Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з організації роботи сезонних рятувальних постів на водних об’єктах)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-06-01-007878-b 1da4be65f9544ea6a2f9f52736849362
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Селюк

+380462774057 buh@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04062015
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Магістратська, буд. 7
Контактна особа: Олена Селюк
+380462774057
buh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:06
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону "Про публічні закупівлі"
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації роботи сезонних рятувальних постів на водних об’єктах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, місця відпочинку людей на водних об’єктах у м. Чернігові
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Послуги проводяться щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту виставлення Виконавцем рахунку та після підписання Сторонами Акту наданих послуг за попередній місяць, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, а також за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:05
Оголош_Рятувальні пости 4.doc
01 червня 2020 17:05
Додаток_1_квалiфiкац_4.doc
01 червня 2020 17:05
Додаток_2_тех_вимоги_4.doc
01 червня 2020 17:05
Проект договору Рятувальні пости_4.docx
01 червня 2020 17:05
Рятувальні пости ТД 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондарев А.А. 170 000,00
UAH з ПДВ
168 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Корчагін 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:02
Договір 2019
18 червня 2020 10:53
Додаток 1 до договору
15 червня 2020 16:55
Паспорт.pdf
13 червня 2020 15:58
Лист Відгук.docx
13 червня 2020 15:37
Договір 2019.pdf
13 червня 2020 15:37
Паспорт.docx
13 червня 2020 15:37
Ідентифікаційний код.docx
13 червня 2020 15:37
Свідоцтво.docx
13 червня 2020 15:37
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 17:04
Публiчнi_закупiвлi.pdf
16 червня 2020 17:04
Лiцензiя.pdf
16 червня 2020 17:04
ВIДОМОСТI_ПРО_УЧАСНИКА.pdf
12 червня 2020 17:12
004.jpg
12 червня 2020 17:12
003.jpg
12 червня 2020 17:12
002.jpg
12 червня 2020 17:12
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондарев А.А.

ФОП Корчагін

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бондарев А.А.
#3134311215
Переможець 168 300,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 17:27

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник ФОП Бондарев А. А. надав договір з виконавчим комітетом Чернігівської міської ради від 19.04.2019 № 81 про надання послуг за предметом закупівлі 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з організації роботи сезонних рятувальних постів). Згідно з п. 9.7. зазначеного Договору до нього додається Калькуляція послуг (Додаток № 1) - невід’ємна складова частина. Зазначений Додаток № 1 відсутній у скан-копії Договору від 19.04.2019 № 81, який надав учасник у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: п. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 скан-копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір від 19.04.2019 № 81 з Додатком № 1 до Договору «Калькуляція послуг».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондарев А.А.
#3134311215
168 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:51
Звіт викон договору Рятувальні пости.docx укладений
24 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:37
Договір Рятувальні пости 2020.pdf укладений
02 липня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 168 300,00
UAH