Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверська центральна районна лікарня імені І.В.Буяльського" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006403 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, вул. Шевченко, 17 |
Контактна особа: |
Заліська Людмила Володимирівна +380465821691 nsivcrl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 6 559 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 7 робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) та в межах бюджетних призначень, та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 13:59 |
ЗМIНИ_до_ТД.doc | |
05 червня 2020 13:59 |
_Додаток_2__нова_редакцiя.doc | |
02 червня 2020 16:57 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
02 червня 2020 16:57 |
Додаток_3_проект_договора окончат.doc | |
02 червня 2020 16:57 |
Додаток_1.doc | |
02 червня 2020 16:57 |
Тендерна_документацiя.doc |
05 червня 2020 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 13:59 |
ЗМIНИ_до_ТД.doc
|
|||
05 червня 2020 13:59 |
_Додаток_2__нова_редакцiя.doc
|
|||
02 червня 2020 16:57 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
|
|||
02 червня 2020 16:57 |
Додаток_3_проект_договора окончат.doc
|
|||
02 червня 2020 16:57 |
Додаток_1.doc
|
|||
02 червня 2020 16:57 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому Замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження обраних критеріїв. Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сканкопії Звіту про виконання договору не є дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що «Звіт про виконання договору» надається лише для договорів, укладених відповідно до Закону, зазначений звіт підтверджує виконання сторін усіх зобов’язань за всіма пунктами договору. Відсутність зазначеного звіту за Вашим договором (у разі його підписання за результатами проведеної процедури) у системі обумовлена лише невиконанням договору в повному обсязі або його розірванням.
Замовник дійсно має можливість перевірити в період розгляду пропозиції Учасника достовірність наданої з цього питання інформації.
Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист – відгук повинен свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Крім того Відповідно до Розділу 5. (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Тобто, відсутність у Листі-відгуку інформації щодо номеру, дати та суми договору(рів) неможливо віднести до формальних (несуттєвих) помилок Учасника.
Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:
– копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або копії наказів, або копії трудових угод / договорів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю. Він поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності, галузевої приналежності, а також на осіб, які працюють за трудовими договорами у фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності. Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП України). Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою — підприємцем) оформлюються в письмовій формі. Роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, але слід зауважити, що таке оформлення буде вважатися проведеним за умови додержання наступних дій:
по-перше, роботодавець складає трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду, а фізичні особи — підприємці можуть керуватися формою трудового договору, затвердженою наказом Мінпраці «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» від 08.06.2001 № 260;
по-друге, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, роботодавець зобов’язаний подати повідомлення про прийняття працівника на роботу (за встановленою формою), до територіального органу Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413. Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України.
З огляду на вищевикладене, договори ЦПХ не підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору),
- копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
- звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
- Лист – відгук**** від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Разом з тим, Законом не надано можливості Учаснику для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору),
- копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
- звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
- Лист – відгук**** від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Разом з тим, Законом не надано можливості Учаснику для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Вимоги про усунення порушення
Звертаю увагу членів тендерного комітету на наступне.
У відповідності до розділу 3 “ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ” ДБН А.3.1-5:2016 “ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА” п.3.2.3 будівельні роботи - процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва.
Згідно пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 “СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО”, відповідно до якого:
Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт.
Проектом договору (Додаток №6 до ТД) визначено, що договір, що буде укладатися за результатами процедур закупівлі, є ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ про закупівлю робіт за державні кошти.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Обмеження щодо предмету аналогічного договору -реконструкція, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та можуть містити ознаки корупційної складової з метою визначення “потрібного” Переможця та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. Так в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, що мають успішний досвід виконання нового будівництво або капітального ремонту, в тому числі заходів охорони здоров’я..
Таким чином вважаємо, що аналогічним договором за предметом є договір не тільки з реконструкції, але і з нового будівництва та капітального ремонту.
Просимо скасувати Тендерний комітет дискримінаційні вимоги щодо встановлення предметом аналогічного договору лише договір з реконструкції, внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши предметом аналогічного договору – нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція.
У випадку незадоволення даної скарги ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому Замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження обраних критеріїв з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Предмет закупівлі за процедурою відкриті торги визначено замовником відповідно до вимог Закону (п. 22 ч.1 статті 1 Закону) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТ від 17.03.2016 № 454, а саме: Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП «Новгород-Сіверська ЦРЛ» за адресою: Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка, 17 (45454000-4 Реконструкція).
Відповідно до частини ІІІ Визначення предмета закупівлі робіт наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454:
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293,... із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проектною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу, відповідно предмет закупівлі для підтвердження виконання аналогічного договору також обрано як реконструкція
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва: - реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). - капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. - нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва. Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту. Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію. Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація. Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому предмету закупівлі (а саме реконструкція).
Якщо проаналізувати практику рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. Більшість рішень АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Звертаємо увагу, що у рішенні АМКУ №4773-р/пк-пз від 12.03.2020, на яке посилається Учасник, розглядалося питання відповідності вимог замовника не лише в частині визначення конкретного предмету (реконструкції) але і встановлення у документації додаткових вимог до аналогічного договору (термін його укладання тощо) і колегією було зроблено загальний висновок про дискримінаційність встановлених вимог. Тобто обставини, викладені у вказаному рішенні, не в повній мірі відповідають обставинам, які мають місце по даній процедурі закупівлі. Зважаючи на це, посилання Учасника саме на дане рішення як на загальноприйняту практику АМКУ з питання встановлення відповідності вимоги, що аналогічний договір має відповідати предмету закупівлі, є не зовсім обґрунтованим.
Зважаючи на вищевикладене, в даному випадку вимога замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом «реконструкція» є цілком обґрунтованою та не порушує принцип недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-22-000012 ● fbff85e364064772960c87ad32c04225
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
19 UA-2020-06-02-002016-a 02.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Рембуд-2603" |
5 730 347,45
UAH з ПДВ
|
5 535 246,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
6 016 991,01
UAH з ПДВ
|
5 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СЕМИДАР |
5 994 971,22
UAH з ПДВ
|
5 994 971,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нормаль-Україна |
6 526 843,20
UAH з ПДВ
|
6 461 343,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Рембуд-2603" #37632919 |
Переможець |
5 535 246,39
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 18:00
|
Пiдсумкова_вiдомiст__ресурсiв.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 17:55
|
Локал_ний_кошторис.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 17:55
|
осн (1).pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 16:34
|
ду8.PDF | зміни до договору |
18 березня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 12:27
|
додаткова угода_7.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:45
|
додаткова угода _6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:16
|
графік (2).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:06
|
новгород дод.угода.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 14:25
|
додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 12:30
|
додаткова угода _3.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:51
|
Додаткова угода _2.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:37
|
Додаткова угода _1.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 17:15
|
Договір | укладений |
17 липня 2020 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до місцезнаходження та банківських реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатку №4 План фінансування та банківських реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) та продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |