Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення соціологічного дослідження інтересів цільових аудиторій Українського культурного фонду
Очікувана вартість
157 622,00 UAH
UA-2020-06-02-000630-a 1886abf632504af79dc3326072d6f045
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Світлана

+38(044)5042266 ucftender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український культурний фонд
Код ЄДРПОУ: 41436842
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ І. ФРАНКА, будинок 19
Контактна особа: Ковальчук Світлана
+38(044)5042266
ucftender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:57
Очікувана вартість: 157 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 788,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення соціологічного дослідження інтересів цільових аудиторій Українського культурного фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Лаврська,10-12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 79320000-3 — Послуги з опитування громадської думки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:19
ДОДАТОК 5.docx
02 червня 2020 11:19
ДОДАТОК 4.docx
02 червня 2020 11:19
ДОДАТОК 3.docx
02 червня 2020 11:19
ДОДАТОК 2.docx
02 червня 2020 11:19
ДОДАТОК 1.docx
02 червня 2020 11:19
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМДАТА" 155 040,00
UAH з ПДВ
152 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХУДИК МАРИНА СТЕПАНІВНА 157 622,00
UAH з ПДВ
152 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 13:34
Електронний підпис
15 червня 2020 13:31
11.2 угода.pdf
15 червня 2020 13:31
10. додаток 5.pdf
15 червня 2020 13:31
9. Додаток 4.pdf
15 червня 2020 13:31
8. Цінова пропозиція.pdf
15 червня 2020 13:31
7. Додаток 3.pdf
15 червня 2020 13:31
2. Статут.pdf
15 червня 2020 13:31
1.2 Протокол Имдата.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 09:00
Електронний підпис
16 червня 2020 09:00
DM Letter.pdf
16 червня 2020 09:00
Електронний підпис
15 червня 2020 20:03
Електронний підпис
15 червня 2020 20:02
Електронний підпис
15 червня 2020 20:01
Проект договору.pdf
15 червня 2020 20:01
Лист - щодо сплати ПДВ.pdf
15 червня 2020 20:01
ID.jpg
15 червня 2020 20:01
Паспорт 6-7.jpg
15 червня 2020 20:01
Паспорт 4-5.jpg
15 червня 2020 20:01
Паспорт 2-3.jpg
15 червня 2020 20:01
Паспорт 10-11.jpg
15 червня 2020 20:01
Паспорт 1.jpg
15 червня 2020 20:01
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМДАТА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХУДИК МАРИНА СТЕПАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМДАТА"
#37813528
Відхилено 152 400,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:18
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХУДИК МАРИНА СТЕПАНІВНА
#3120616088
Переможець 152 600,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:01

Документи

19 червня 2020 12:18
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 13:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХУДИК МАРИНА СТЕПАНІВНА
#3120616088
152 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 13:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:08
Додаткова угода 2 до Договору 2020-06 07-1 ФОП Худик М.С. (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:43
Додаткова угода 1 до Договору 2020-06 07-1 від 06.07.2020 р. ФОП Худик М.С. (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 14:52
Договір ФОП Худик М.С..pdf укладений
06 липня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися на підставі листа ФОП Худик Марини Степанівни № 01/07/20 від 28.07.2020 р. внести зміни до Договору № 2020-06/07-1 від «06» липня 2020 року (далі – Договір) та викласти пункт 5 Розділу 5 Договору в наступній редакції: «5.5. Строк надання Послуг: Виконавець повинен розпочати надання послуг з дати підписання Договору на виконання таких послуг. Послуги повинні бути завершені до 31.08.2020 р.». 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою Угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами. 3. Ця Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Ця Додаткова Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: 2020-06/07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною прізвища Виконавця, сторони домовилися внести зміни до Договору № 2020-06/07-1 від «06» липня 2020 року (далі – Договір) змінивши у тексті Договору та додатку до нього слова «ФОП Худик Марина Степанівна» на «ФОП Гальченко Марина Степанівна». 2. Сторони погодили внести зміни до розділу 15. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору та викласти реквізити Виконавця у наступній редакції: «Виконавець: ФОП Гальченко Марина Степанівна Місцезнаходження: 03035, м. Київ, вул. Липківського, 19, кв.4. Р/р №UA66 305299 00000 26001046209782 , в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Код банку (МФО): 305299 ІПН: 3120616088 Тел.: +38 (096) 300-73-64 Електронна пошта: marihudik@gmail.com Виконавець має статус: Фізична особа-підприємець, платник єдиного податку 3-групи: 5% від доходу». 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2020-06/07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 600,00
UAH