Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02141638 |
Місцезнаходження: | 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41 |
Контактна особа: |
Владислав Олександрович Груй +38033740382 prozorroosvitaprom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 460 359,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Більш детально викладено в Тендерній документації.
Тендерна документація
10 червня 2020 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 09:28 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної_документації.zip | |
10 червня 2020 09:28 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.zip | |
10 червня 2020 09:28 |
Проект договору про закупівлю.zip | |
10 червня 2020 09:28 |
Тендерна документація (нова редакція).zip | |
01 червня 2020 15:14 |
Тендерна документація.zip |
10 червня 2020 09:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2020 09:28 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної_документації.zip
|
|||
10 червня 2020 09:28 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.zip
|
|||
10 червня 2020 09:28 |
Проект договору про закупівлю.zip
|
|||
10 червня 2020 09:28 |
Тендерна документація (нова редакція).zip
|
|||
01 червня 2020 15:14 |
Тендерна документація.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рішенням уповноваженої особи,
методист організаційно-методичного центру відділу освіти та культури Луцької райдержадміністрації Волинської області Груй Владислав Олександрович
від 9 червня 2020 року
Роз’яснення,
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин): лот 1 - код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин); лот 2 - код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо); лот 3 - код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин)
02.06.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-01-005846-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме:
В проекті договору в розділах 9.3 , 9.4 також розділ 11 існують помилки, а саме посилання на певні пунки договору відсутні *Источник ссилки не найден*. Просимо Вас внести зміни в даних пунктах договору.
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
При оголошенні відкритих торгів у Тендерній документації було допущено технічні описки.
Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації, в тому числі за результатами звернень. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 02.06.2020 р.
Окрім того для поновлення перебігу тендеру розміщуємо в електронній системі закупівель дане роз'яснення щодо змісту тендерної документації з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів, а саме до 24.06.2020 00:00.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000036 ● 16f4b37db8f9498cacb58790e9794b52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-01-005846-b від 01.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), надаємо інформацію про наступне: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 29.05.2020, керуючись статтями 4 та 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було оприлюднено зміни до річного плану закупівлі, шляхом доповнення плану відкритими торгами щодо закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин) (UA-P-2020-05-29-000018-b). У зв’язку з тим, що станом на дату оприлюднення змін до плану, електронна система закупівель некоректно та не повністю відображала інформацію, яка передбачена частиною другою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою було прийнято рішення у пункті 9 «Примітки:» розмістити наступну інформацію: «ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин): лот 1 - ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин), лот 2 - ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо), лот 3 - ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин). Місцезнаходження замовника: 43001, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.». Тому інформація про місцезнаходження Замовника оприлюднена, про що свідчить наступне посилання: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-29-000018-b. Керуючись статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) від 02.06.2020, уповноваженою особою надано роз'яснення щодо змісту тендерної документації з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів, а саме до 24.06.2020 00:00, про що підтверджує https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-01-005846-b.
2020-06-15 23:59:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено прушення: -вимог частини другої статті 4 Закону( річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-29-000018-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника); - вимог частини першої статті 24 Закону(Замовником не надано та не оприлюднено в електронній системі закупівель роз’яснення на звернення від 02.06.2020 протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення))
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 220 660,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 105,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, передбачених пунктом 5.2 цього Договору, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимогу пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Тендерної документації. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |