Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цибуля, буряк, морква, капуста
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2020-06-02-003012-b aaebb872f67e4420900a98fa1d71804c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612862111 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-А
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612862111
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кг
Цибуля, буряк, морква, капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:30
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:53
Листи пояснення.pdf
10 червня 2020 13:53
Лист згода.pdf
10 червня 2020 13:53
Лист гарантія.pdf
10 червня 2020 13:53
Інформація учасник.pdf
10 червня 2020 13:53
Договір 020301.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка транспорт.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка товарознавець.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка склад.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка працівники.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка підпис.pdf
10 червня 2020 13:53
Технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка 4опп.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка 3.pdf
10 червня 2020 13:53
Тех паспорт.pdf
10 червня 2020 13:53
Пропозиція.pdf
10 червня 2020 13:53
Довідка 1.pdf
10 червня 2020 13:53
Проект договору.pdf
10 червня 2020 13:53
Декларація.pdf
10 червня 2020 13:53
Потужності.pdf
10 червня 2020 13:53
Паспорт.pdf
10 червня 2020 13:53
Витяг ЄДР.pdf
10 червня 2020 13:53
Витяг Єдиний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бойко Олександра Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко Олександра Федорівна
#1995712183
Переможець 18 900,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 09:43

Документи

12 червня 2020 09:43
Електронний підпис
12 червня 2020 09:42
Рішення 95.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна
#1995712183
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 09:43
Електронний підпис
12 червня 2020 09:42
Рішення 95.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 20:36
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:11
Дод._3 до дог._143.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 17:48
Дод_угода_2 до Дог_143 від 17.06.2020р..pdf зміни до договору
24 липня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:11
ДУ_1 до дог.143.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 13:30
Договір 143 від 17.06.2020р..pdf укладений
17 червня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі здійсненням Покупцем перерозподілу джерел фінансування цього договору, Сторони дійшли згоди що його виконання в частині розрахунків здійснюватиметься з таких джерел: - за рахунок бюджетних коштів (загальний фонд) – у сумі 8 900,00 грн. (Вісім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), без ПДВ; - за рахунок власних надходжень – у сумі 10 000,00 грн. (Десять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі здійсненням Покупцем перерозподілу джерел фінансування цього договору, Сторони дійшли згоди що його виконання в частині розрахунків здійснюватиметься з таких джерел: - за рахунок бюджетних коштів (загальний фонд) – у сумі 4 543,40 грн. (Чотири тисячі п"ятсот сорок три гривень 40 копійок), без ПДВ; - за рахунок власних надходжень – у сумі 14 356,60 грн. (Чотирнадцять тисяч триста пятдесят шість гривень 60 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі здійсненням Покупцем перерозподілу джерел фінансування цього договору, Сторони дійшли згоди що його виконання в частині розрахунків здійснюватиметься з таких джерел: - за рахунок бюджетних коштів (загальний фонд) – у сумі 3 038,50 грн. (Три тисячі тридцять вісім гривень 50 копійок), без ПДВ; - за рахунок власних надходжень – у сумі 15 861,50 грн. (П’ятнадцять тисяч вісімсот шістдесят одна гривня 50 копійок), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 900,00
UAH