Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
14 567,50 UAH
UA-2020-06-02-000607-c e9caf1b035194b5595873dc5a1750fb3
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Азимед таб 500 мг№3,амброксол таб 300мг№20Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про укладений договір відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітян 2020 р. № 269), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітня 2020 року № 269)БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ЛЕГЕНЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ, УКРАЇНА , ЖИТОМИРСЬКА ОБЛ., ЧЕРНЯХІВСЬКИЙ Р-Н, С. ВИШПІЛЬ, ВУЛ.ЛІСОВА, БУД.38
БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - НЕСТЕРОВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ ЄВГЕНОВИЧ, УКРАЇНА , ОДЕСЬКА ОБЛ., ПРИМОРСЬКИЙ Р-Н, М.ОДЕСА, ВУЛ.ЛІТЕРАТУРНА, БУД.1-А, КВ.3
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Азимед
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin
50 штуки
Амброксол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ambroxol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Переможець 14 567,50
UAH
02 червня 2020 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 11:32
2020-06-02-0003.pdf укладений
02 червня 2020 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 567,50
UAH