Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
58 897 398,00 UAH
UA-2020-06-02-000490-c 24ce563b4da74465966c345d0b08ee78
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 10:56
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 10:56
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:34
Очікувана вартість: 58 897 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 588 973,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77341, Україна, Івано-Франківська область, с. Кадобна, вул. І. Франка 149, Калуський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 10:52
Договір Кадобна гімназія.doc
02 червня 2020 10:52
Оголошення Кадобна гімназія.pdf
02 червня 2020 10:52
ВОР Кадобна гімназ час. 2.pdf
02 червня 2020 10:52
ВОР Кадобн гімназ час. 1.pdf
02 червня 2020 10:52
ТД Кадобна гімназія.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів/працівників
Дата подання: 07 червня 2020 10:45
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:49
Просимо надати роз'яснення: 1)в довідці про виконання аналогічного договору, учасник закіпівлі має надати для підтвердження один чи декілька договорів? (Оскільки п.1.3.2., 1.3.3., прописані в контексті надання підтверджуючих документів для декількох договорів). 2)в довідці про наявність працівників, учасник має вказати всіх працівників учасника чи тільки тих, які будуть залучені для виконання робіт? Заздалегідь дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ) Тендерною документацією Замовника не встановлено кількість наданих учасником аналогічних договорів.
2) Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та робітники, яких планується залучити до виконання робіт зазначених у Тендерній документації згідно Додатку 5.1. «ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ «Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-25-000007 ● 46fa1e1ef86e49139a9f7b6171230d1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

25.06.2020 № 34

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.06.2020 №34

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-06-02-000490-c 02.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 06.07.2020 Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі–Замовник) розглянувши Висновок про результати моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція з добудовою приміщення спортзалу, їдальні, актової зали, майстерні та класних кімнат до Кадобнянської гімназії Брошнів-Осадської селищної ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45214000-0 – Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від 06.07.2020 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зазначає наступне. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон, Закон України №922-VIII) Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. На виконання вищенаведеної вимоги, у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається документальне підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України №922-VIII. Так, у 31 абзаці пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається від переможця торгів довідка, складена учасником у довільний формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону. Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. Частиною 5 ст.17 Закону України №922-VIII передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України №922-VIII у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи норми законодавства та той факт, що проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби України (раніше Державна фіскальна служба України) завдяки чому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в електронній системі «Prozorro» (протокол ДФС і Мінекономіки від 23.11.2019 №1/1), Замовником у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів i платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами і доповненнями) у Додатку «Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зазначено у тому числі такі набори даних як «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг» та «Дані про податковий борг: загальна сума, сума і кількість розстрочок до року і більше року». Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. У відповідності з нормами ст.16 Закону України №922-VIII у 1.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації, для підтвердження фінансової спроможності, Замовник вимагає подання копії балансу та звіту про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. Згідно ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон України №996-XIV) звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Відповідно до ст.1 Закон України №996-XIV облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності. Згідно ч.5 ст.8 Закону України №996-XIV підприємство самостійно: - визначає за погодженням з власником (власниками) або уповноваженим ним органом (посадовою особою) відповідно до установчих документів облікову політику підприємства; - обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановлених цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних; - розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів; - затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку. Враховуючи вищезазначене та організаційно-правову форму, галузеві особливості економічної діяльності, обсяги виробництва та інші специфічні ознаки діяльності конкретного підприємства обираються найвигідніші методи обліку, що дозволяють на їх основі скласти якісну, достовірну і зрозумілу користувачам фінансову звітність. Разом з тим, на запит Замовника від 10.07.2020 №442, ПП «НАКО ІНВЕСТ» листом від 13.07.2020 №01/20 надав інформацію де зазначено, що підприємство щоквартально формує та подає фінансову, статистичну та податкову звітності про результати господарської діяльності з підтверджуючими документами. Виходячи з вищенаведеного, Замовником на виконання вимог ч.2, ч.4 ст.5 Закону України №922-VIII, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України №922-VIII), а саме: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії, ефективності та пропорційності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників та рівного ставлення до них; - об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням; та враховуючи те, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідна пропозиція з вартістю на 914,400 тис грн є меншою ніж пропозиція наступного учасника, – тендерний комітет ухвалив визначити ПП «НАКО ІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі. Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства. Додатки:

