Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Панелі захисту
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-06-02-001642-a 4a794b96d45c4279bb5a5e4938b95e2a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванишин Юлія Вікторівна

+380342594336 iva@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Іванишин Юлія Вікторівна
+380342594336
iva@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:24
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Панель захисту та управління ВВ/VL-12-25/1000 на базі МП терміналу РС-80-МР або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34, 00131564
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата, протягом 90 к.д. з моменту поставки.Замовник залишає за собою право здійснення авансових платежів. Джерело фінансування -кошти підприємства Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН 10.06.docx
10 червня 2020 16:22
ТД панелі зміни 10.06.docx
02 червня 2020 15:31
Проект договору.doc
10 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН 10.06.docx
10 червня 2020 16:22
ТД панелі зміни 10.06.docx
02 червня 2020 15:31
ТД панелі.docx
02 червня 2020 15:31
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОЗУМНЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ МІСТО" 323 750,00
UAH з ПДВ
314 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АЛЬФА ЕНЕРГО ГРУП 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОЗУМНЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ МІСТО"

ПП АЛЬФА ЕНЕРГО ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РОЗУМНЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ МІСТО"
#42394641
Відхилено
314 750,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 11:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
ПП АЛЬФА ЕНЕРГО ГРУП
#34418112
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 15:40

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної документації Замовника від учасників вимагається надання документів, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є аналогічний предмет закупівлі ( панелі захисту) та кількісний обсяг поставки не менше 5шт. Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: - реалізованим договором поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт.; - позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - видатковими накладними, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). Видаткові накладні, надані учасником для підтвердження факту поставки за аналогічним договором, повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV та з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. №88: - назву документу (форми); - дату і місце складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст і обсяг господарської операції, одиниці виміру господарської операції; - посади, П. І. Б. осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; - особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Підпис може бути скріплений печаткою. Видаткові накладні без наявності всіх обов’язкових реквізитів не розглядатимуться та вважатимуться не наданими. Якщо у видаткових накладних не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору. Виходячи з вимог тендерної документації, визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій формату pdf, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником. Товариство з обмеженої відповідальністю «Розумне енергетичне місто» у порушення вимог замовника не надав у складі тендерної пропозиції: • реалізований договір поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт.; • видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). - Просимо відповідно до п.9 ст.26 Закону України Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель реалізований договір поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт. та видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). .

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 15:24
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної документації Замовника від учасників вимагається надання документів, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є аналогічний предмет закупівлі ( панелі захисту) та кількісний обсяг поставки не менше 5шт. Довідка надається в довільній формі. Довідка повинна супроводжуватись: - реалізованим договором поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт.; - позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - видатковими накладними, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). Видаткові накладні, надані учасником для підтвердження факту поставки за аналогічним договором, повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV та з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. №88: - назву документу (форми); - дату і місце складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст і обсяг господарської операції, одиниці виміру господарської операції; - посади, П. І. Б. осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; - особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Підпис може бути скріплений печаткою. Видаткові накладні без наявності всіх обов’язкових реквізитів не розглядатимуться та вважатимуться не наданими. Якщо у видаткових накладних не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору. Виходячи з вимог тендерної документації, визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій формату pdf, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником. ПП «АльфаЕнергоГруп» у порушення вимог замовника не надав у складі тендерної пропозиції: • реалізований договір поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт.; • видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). - Просимо відповідно до п.9 ст.26 Закону України Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель реалізований договір поставки (з усіма додатками) кількісним обсягом поставки не менше 5 шт. та видаткові накладні, що підтверджують факт поставки за аналогічним договором (дозволяється подавати в обсязі, достатньому для підтвердження аналогічного кількісного обсягу, що вимагається закупівлею). .

Інформація про відміну

Дата відміни
25 червня 2020 17:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі