу "Колос" Полтавської обласної ради з благоустроєм прилеглої території за адресою: вул. Шевченка, 1 м. Решетилівка Полтавської області. Коригування" не вказані особливі технічні характеристики устаткування (розділ V технічного завдання) , що унеможливлює підрахунок договірної ціни. Просимо надати кошторисну документацію з нульовими цінами для коректного підрахунку договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Для розрахунків вашої договірної ціни вся інформація міститься у технічному завданні і має вичерпний перелік.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 15 червня 2020 14:51
Дата відповіді: 18 червня 2020 21:39
Доброго дня. В тендерній документації зазначено, що під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Чи вважатимуться аналогічними договора капітального ремонту та чи матиме значення для визначення аналогічності об'єкт договору?
Відповідь: Добрий день!
Щодо "Чи вважатимуться аналогічними договора капітального ремонту?" - Так.
Щодо "чи матиме значення для визначення аналогічності об'єкт договору?" - Ні
Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців
Дата подання: 22 червня 2020 16:23
Дата відповіді: 25 червня 2020 21:48
Доброго дня. Чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції надавати документи передбачені абз.2 п.п.11 п.1 Розділу 3 тендерної документації у разі залучення субпідрядної організації в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю? Крім того, Згідно п.7 розділу 3 тендерної документації у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надаються документи згідно частини 7 статті 17 Закону. Хто має надавати такі документи учасник чи субпідрядник/співвиконавець?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Щодо вашого питання повідомляємо
Чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції надавати документи передбачені абз.2 п.п.11 п.1 Розділу 3 тендерної документації у разі залучення субпідрядної організації в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю? - Ні, не повинен.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000065 ● ea0161a8df194c8c91b516a481b60fcd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 №187

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-02-004950-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ та їх підрозділи, зокрема Положення про Північний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління).» Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. Оскільки реалізацію повноважень ДАСУ на території Полтавської області здійснює Північно-Східний офіс ДАСУ, та у зв’язку з відсутності доручення Голови Держаудитслужби або його заступників Північного офісу ДАСУ, відсутні підстави для початку проведення моніторингу. Виходячи з вищезазначеного, Північний офіс ДАСУ не уповноважений здійснювати моніторинг закупівлі ID : UA-2020-06-02-004950-b.

2020-11-17 17:14:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 ч. 2 ст. 4, п. п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву направлено до суду 23.11.2020р. у межах строків передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації: 23 листопада 2020

Документи:

04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:09
колос.PDF
23 листопада 2020 16:56
Колос.PDF
04 грудня 2020 16:10
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:09
колос.PDF
23 листопада 2020 16:56
Колос.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 38 442 149,87
UAH з ПДВ
38 442 149,87
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 39 000 000,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Навітехсервіс 41 610 548,00
UAH з ПДВ
41 610 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 42 236 101,20
UAH з ПДВ
42 236 101,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 22:22
Електронний підпис
02 липня 2020 22:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 22:20
Лист-відгук 2.pdf
02 липня 2020 22:20
Лист-відгук 1.pdf
02 липня 2020 22:20
Довідка працівники.pdf
02 липня 2020 22:20
Фінансова звітність.pdf
02 липня 2020 22:20
Статут.pdf
02 липня 2020 22:20
Рішення учасника.pdf
02 липня 2020 22:20
Опис до статуту.pdf
02 липня 2020 22:20
Календарний грфік.pdf
02 липня 2020 22:20
Договір 35 та КБ копія.pdf
02 липня 2020 22:20
Договір 23 та КБ копія.pdf
02 липня 2020 22:20
Довідки ст 17.pdf
02 липня 2020 22:20
Довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 22:20
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 22:20
Лицензия МЧС.pdf
02 липня 2020 22:20
Ліцензія.pdf
02 липня 2020 22:20
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf
02 липня 2020 22:20
ВОБ.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:55
Електронний підпис
01 липня 2020 13:48
55.imd
01 липня 2020 13:47
акти №4 гуртожиток.pdf
01 липня 2020 13:46
акти №3 гуртожиток.pdf
01 липня 2020 13:41
акти №2 гуртожиток.pdf
01 липня 2020 13:41
акти №1 гуртожиток.pdf
01 липня 2020 13:38
акти 3 обласна.pdf
01 липня 2020 13:36
акти 1 обласна.PDF
01 липня 2020 13:34
акт 2 обласна.pdf
01 липня 2020 13:29
Кошторис ч.3.pdf
01 липня 2020 13:28
Кошторис ч.2.pdf
01 липня 2020 13:25
Кошторис ч.1.pdf
01 липня 2020 13:20
Установчі.pdf
01 липня 2020 13:19
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

21 липня 2020 14:24
Електронний підпис
21 липня 2020 14:21
Документи переможця
02 липня 2020 18:14
Електронний підпис
02 липня 2020 18:13
1.imd
02 липня 2020 18:03
Електронний підпис
02 липня 2020 18:00
Договорна ціна.pdf
02 липня 2020 18:00
графік .pdf
02 липня 2020 18:00
19603 Навітехсервіс p7s.zip
02 липня 2020 18:00
11 Інші.pdf
02 липня 2020 18:00
4.3.1 Досвід 1 Г1 Відгук.pdf
02 липня 2020 17:59
4.3 Довідка про досвід.pdf
02 липня 2020 17:59
2 Cтатут.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 22:46
Електронний підпис
02 липня 2020 22:45
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2020 22:45
Статут ТОВ АЛЬЯНСБУД.pdf
02 липня 2020 22:45
Св-во платника ПДВ.pdf
02 липня 2020 22:45
Підписані Пакти.pdf
02 липня 2020 22:45
Довідка про МТБ.pdf
02 липня 2020 22:45
Довідка про досвід.pdf
02 липня 2020 22:45
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВ Навітехсервіс

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 38 442 149,87
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:01
ТОВ Навітехсервіс
#38494616
Переможець 41 610 548,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Навітехсервіс
#38494616
41 610 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2024 09:46
ДУ 15 Договір №03-20_61.pdf зміни до договору
11 грудня 2024 09:45
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 11:28
ДУ 14 Договір 03-20_61 Колос.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 11:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:40
ДУ№11.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 11:25
ДУ№10.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 11:23
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 14:33
ДУ№9.pdf зміни до договору
25 липня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:59
ДУ 6 Колос.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 14:37
ДУ 5.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 15:35
Додаткова угода.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 11:50
д.у. № 1.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:35
IMG_0002.pdf укладений
05 серпня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.18.1 Розділу 18 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.18.1. розділу 18
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.18.1 Розділу 18, п. 19.4 Розділу 19 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 3.1. Розділу 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 18.1. Розділу 18 та до Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.18.1. розділу 18, Додатку № 2, Розділу 20 Договору підряду № 03-20/61 від 03.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п.18.1 Договору підряду № 03-20/61 від 03.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020 року), сторони домовилися внести зміни до п.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», Додатку №2 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-20/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML