Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні засоби (оливи, мастила, рідини)
Очікувана вартість
504 600,00 UAH
UA-2020-06-01-005489-b fa6706aec933400a970cd11c2954479b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тавридзький Михайло Ростиславович

380674772297 lk.atp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1
Код ЄДРПОУ: 23884071
Місцезнаходження: 79066, Україна , Львівська обл., Львів, Грунтова 1б
Контактна особа: Тавридзький Михайло Ростиславович
380674772297
lk.atp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 504 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція, зокрема документи підготовлені Учасником, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (за наявності) та підписом Учасника та завірені печаткою (за наявності).
У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

01 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:58
Тендерна документація 06.2020 (мастильні засоби).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про фасування товару
Дата подання: 06 червня 2020 20:32
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:03
Шановний Замонику торгів! Просимо Вас дозволити фасування гальмівної рідини в тарі 0,5 л. Всі якісні характеритики, визначені Замовником, будуть дотримані. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема інформація про фасування зазначена в Додатку 2 до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Мастильні засоби (оливи, мастила, рідини)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 940,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 червня 2020 14:58
Закінчення: 19 червня 2020 15:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1400 л
Олива трансмісійна для АКПП EcoLife 6AP 1200B автобусів марки Електрон, МАЗ
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Авіаційна, 1
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - власний бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "ЕМ-ЕС-АЙ" 194 215,00
UAH з ПДВ
194 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ" 293 000,00
UAH з ПДВ
264 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:50
Електронний підпис
18 червня 2020 13:39
свідоцтво ПДВ.PDF
18 червня 2020 13:39
Лист повноваження.PDF
18 червня 2020 13:39
Додаток 2.PDF

Конфіденційні документи

18 червня 2020 13:39
Статут.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:39
рішення призначення директора 2008.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:39
Протокол продовження повноважень директора.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:39
Протокол і бухгалтерська довідка.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:39
приказ_назн_директора.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:38
Довідка наявність МТБ.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:38
Довідка кваліфікація працівників.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

18 червня 2020 13:38
Баланс 2019_Ф2_квитинция.PDF

Обґрунтування конфіденційності

цей документ е комерційною таємницею

Публічні документи

30 липня 2020 12:18
Електронний підпис
20 липня 2020 14:54
Електронний підпис
15 липня 2020 13:33
Електронний підпис
18 червня 2020 11:54
Електронний підпис
18 червня 2020 10:44
5.Статут ТФМ 2019 р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "ЕМ-ЕС-АЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФІРМА "ЕМ-ЕС-АЙ"
#19344541
Відхилено 194 215,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 09:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"
#37675989
Переможець 264 348,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 09:39

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ» з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію про: прізвище, ім’я та по-батькові, посаду, освіту, стаж роботи за фахом працівників учасника, що будуть задіяні під час укладання та виконання договору про закупівлю». Учасник надав довідку №12458/2020 від 09.06.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак у вищевказаному документі зазначено лише прізвище та ініціали, а також не вказано освіти працівників, натомість зазначена інформація про спеціальність та навчальні заклади, що не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію про: прізвище, ім’я та по-батькові, посаду, освіту, стаж роботи за фахом працівників учасника, що будуть задіяні під час укладання та виконання договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"
#37675989
264 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:39
Додаткова угода №1 від 31.07.2020 до Договору про закупівлю товару №2-7-МЗ від 30.07.2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 13:23
Договір про закупівлю товару №2-7-МЗ від 30.07.2020.pdf укладений
30 липня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.1 Договору дійшли згоди зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2/7-МЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML