Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 10:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 10:56 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 58 897 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588 973,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 10:52 |
Договір Кадобна гімназія.doc | |
02 червня 2020 10:52 |
Оголошення Кадобна гімназія.pdf | |
02 червня 2020 10:52 |
ВОР Кадобна гімназ час. 2.pdf | |
02 червня 2020 10:52 |
ВОР Кадобн гімназ час. 1.pdf | |
02 червня 2020 10:52 |
ТД Кадобна гімназія.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та робітники, яких планується залучити до виконання робіт зазначених у Тендерній документації згідно Додатку 5.1. «ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ «Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-25-000007 ● 46fa1e1ef86e49139a9f7b6171230d1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.06.2020 № 34
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-06-02-000490-c 02.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 06.07.2020 Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі–Замовник) розглянувши Висновок про результати моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від 06.07.2020 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зазначає наступне. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон, Закон України №922-VIII) Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. На виконання вищенаведеної вимоги, у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається документальне підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України №922-VIII. Так, у 31 абзаці пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається від переможця торгів довідка, складена учасником у довільний формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону. Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. Частиною 5 ст.17 Закону України №922-VIII передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України №922-VIII у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи норми законодавства та той факт, що проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби України (раніше Державна фіскальна служба України) завдяки чому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в електронній системі «Prozorro» (протокол ДФС і Мінекономіки від 23.11.2019 №1/1), Замовником у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів i платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами і доповненнями) у Додатку «Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зазначено у тому числі такі набори даних як «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг» та «Дані про податковий борг: загальна сума, сума і кількість розстрочок до року і більше року». Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. У відповідності з нормами ст.16 Закону України №922-VIII у 1.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації, для підтвердження фінансової спроможності, Замовник вимагає подання копії балансу та звіту про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. Згідно ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон України №996-XIV) звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Відповідно до ст.1 Закон України №996-XIV облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності. Згідно ч.5 ст.8 Закону України №996-XIV підприємство самостійно: - визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства; - обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних; - розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів; - затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку. Враховуючи вищезазначене та організаційно-правову форму, галузеві особливості економічної діяльності, обсяги виробництва та інші специфічні ознаки діяльності конкретного підприємства обираються найвигідніші методи обліку, що дозволяють на їх основі скласти якісну, достовірну і зрозумілу користувачам фінансову звітність. Разом з тим, на запит Замовника від 10.07.2020 №442, ПП «НАКО ІНВЕСТ» листом від 13.07.2020 №01/20 надав інформацію де зазначено, що підприємство щоквартально формує та подає фінансову, статистичну та податкову звітності про результати господарської діяльності з підтверджуючими документами. Виходячи з вищенаведеного, Замовником на виконання вимог ч.2, ч.4 ст.5 Закону України №922-VIII, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України №922-VIII), а саме: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії, ефективності та пропорційності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників та рівного ставлення до них; - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; та враховуючи те, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідна пропозиція з вартістю на 914,400 тис грн є меншою ніж пропозиція наступного учасника, – тендерний комітет ухвалив визначити ПП «НАКО ІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі. Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. Додатки:
2020-07-13 16:37:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
57 393 600,00
UAH з ПДВ
|
57 393 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
58 897 000,00
UAH з ПДВ
|
58 308 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-АЛЬЯНС" |
58 373 362,80
UAH з ПДВ
|
58 373 362,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
57 393 600,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 08:52
|
ДУ 6дм.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 11:14
|
21/д.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 14:30
|
Договір 13т | укладений |
15 липня 2020 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 13т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |