Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул. Західна до вул. Т. Федоровича в м. Переяславі Київської області
Очікувана вартість
3 586 678,00 UAH
UA-2020-06-02-001278-a 4a818a4d5e544ca68ed7fdfe2f995020
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Більченко Олег Петрович

+380456751883 budjkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43330285
Вебсайт: http://phm.gov.ua
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., місто Переяслав, вулиця Богдана Хмельницького 29/36
Контактна особа: Більченко Олег Петрович
+380456751883
budjkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 3 586 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 933,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул. Західна до вул. Т. Федоровича в м. Переяславі Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, м.Переяслав, вул.Західна-вул.Т.Федоровича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45332200-5 — Водопровідні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 14:21
ТД ФЕДОРОВИЧ редактована.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000065 ● 92f12828a3b14b35b0c7e7cb4cb75fa1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-06-02-001278-a 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 08:48:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту водопровідних мереж від вул. Західна до вул. Т. Федоровича в м. Переяславі Київської області (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-02-001278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати інформацію щодо стану виконання умов договору від 07.07.2020 № 07/07/2020 укладеного з комунальним підприємство Переяславське ВУКГ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 10:26:55

пояснення на вимогу ДАСУ

ПОЯСНЕННЯ
Відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285)

на вимогу Державної аудиторської служби України до закупівлі Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області (UA-2020-06-02-001278-a)

Назва предмета закупівлі — Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області
Обгрунтування технічних та якісних характеристик:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до потреб громади м.Переяслава Київської області, норм чинного законодавства та зазначені у тендерній документації.
Робочий проект на «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області» розроблений на підставі:
- завдання замовника на проектування;
- технічного обстеження ділянки водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі щодо її невідповідності вимогам Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»;
- листа- замовлення направленого проектній організації.
Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі відповідно до державних будівельних норм.
Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Н Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
Проектна документація по робочому проекту: «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області» була виготовлена ТОВ ІБК «ГІДРОКОР» Україна м.Київ в липні 2018 року та затверджена згідно Експертного звіту від 19.09.2018 № 180813-4/В який видано товариством з обмеженою відповідальністю «Перша Будівельна Експертиза».
У зв’язку з обмеженим фінансуванням даний проект був реалізований лише у 2020 році.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2020 рік, у сумі 3586678,00 грн. з ПДВ.
Замовником здійснено повний розрахунок з Підрядником у строки встановлені умовами Договору від 07.07.2020 №07/07/2020 по даному об’єкту в сумі 2 249 025 грн.86 коп. (Два мільйони двісті сорок дев’ять тисяч двадцять п’ять гривень 86 копійок).
Сума зекономлених коштів для місцевого бюджету склала 1337652 грн.14 коп.
Згідно Декларації про готовність до експлуатації об’єкта (реєстраційний номер: КС101201106523) об'єкт будівництва «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області» згідно Декларації про готовність до експлуатації об’єкта (реєстраційний номер: КС101201106523 від 06 листопада 2020 року) зареєстрований Департаментом Державної архітектурно - будівельної інспекції у Київській області.

В.о. начальника відділу О.О.Вітківський

вик.О.Більченко
04567-5-16-88

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 11:38:05

Пояснення з власної ініціативи

копія експертного звіту

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 11:39:25

Пояснення з власної ініціативи

декларація про готовність

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 11:46:44

Пояснення з власної ініціативи

експертний звіт

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-22 16:20:37

Пояснення з власної ініціативи

експертний
звіт

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ Відділу капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (код ЄДРПОУ 43330285) На виконання вимоги Державної аудиторської служби України від 03.02.2021 року (ID моніторингу UA-М-2021-01-13-000065) по предмету закупівлі : «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області» (UA-2020-06-02-001278-a) щодо усунення виявлених порушень законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради (далі по тексту- КП ВУКГ) повідомляємо наступне. Договір про закупівлю від 07.07.2020 №07/07/2020 із ціною 2 249 025, 86 грн. є повністю виконаним, що підтверджується бухгалтерською довідкою від 03.02.2021 року, з якої видно, що станом на 03.02.2021 року відповідно до укладеного договору на виконання робіт відділом капітального будівництва та житлово-комунального господарства Переяславської міської ради (далі по тексту- відділ КБ та ЖКГ) провів касові видатки за виконані будівельні роботи Комунальному підприємству Переяславське виробниче управління комунального господарства Переяславської міської ради на об’єкті «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул.Західна до вул.Т.Федоровича в м.Переяславі Київської області». Будь-яких зауважень договір не містить. Таким чинном КП ВУКГ повністю виконало будівельні роботи, Відділом КБ та ЖКГ, як Замовником, сплачено грошові кошти в повному обсязі згідно умов договору від 07.07.2020 №07/07/2020. Відповідно до абзацу першого частини дев’ятої статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «зареєстрована декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.» Тобто Департаментом Державної архітектурно - будівельної інспекції у Київській області зареєстрована Декларація про готовність до експлуатації об’єкта (реєстраційний номер: КС101201106523 від 06.11.2020 року) об'єкта будівництва «Капітальний ремонт водопровідних мереж від вул. Західна до вул. Т.Федоровича в м. Переяславі Київської області» яка засвідчує те, що зазначений об’єкт повністю відповідає державним будівельним нормам і готовий до експлуатації з 06 листопада 2020 року. Одностороннє розірвання договору від 07.07.2020 №07/07/2020 може призвести до можливого порушення чинного законодавства щодо недотримання принципів публічних закупівель і не відновить стану, що існував до укладення договору. Відділ КБ та ЖКГ повідомляє про те, що зазначені зауваження Держаудитслужби будуть обов’язково враховані при здійсненні наступних публічних закупівель. В.о. начальника відділу О.О.Вітківський вик.О.Більченко 04567-5-16-88

2021-02-08 11:42:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Переяславське ВУКГ 3 173 002,88
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТМОНТАЖ" 2 994 426,89
UAH з ПДВ
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:10
Електронний підпис
03 липня 2020 09:08
кошторис
03 липня 2020 09:08
Розрахунок ціни
03 липня 2020 09:08
Статут
03 липня 2020 09:08
ліцензія
03 липня 2020 09:08
Довідка податкова
03 липня 2020 09:08
Довідка МВС
03 липня 2020 09:08
Документи
17 червня 2020 11:36
Електронний підпис
17 червня 2020 11:28
15. 6.imd
17 червня 2020 11:28
14 Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:28
13 Графік.pdf
17 червня 2020 11:28
11 Установчі документи.pdf
17 червня 2020 11:28
9 Дозвільні документи.pdf
17 червня 2020 11:28
7 Ліцензія.pdf
17 червня 2020 11:28
6 Фінансова звітність.pdf
17 червня 2020 11:28
4.2 Трудові 4.pdf
17 червня 2020 11:28
4.2 Трудові 3.pdf
17 червня 2020 11:28
4.2 Трудові 2.pdf
17 червня 2020 11:28
4.2 Трудові 1.pdf
17 червня 2020 11:28
4.1 Дипломи.pdf
17 червня 2020 11:28
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:38
Електронний підпис
17 червня 2020 16:29
Електронний підпис
17 червня 2020 16:21
Лист відгук.pdf
17 червня 2020 16:21
Штатний розпис.pdf
17 червня 2020 16:21
установчі документи.pdf
17 червня 2020 16:21
технічне завдання.pdf
17 червня 2020 16:21
Тех паспорта.rar
17 червня 2020 16:21
тердерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:21
Статут.pdf
17 червня 2020 16:21
Проект договору.pdf
17 червня 2020 16:21
Паспорт .pdf
17 червня 2020 16:21
Накази.pdf
17 червня 2020 16:21
Наказ на призначення.pdf
17 червня 2020 16:21
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 16:21
листи.pdf
17 червня 2020 16:21
Листи згода.pdf
17 червня 2020 16:21
Лист відгук_0001.pdf
17 червня 2020 16:21
кошторис.pdf
17 червня 2020 16:21
Договір УВК.pdf
17 червня 2020 16:21
Довідки.pdf
17 червня 2020 16:21
Довідка банк.pdf
17 червня 2020 16:21
Витяг.pdf
17 червня 2020 16:21
Аналогічний дог 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Переяславське ВУКГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Переяславське ВУКГ
#05473594
Переможець 2 250 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Переяславське ВУКГ
#05473594
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:19
протокол 23.pdf зміни до договору
13 липня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:59
Додаткова угода до договору про закупівлю кап.ремонт вдопровідних мереж.pdf зміни до договору
07 липня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка в Річному плані закупівель, а саме змінити КЕКВ 3120 на КЕКВ 3132
Номер договору про закупівлю: 07/07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичної вартості будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 07/07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 249 025,86
UAH (в тому числі ПДВ 374 837,64 UAH)