Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Б.Хмельницького в с.Басівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування)
Очікувана вартість
2 759 553,20 UAH
UA-2020-06-02-003357-b 38b93718cb7444159088dc10cd1d6cd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмиз Василь Тадейович

+380984230973 godovBas@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Годовицько-Басівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 22372377
Місцезнаходження: 81117, Україна , Львівська обл., Годовиця, вул. Шевченка, 2
Контактна особа: Хмиз Василь Тадейович
+380984230973
godovBas@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:51
Очікувана вартість: 2 759 553,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 797,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова подання тендерних пропозицій: Українська. Під кількістю 1 роб слід розуміти роботи в обсягах відповідно до технічної специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул.Б.Хмельницького в с.Басівка Пустомитівського району Львівської області (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81117, Україна, Львівська область, с.Басівка, вул.Б.Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Захід Автошлях" 2 400 319,20
UAH з ПДВ
2 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" 2 262 833,62
UAH з ПДВ
2 249 035,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 15:45
Електронний підпис
22 червня 2020 15:44
InformDovidka.pdf
22 червня 2020 15:44
Dovidka_20153431050310285372.pdf
22 червня 2020 15:44
лист гарантія ст 17.pdf
22 червня 2020 15:44
довідки з ЕЦП.zip
22 червня 2020 15:44
довідка ДФС.pdf
15 червня 2020 16:39
Електронний підпис
15 червня 2020 16:39
штатний розпис.pdf
15 червня 2020 16:39
технічне завдання.pdf
15 червня 2020 16:39
тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 16:39
Статут завірений.pdf
15 червня 2020 16:39
рішення 05_02.pdf
15 червня 2020 16:39
Протокол №25с.pdf
15 червня 2020 16:39
Протокол №24с.pdf
15 червня 2020 16:39
проект договору.pdf
15 червня 2020 16:38
Підписаний_G0620-8091-GL_tender.pdf
15 червня 2020 16:38
Підписаний_Лицензия_.pdf
15 червня 2020 16:38
нові описи.pdf
15 червня 2020 16:38
нова виписка.pdf
15 червня 2020 16:38
ліцензія оригінал.pdf
15 червня 2020 16:38
лист гарантія ст 17.pdf
15 червня 2020 16:38
копії трудових книжок.pdf
15 червня 2020 16:38
копії дипломів.pdf
15 червня 2020 16:38
звіт ЄСВ.pdf
15 червня 2020 16:37
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 16:37
БАСІВКА.zip
15 червня 2020 16:37
1 ДФ і квитанція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 18:22
Електронний підпис
03 червня 2020 18:22
file - 2020-05-16T153342.541.pdf
03 червня 2020 18:22
протокол.PDF
03 червня 2020 18:22
Наказ, штатний розпис.pdf
03 червня 2020 18:22
Наказ про призначення.PDF
03 червня 2020 18:22
Копія Ліцензії.PDF
03 червня 2020 18:22
1 ДФ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Захід Автошлях"

ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Захід Автошлях"
#41319055
Переможець 2 246 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Захід Автошлях"
#41319055
2 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 10:37
Додаткова угода.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:24
Дод уг Хмельницького (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 15:08
Дод 3 Угода дор Хмельницького.pdf укладений
07 липня 2020 15:02
Дод 2 Угода дор Хмельницького.pdf укладений
07 липня 2020 15:02
Дод 1 Угода дор Хмельницького.pdf укладений
07 липня 2020 15:02
Угода дор Хмельницького.pdf укладений
07 липня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: Х/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: Х/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Беручи до уваги положення статей 104, 106, 512, 629, 631 ЦК України, у відповідності до ст. 8-3 ЗУ «Про добровільне об’єднання територіальних громад» відповідні юридичні особи - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет об’єднаної територіальної громади є правонаступниками прав та обов’язків відповідних юридичних осіб - сільської, селищної ради, її виконавчого комітету територіальної громади, що приєдналася до об’єднаної територіальної громади, з дня припинення повноважень сільською, селищною радою територіальної громади, що приєдналася до об’єднаної територіальної громади, Сторони дійшли згоди про те, що правонаступник замовника може вчиняти дії щодо завершення процедури закупівлі, розпочатої Годовицько-Басівською сільською радою, яка припиняється в результаті реорганізації. Слідуючи з вищенаведеного Сторони погодили внести зміни до найменування Замовника по Договору та до інформації про Замовника в розділі «15. Юридичні адреси сторін.» Договору і висвітлити їх в новій редакції.2. У зв’язку з встановленням бюджетних призначень на 2021 рік шляхом збільшення на суму 200 000,00 грн. з ПДВ , сторони домовились змінити пункт 3.1. договору від 06.07.2020 №Х/1 та викласти в нові редакції.
Номер договору про закупівлю: Х/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML