Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 317 330,00 UAH
UA-2020-06-01-008128-b 0ccc9ee9c12f415cbdaa1d9805038628
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 317 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 586,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 комплект
39160000-1 Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1, (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:04
Перелік змін до ТД.docx
09 червня 2020 12:04
ТД шкільні меблі (НУШ) нова редакція.docx
01 червня 2020 17:31
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
01 червня 2020 17:31
Додаток 3 Проект Договору.docx
09 червня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:04
Перелік змін до ТД.docx
09 червня 2020 12:04
ТД шкільні меблі (НУШ) нова редакція.docx
01 червня 2020 17:31
ТД шкільні меблі (НУШ).docx
01 червня 2020 17:31
Додаток 4 Технічна специфікація.doc
01 червня 2020 17:31
Додаток 3 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кріплення сидіння та спинка
Дата подання: 05 червня 2020 08:55
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:09
Доброго дня! Згідно до вимог Технічної специфікації "Сидіння та спинка кріпиться до каркаса стільця за допомогою болтів та гайок". Чи допускаєте Ви варіант кріплення сидіння і спинки за допомогою спеціальних заклепок? Даний варіант кріплення має велику перевагу, а саме -унеможливлює розбирання виробів дітьми, а при невдалому розкручуванню болтового з'єднання можуть утворюватися пошкодження, які будуть нищити одяг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Так. Варіант кріплення сидіння і спинки за допомогою спеціальних заклепок також буде розглядатися Замовником як відповідність технічним вимогам. Дану інформацію можна зазначити у порівняльній таблиці. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008128-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2850415481
Дата подання: 28 липня 2020 13:16
відхилення пропозиції
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету № 88 від 27.07.2020р звертаємось до Вас з наступних підстав. Ми не погоджуємося з підставами щодо відхилення нашої пропозиція, а саме:
- Пропозиція не відповідає п.3.7. Додатку 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, оскільки вимагалось «Якщо Учасник не є виробником, надати Авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви Замовника, гарантійних зобов'язань виробника; Сканована кольорова копія оригіналу Документа, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: *Договір з виробником товару, дійсний на строк поставки Товарів.». Відтак Учасником надано Дилерський контракт від 13.01.2020р. No 13/01/1 з виробником не в повному обсязі, а саме: в абз.2, п.1 «Предмет контракту» чітко прописано: «Кількість, асортимент, вартість продукції, порядок оплати, термін та місце доставки Продукціїї вказуються дилером в заявках (далі – «Заявка») на основі погодженого Сторонами прайсу, що є невід’ємним додатком до данного Контракту (Додаток No 1), далі – «Прайс»...; пп.2.1. п.2 «Умови постачання продукції» - «Постачальник поставляє продукцію на основі письмових заявок Дилера, сканкопію якої Дилер надсилає на електрону адресу Постачальника (promin@promin.biz.ua; sv@promin.biz.ua). Прийняті Постачальником Заявки до виконання є невід’ємною частиною Контракту.»...та пп. 10.2. п.10 «Прикінцеві умови» - «Всі додатки до Контракту, додаткові Угоди, підписані Сторонами, є невідємними частинами Контракту.". При перевірці даної вимоги виявлено, що Учасник надав Контракт без Додатку 1 «Прайс», який є невід’ємною частиною Контракту та «Заявки», які є невід’ємною частиною Контракту, що не відображає повноту інформації Дилерського контракту, що не відповідає вимогам тендерної документації.
При оформленні Тендерної документації ми дотримувалися вимоги Дилерського контракту, а саме 5.2.2. Не розголошувати комерційну та технічно-виробничу інформацію Постачальника, отриману в результаті співпраці Сторін за даним Контрактом. Прайси, а також заявки містять конфіденційну інформацію, і відповідно до зазначеного пункту нами не надавалися вказані додатки до Дилерського контракту.

- Також, згідно п.2 Додатку 4 «Технічна специфікація» - «Шкільні меблі повинні відповідати методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимогам до шкільних меблів для Нової Української школи (Обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції). Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» ГОСТ 110195-3 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Учасник в складі ТП надав висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.12.2019 р. № 12.2-18-1/27272 та від 16.12.2019 № 12.2-18-1/27526 якими підтвердив відповідність предмета закупівлі вимогам стандартів (ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ДСТУ ENV 1729-2:2004), що не є достатнім для підтвердження обов’язковій відповідності іншим стандартам, а саме, ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970- 79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», що є обов’язковими для закупівлі меблів для навчальних закладів.
Згідно до даного пункту Протоколу, нами не надано підтвердження відповідності ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Ви зазначили що він є обов’язковим для закупівлі меблів для навчальних закладів.

Із зазначених обов’язкових вказується: «Шкільні меблі повинні відповідати методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимогам до шкільних меблів для Нової Української школи (Обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції). Нами надані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.12.2019 р. № 12.2-18-1/27272 та від 16.12.2019 № 12.2-18-1/27526 якими підтвердив відповідність предмета закупівлі вимогам стандартів.

Але, якщо вчитатися у вимогу, то стає зрозуміло, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» ГОСТ 110195-3 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».

Діючий ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» розроблений на базі діючих ГОСТів, в тому числі і ГОСТ 110195-3 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри», про що вказується у нормативних посиланнях до ДСТУ, та має приорітет над ними.

Відповідно до Ваши вимог – у Вас не відокремлено у реченні вимога надати ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» «ТА» чи «І» ГОСТ 110195-3 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також чітко вказано: Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» ГОСТ 110195-3 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». – але не вказано підтвердити!!!.
Відповідність меблів діючому ДСТУ 22046:2004 і підтверджує і відповідає всім вказаним нормативним посиланням у ДСТУ. Саме на підставі їх і виготовляються меблі ТОВ НВП «Промінь».

Прошу розглянути дану Вимогу і зробити відповідні висновки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 11:03
Вимога відхилена
28.07.202019 р. до тендерного комітету Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради була надіслана вимога (ідентифікатор вимоги) UA-2020-06-01-008128-b.a1 від ФОП Крикун В.В. щодо непогодження з підставами відхилення пропозиції ФОП Крикун В.В. згідно з Протоколом засідання тендерного комітету № 88 від 27.07.2020р.
Ознайомившись з вимогою ФОП Крикун В.В. повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.3.7. Додатку 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовником вимагалось: «Якщо Учасник не є виробником, надати Авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви Замовника, гарантійних зобов'язань виробника; Сканована кольорова копія оригіналу Документа, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: *Договір з виробником товару, дійсний на строк поставки Товарів.»
Учасник ФОП Крикун Вікторія Василівна надала Дилерський контракт від 13.01.2020р. No 13/01/1 з виробником не в повному обсязі (відсутність додатків, що згідно з умовами цього ж Контракту є невід’ємними частинами до Контракту – Прайс, Заявки (абз.2, п.1; пп.2.1. п.2) та (пп. 10.2. п.10), вказавши у вимозі до Замовника, що при оформленні Тендерної документації дотримувалася вимоги Дилерського контракту від 13.01.2020р. № 13/01/1, а саме керуючись п.5.2.2. «Не розголошувати комерційну та технічно-виробничу інформацію Постачальника, отриману в результаті співпраці Сторін за даним Контрактом». Замовник не погоджується з даною вимогою, оскільки:
У Цивільному кодексі поняття комерційної таємниці трактується як інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію (ст. 505 ЦКУ).
Слід зазначити, що не будь-якій інформації підприємство може надати статус комерційної таємниці.
У частині 2 статті 505 ЦКУ визначено перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю. Зокрема, нею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Склад та обсяг відомостей, які становлять комерційну таємницю підприємства, визначаються його керівником з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 9 серпня 1993 р. № 611.
Усі види інформації, які можуть вважатися комерційною таємницею, умовно можна розділити на дві групи: технічна інформація і комерційна інформація.
До першої групи належать незапатентовані науково-технічні розробки, бази даних та інші комп’ютерні програми, створені підприємством, усі види «ноу-хау», технічні проекти, промислові зразки, незапатентовані товарні знаки тощо.
До другої групи віднесено умови контрактів, дані про постачальників і покупців, інформація про переговори, маркетингові дослідження, дані про розрахунок відпускних цін, розміри знижок тощо.
Щодо ціни, є певний перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю підприємства і обслуговуючих організацій: відомості про методики розрахунків цін та принципи ціноутворення; структура цін; структура продажної калькуляції; калькуляція витрат виробництва дані для калькуляції ціни, але не сама ЦІНА.
Згідно ГОСТ 7.60-90, Прайс–лист - це нормативно-виробниче практичне і (або) довідкове видання, що містить систематизований перелік матеріалів, виробів, обладнання, виробничих операцій, послуг із зазначенням цін, а іноді коротких характеристик, що не може бути комерційною таємницею.
Виходячи з вищезазначеного в жодному з випадків, ані Прайс, ані Заявки, які є невід’ємною частиною Дилерського контракту неможливо віднести до комерційної таємниці на що посилається Учасник (п.5.2.2 Дилерського контракту) та не підлягають визначенню комерційної таємниці підприємства.
Якщо даний Дилерський контракт від 13.01.2020 р. № 13/01/1 підприємством був визначений як комерційною таємницею, то Учасник ФОП Крикун В.В. відповідно до абз.2, ч.2, ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна була надати обґрунтування, щодо визначення конфіденційної інформації.
2. Разом з тим повідомляємо, що у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.12.2019 р. № 12.2-18-1/27272 та від 16.12.2019 № 12.2-18-1/27526, наданих ФОП Крикун В.В. вказано, що об’єкт експертизи виготовлений у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Але відповідність меблів діючому ДСТУ ГОСТ 22046:2004 не дає можливості визначити у відповідності до якого саме стандарту п.2 «Нормативные ссылки» Загальних технічних умов ДСТУ ГОСТ 22046:2004 проведена експертиза , тому що в даному стандарті використанні посилання на ГОСТ 11015-93( ИСО 5970-79) « Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» та ще 33 (тридцять три) документи, які характеризують інші види меблів, наприклад: ГОСТ 5994-93( ИСО 5970-79) Парти; ГОСТ 20902-95 Столи обідні шкільні та інші.
Також зазначаємо, що відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимогам до шкільних меблів для Нової Української школи особлива увага приділяється саме ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
В зв’язку з вищевикладеним та згідно з вимогами тендерної документації, Замовник відхиляє вимогу за відсутності підстав.


Документи подані скаржником

28 липня 2020 10:40
дсту22046.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000080 ● 1bd41b99eb8049c19b0680a0efe5d100
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 10:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
30.07.2020 № 44

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.07.2020 №44


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-01-008128-b 01.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Тендер відмінено Протоколом засідання тендерного комітету № 93 від «10» серпня 2020 р., згідно п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В електронній системі «Prozorro» закупівля буде відображатися відміненою з 22.08.2020 р. - після завершення періоду оскарження скасування процедури закупівлі.

2020-08-11 10:42:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані (додатках))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані (додатках)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-09-09 09:24:53

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 134 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 1 260 000,00
UAH з ПДВ
950 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 1 153 980,00
UAH з ПДВ
1 062 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 1 110 000,00
UAH з ПДВ
1 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА 1 259 000,00
UAH з ПДВ
1 259 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 1 310 000,00
UAH з ПДВ
1 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ" 1 315 145,00
UAH з ПДВ
1 315 145,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 13:57
Електронний підпис
17 червня 2020 13:20
Електронний підпис
17 червня 2020 13:06
15 Гарантія договір.pdf
17 червня 2020 13:06
13. БАЛАНС 2019-2020.pdf
17 червня 2020 13:06
11. Витяг 04.06. 2020.pdf
17 червня 2020 13:06
10. Ліцензія дозвіл.pdf
17 червня 2020 13:06
9. Статут + ОПИС.pdf
17 червня 2020 13:06
8.6.1 Ід.код керівника.pdf
17 червня 2020 13:06
6.6. Паспорт керівника.pdf
17 червня 2020 13:06
6. Право підпису.pdf
17 червня 2020 13:06
5.9 Гарантія.pdf
17 червня 2020 13:06
5.7 Виробник.pdf
17 червня 2020 13:06
5.4 Кольори.pdf
17 червня 2020 13:06
5.3 Еколог.pdf
17 червня 2020 13:06
5.2 Тех Гарант.pdf
17 червня 2020 13:06
5.1 Тех довідка 24.pdf
17 червня 2020 13:06
5 Підтвердження тех.pdf
17 червня 2020 13:06
1.2.1 Відгук Тячів 483.pdf
17 червня 2020 13:06
1.2. Договiр_483.pdf
17 червня 2020 13:06
1.1. Відгук Іршава.PDF
17 червня 2020 13:06
1 Тендерна пропозція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 08:51
Електронний підпис
17 червня 2020 08:51
тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 08:51
ISO_9000_завiренi.pdf
17 червня 2020 08:51
ISO_14001__завiренi.pdf
17 червня 2020 08:51
Статут_оригінал_копія.pdf
17 червня 2020 08:51
СЕС 2020 завірений.pdf
17 червня 2020 08:51
проект договору.pdf
17 червня 2020 08:51
ПОДАТКОВІ документи.pdf
17 червня 2020 08:51
Згода на обробку даних.pdf
17 червня 2020 08:51
згода з тз.pdf
17 червня 2020 08:50
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf
17 червня 2020 08:50
В_ДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 13:58
Електронний підпис
15 липня 2020 13:50
Роз'яснення.pdf
17 червня 2020 13:53
Електронний підпис
17 червня 2020 13:50
Довідка.pdf
17 червня 2020 12:06
Електронний підпис
17 червня 2020 11:38
Лист-відгук.pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (7).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (6).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (5).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (4).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (3).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (2).pdf
17 червня 2020 11:33
Тендерна пропозиція (1).pdf
17 червня 2020 08:40
19. Виписка (22.04.2020).pdf
17 червня 2020 08:40
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 червня 2020 08:40
4. Витяг ЄДРПОУ (04.06.2020).pdf
17 червня 2020 08:40
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 08:40
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
17 червня 2020 08:40
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

16 червня 2020 20:23
Електронний підпис
16 червня 2020 20:21
УкрСЕПРО 30.04.2020.pdf
16 червня 2020 20:21
Технічна специфікація.pdf
16 червня 2020 20:21
Авторизаці Крикун В.В..pdf
16 червня 2020 20:21
Договір аренди.pdf
16 червня 2020 20:21
Проект договору.pdf
16 червня 2020 20:21
Дилерський контракт.pdf
16 червня 2020 20:21
Довідка про статут.pdf
16 червня 2020 20:21
Витяг Крикун Вікторія.pdf
16 червня 2020 20:21
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 20:21
ISO 14001-2015.pdf
16 червня 2020 20:21
ISO 9001-2015.pdf
16 червня 2020 20:21
ВДСЕЕ стільці.pdf
16 червня 2020 20:21
ВДСЕЕ столи.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:08
МВС.pdf
17 червня 2020 11:53
Електронний підпис
17 червня 2020 11:52
23. ЦІнова пропозиція.pdf
17 червня 2020 11:52
20. Ст 17.pdf
17 червня 2020 11:52
18. Аналогічні договора.pdf
17 червня 2020 11:52
15.ГЛ від виробника.pdf
17 червня 2020 11:52
11. Технічні вимоги.pdf
17 червня 2020 11:52
10. проект договору.pdf
17 червня 2020 11:52
8.Лист згода на ОД.pdf
17 червня 2020 11:52
7.Виписка.pdf
17 червня 2020 11:52
6.ДСТУ ISO 9001.pdf
17 червня 2020 11:52
4.Витяг з ЄДР.pdf
17 червня 2020 11:52
1.сес меблі ТУ Телещук.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 09:05
Пропозиція150620.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ Розком

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА

ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 950 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:23
ТОВ Розком
#32210799
Відхилено 950 010,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:08
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 1 062 750,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 14:39
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Відхилено 1 110 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВІКТОРІЯ ВАСИЛІВНА
#2850415481
Відхилено 1 259 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:12
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Переможець 1 310 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:59

Документи

25 червня 2020 12:23
Електронний підпис
25 червня 2020 12:13
витяг з протоколу 73.pdf

Документи

02 липня 2020 14:08
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності згідно ст. 29, ч.16. п.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» , що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» виявлена невідповідність в документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до п. 1.3. «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати кольоровим оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії……..» та п.5.1. «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.», ч. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось «для підтвердження посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». В порушення зазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Епіцентр К» містить скановану копію з копії, а не оригінал Доручення № 4596 від 25.04.2020 року, на уповноважену особу Кононенко Ігоря Вікторовича та посвідчується таким відбитком печатки юридичної особи-учасника, який неможливо ідентифікувати, та не надає можливості переконатись у її належності саме юридичній особі-учасника. Також Тендерна пропозиція містить протокол № 17/12/18 від 17.12.18 року ТОВ «Епіцентр К» про надання повноважень генеральному директору та іншим особам. Згідно зі змістом протоколу, представництво учасника товариства – фізичної особи Гереги Олександра Володимировича (учасник, який володіє 51,3 % голосів від загальної кількості голосів Учасників Товариства) здійснювалось юридичною особою – ТОВ «ГАЛДІАНА» в особі Суржик Тетяни Федорівни. Водночас таке представництво юридичної особи іншою юридичною особою не передбачене законодавством. Оскільки відсутні будь-які відомості про надання повноважень Герегою Олександром Володимировичем іншим особам представляти інтереси його як учасника ТОВ (власника 51,3 % статутного капіталу) даний протокол не може бути прийнятий Замовником на підтвердження будь-яких фактів, обставин, тощо. Отже, пропонуємо ТОВ «Епіцентр К» привести у відповідність підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю на уповноважену особу учасника процедури закупівлі (Кононенка Ігоря Вікторовича), наданням оригіналу Доручення № 44596 від 25.04.2020 року та підтвердження права на вчинення правочинів щодо укладання договорів згідно процедури закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

21 липня 2020 17:00
Електронний підпис
16 липня 2020 14:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

27 липня 2020 16:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
1 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 10:00
Кінець періоду оскарження: 22 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 22 серпня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї.
Документи:
11 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:00
Протокол відміни 93.pdf