Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-06-02-003628-b 5b24fe504d164678ad5a72218ff85b38
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:56
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 лот
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Умови оплати: здійснюється згідно накладних по факту поставки Товару з відстрочкою платежу до 90 календарних днів. . Оплата здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок учасника. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом поетапної оплати (після оплати) Замовником поставлених товарів по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма розрахунку по договору - безготівкова. Розрахунки проводяться на підставі первинних документів (накладна, рахунок, ін), наданих до бухгалтерії. Платіжні зобов’язання Замовника за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України). Можлива кредиторська заборгованість, залежно від реального фінансування бюджетних установ. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:00
Документація_канцелярія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ" 10 159,26
UAH з ПДВ
9 949,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 10 200,30
UAH з ПДВ
9 979,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 14:45
Локси ручки (2).jpg
10 червня 2020 14:45
Локси ручки (1).jpg
10 червня 2020 14:45
9609_2.jpg
10 червня 2020 14:45
9609_1.jpg
10 червня 2020 14:45
Зошити шкільні 2020.jpg
10 червня 2020 14:45
Зошит шкільні 2020 2л.jpg
10 червня 2020 14:45
показники SvetoCopy.pdf
10 червня 2020 14:45
лист згода.pdf
10 червня 2020 14:45
Договір канц. 2020.pdf
10 червня 2020 14:45
цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 14:45
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ"
#30750577
Переможець 9 949,26
UAH з ПДВ
15 червня 2020 09:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ"
#30750577
9 949,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 76-10 е канцелярське приладдя (ДУ 01).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 10:06
договір 76-10 е канцелярське приладдя.pdf укладений
03 липня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.Постачальник зобов’язується поставити Замовникові ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярське приладдя в асортименті), (надалі - «Товар») зазначені у Специфікації (Додаток №1 до цього Договору), а Замовник – прийняти і оплатити такий товар. 1.2. Найменування, кількість, асортимент та ціна товару наведені у Специфікації (Додаток №1). ІІ.Ціна товару Пункт 3.1. договору № 76/10-е від 03 липня 2020 року вважати в новій редакції: сума договору зменшується на 9319,25 грн.( дев’ять тисяч триста дев’ятнадцять грн. 25 коп.) з ПДВ, таким чином загальна сума договору складає 630,00 грн. (шістсот тридцять грн. 00 коп.) з ПДВ ІІІ.Порядок зміни умов договору Пункт 1.3. № 76/10-е від 03 липня 2020 року: Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 4. Інші умови договору № 76/10-е від 03 липня 2020 року лишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 76/10-е
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 105,00 UAH)