2020-07-13 16:37:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" 57 393 600,00
UAH з ПДВ
57 393 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" 58 897 000,00
UAH з ПДВ
58 308 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-АЛЬЯНС" 58 373 362,80
UAH з ПДВ
58 373 362,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 22:35
Електронний підпис
01 липня 2020 22:33
довідки ст 17.pdf
01 липня 2020 11:09
Електронний підпис
01 липня 2020 11:08
довідка з податкової.pdf
01 липня 2020 00:29
Електронний підпис
30 червня 2020 19:29
довідка мвс.pdf
17 червня 2020 03:36
Електронний підпис
17 червня 2020 03:35
17. Довiдка_щодо_пiдпису.pdf
17 червня 2020 03:35
36. дозвiл держпрацi.pdf
17 червня 2020 03:35
33. витяг_ПДВ.pdf
17 червня 2020 03:35
32. витяг_EДР.pdf
17 червня 2020 03:35
29. санкцii.pdf
17 червня 2020 03:35
29. довiдка_щодо_санкцiй.pdf
17 червня 2020 03:35
26. графік.pdf
17 червня 2020 03:35
21. проект_договору.pdf
17 червня 2020 03:35
20. банківська гарантія.zip
17 червня 2020 03:35
19.2протокол_правочин.pdf
17 червня 2020 03:35
19.1. Рiшення.pdf
17 червня 2020 03:35
18. статут.pdf
17 червня 2020 03:35
16. тз дод.5.pdf
17 червня 2020 03:35
15. кошторис.rar
17 червня 2020 03:35
14. довідка ст.17.pdf
17 червня 2020 03:35
11. звітність ф1, ф2.pdf
17 червня 2020 03:35
10. лист-вiдгук.pdf
17 червня 2020 03:35
9. аналогiчний договiр.pdf
17 червня 2020 03:35
6. наявнiст_ працiвникiв.pdf
17 червня 2020 03:35
5. Договір оренди.pdf
17 червня 2020 03:35
4. довiдка мтб.pdf
17 червня 2020 03:35
3. договірна ціна.pdf
17 червня 2020 03:35
2. тендерна_пропозицiя.pdf
17 червня 2020 03:35
1. заява учасника.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 10:26
Електронний підпис
17 червня 2020 10:23
Гарантия_3780.zip
17 червня 2020 10:23
Ліцензія.zip
17 червня 2020 10:23
Рейтинг (2020).zip
17 червня 2020 10:23
Проект договору.pdf
17 червня 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 10:23
Заява.pdf
17 червня 2020 10:23
Довідка про санкції.pdf
17 червня 2020 10:23
Гарантійний лист ст.17.pdf
17 червня 2020 10:23
Гарантійний термін.pdf
17 червня 2020 10:23
Статут 10-18 ст..pdf
17 червня 2020 10:23
Статут 1-9 ст..pdf
17 червня 2020 10:23
Копії техпаспортів.pdf
17 червня 2020 10:23
Декларація.pdf
17 червня 2020 10:23
Ліцензія.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 10:12
Дозвіл СП_Альянс.pdf
17 червня 2020 10:12
Наказ.jpg
17 червня 2020 10:12
Виписка.pdf
17 червня 2020 10:12
ліцензія СП Альянс.PDF
17 червня 2020 10:12
Протокол.pdf
17 червня 2020 10:12
заборгованість.pdf
17 червня 2020 10:12
Договірна ціна.rtf
17 червня 2020 10:12
заява учасника.pdf
17 червня 2020 10:12
згода на обробку даних.pdf
17 червня 2020 10:12
довідка про корупцію.pdf
17 червня 2020 10:12
захист перс даних.pdf
17 червня 2020 10:12
довідка ЄДР.pdf
17 червня 2020 10:12
уповноважена особа.pdf
17 червня 2020 10:12
санкції.pdf
17 червня 2020 10:12
щодо підпису.pdf
17 червня 2020 10:12
лист гарантія.pdf
17 червня 2020 10:12
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 10:12
кошториси.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП-АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
Переможець 57 393 600,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
57 393 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 08:52
ДУ 6дм.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 08:48
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 11:14
21/д.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:30
Договір 13т укладений
15 липня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 13т
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML