Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Валерія Доценка Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: м.Мирноград Донецької області, м-н «Молодіжний», б.56» (коригування) (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000 -7 (будівельні роботи)
Очікувана вартість
58 836 046,00 UAH
UA-2020-06-01-007414-b cf2a7b26d04c4ccdb31baadc0a207302
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Громенко

+380500496499 o.shovkyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:06
Очікувана вартість: 58 836 046,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 836,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 294000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 імені Валерія Доценка Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: м.Мирноград Донецької області, м-н «Молодіжний», б.56» (коригування) (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000 -7 (будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м.Мирноград, ЗОШ № 5, м-н Молодіжний, б.56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати).12.3. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не меньше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії).Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:33
ПЗ ЗОШ № 5.doc
01 червня 2020 16:33
експертний звіт ЗОШ № 5.pdf
01 червня 2020 16:33
ТД ЗОШ № 5.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 14:39
Кінець періоду оскарження: 20 червня 2020 00:00
Дата відміни: 20 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість коригування річного плану закупівель, оголошення на етапі вже оголошеної закупівлі
Документи:
09 червня 2020 14:39
Електронний підпис
09 червня 2020 14:38
протокол відміна торгів.pdf