Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Очікувана вартість
429 750,00 UAH
UA-2020-06-02-001995-c 9d2d2141b8564af29309ac8e6fd48ce8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дембіцька Олена Олександрівна

+380323931481 byhgalter-gcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жидачівська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01996208
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., місто Жидачів, вулиця Ярослава Мудрого,29
Контактна особа: Дембіцька Олена Олександрівна
+380323931481
byhgalter-gcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:35
Очікувана вартість: 429 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 148,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Мова якої повинні бути складені тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 найменувань
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул. Ярослава Мудрого, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:19
Тендерна Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 370 760,72
UAH з ПДВ
322 400,63
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хомин Оксана Федорівна 383 623,78
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 11:37
Електронний підпис
30 червня 2020 11:34
довідка ст17 п12-ч1.pdf
30 червня 2020 11:34
довідка ст17ч 2.pdf
30 червня 2020 11:34
Довідка МВС.pdf
30 червня 2020 11:34
довідка ДПС.pdf
25 червня 2020 14:51
Електронний підпис
25 червня 2020 14:36
накладні.pdf
17 червня 2020 16:07
Електронний підпис
17 червня 2020 16:06
Проект Договору.pdf
17 червня 2020 15:57
відповідність.pdf
17 червня 2020 15:55
декларації1.pdf
17 червня 2020 15:54
декларації.pdf
17 червня 2020 15:54
кваліфікація.pdf
17 червня 2020 15:53
Копія Статуту.pdf
17 червня 2020 14:58
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"

ФОП Хомин Оксана Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
Переможець 322 400,63
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:11

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Медичні матеріали) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-02-001995-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Відповідно до вимог Документації, а саме додаток 1 таблиця 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалось для підтвердження кваліфікаційного критерію надання копії аналогічних договорів разом з копіями документів, що підтверджують факт їх повного виконання. Учасником надано копії аналогічних договорів, листи-відгуки від Замовників, однак не надано документи, що підтверджують факт їх повного виконання, зокрема: накладні, акти прийняття, і т.д. Таким чином, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" повинен усунути вказані невідповідності шляхом завантаження необхідних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"
#32126702
322 400,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:41
Авіцена 2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 10:52
ilovepdf_merged (12).pdf зміни до договору
09 вересня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 10:53
Підписаний договір зміни до договору
13 липня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 855,29
UAH (в тому числі ПДВ 16 229,87 UAH)