Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108798 |
Вебсайт: | https://if.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Лілія Стефанків +380342790266 gunptender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 16:34 |
Додаток №2 - Технічні, якісні х-стики оновлено.docx | |
12 червня 2020 16:34 |
Зміни до ТД 12.06.docx | |
01 червня 2020 14:41 |
Тендерна документація - Комп'ютерне обладнання та комплектуючі.doc | |
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №3 - Документи.docx | |
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №1 - Тендерна пропозиція.docx | |
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №4 - Договір.docx | |
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №5 - Персональні дані.docx |
12 червня 2020 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 16:34 |
Додаток №2 - Технічні, якісні х-стики оновлено.docx
|
|||
12 червня 2020 16:34 |
Зміни до ТД 12.06.docx
|
|||
01 червня 2020 14:41 |
Тендерна документація - Комп'ютерне обладнання та комплектуючі.doc
|
|||
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №3 - Документи.docx
|
|||
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №1 - Тендерна пропозиція.docx
|
|||
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №4 - Договір.docx
|
|||
01 червня 2020 14:41 |
Додаток №5 - Персональні дані.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000022 ● c7179bab1406415eba23432f38cdcf79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2020 № 37
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-01-005112-b 01.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на моніторинг UA-M-2020-07-10-000022 повідомляємо наступне: Відповідно до результату моніторингу, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області вказано, що Замовником не виконано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Закупівля за предметом Комп’ютерне обладнання та комплектуючі (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) оголошена 01.06.2020 року, відповідно кінцевий строк подання тендерних пропозицій припадає на 17.06.2020 року. 12.06.2020 року було внесено зміни в закупівлю і відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів, Замовником було продовжено термін подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівлі, про що було внесено зміни в окремому документі, де оприлюднено перелік змін, що вносяться. Замовником у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» помилково здійснено технічну описку в документації, де не змінено дату кінцевого строку подання пропозицій, про те в електронній формі закупівель замовником внесено відповідні зміни. Звертаємо Вашу увагу, що умислу на порушення не було. Технічна описка , яка відбулась в результаті внесення змін до закупівлі, не вплинула на хід процедури закупівлі чи спотворення результатів торгів, звернень від інших учасників торгів по даному питанню не надходило, а також помилка не потягла за собою негативних наслідків. Ваше твердження стосовно не дотримання Замовником вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) не співпадає з позицією Уповноваженого органу у сфері закупівель та ДП "ПРОЗОРРО". Крім того, звертаємо вашу увагу, що застосовувати норми Закону потрібно комплексно, в поєднанні з іншими нормами, а не використовувати певні норми (абзаци, речення, пункти, частини, статті) витягуючи їх з контексту Закону. Державна аудиторська служба України стосовно змісту статті 17 Закону має неоднозначні підходи, тобто в одних випадках вважають порушенням коли Замовник вимагає документи/інформацію підтвердження відсутності підстав відмови в участі процедури закупівлі з тих пунктів частини 1 статті 17, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В інших випадках акцентують увагу тільки на частину 6 статті 17, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.», проте не беруть до уваги частину 5 статті 17 Закону, а саме «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.». Оскільки дана норма не розмежовує Учасника та Учасника – переможця, тому застосовується дана норма як до Учасника так і до Переможця. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Що стосується інформації згідно із п. 13, то вона формується електронною системою закупівель автоматично, тобто дана інформація наявна та є доступною в електронній системі закупівель. Тому відповідно до частини 5 статті 17 Закону та статті від 10.04.2020 року «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ У ПОСТАЧАЛЬНИКІВ» ДП «Прозорро» вказано: «Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, а у випадку якщо, згідно з інформацією, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в переможця процедури закупівлі є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), переможець процедури закупівлі надає документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника.» Звертаємо Вашу увагу, що учасник, якого визнано переможцем, надав в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи з Головного управління ДПС у Луганській області № 4459/10/12-32-50-08 від 22.06.2020 року, де вказано що у учасника-переможця не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), отже він в повній мірі надав документи/інформацію/довідки і як результат він повністю виконав умови закупівлі. Стосовно вказаного порушення пункту 8 статті 22 Закону. Замовником в проєкті договору не зазначено порядок змін умов договору, але в тендерній документації ці умови були передбачені і оскільки учасник приймав участь у відкритих торгах, від погодився з умовами тендерної документації. Згідно частини 1 статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом про закупівлю. Замовник в проєкті договору в розділі «XI. Інші умови» в п. 11.1. прописав, що будь-які зміни і доповнення до даного Договору, в тому числі щодо коригування його вартості, вважаються дійсними, якщо вони здійснені в письмовому вигляді та підписані уповноваженими на це представниками Сторін і в п.11.2 прописав, що у випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. Тобто Замовник в цьому випадку, керується статтею 180 «Істотні умови господарського договору» та статтею 181 «Загальний порядок укладання господарських договорів» Господарського кодексу України. Замовник при проведенні процедури закупівлі, в тому числі розгляду тендерних пропозицій, керувався виключно вимогами Закону, при цьому не порушуючи права учасників закупівель. Отже, відповідно до вище зазначеного, керуючись Конституцією, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» в межах процедурних обов`язків Замовником було дотримано норм законодавства в сфері публічних закупівель. Заздалегідь вдячні за розуміння та в подальшому зобов’язуємося не допускати жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-07-17 10:18:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 735 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 887 924,00
UAH з ПДВ
|
1 735 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „Євро Клік” |
1 897 929,00
UAH з ПДВ
|
1 749 853,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
1 888 387,50
UAH з ПДВ
|
1 776 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
1 873 866,00
UAH з ПДВ
|
1 854 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" |
1 894 776,00
UAH з ПДВ
|
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ |
1 899 280,00
UAH з ПДВ
|
1 899 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бурий Роман Євгенович |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
1 735 110,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:29
|
ДУ №389 від 07.10.2020 до Договору№296.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2020 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:27
|
Договір 311 від 10.08.2020.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 17:53
|
ДУ №304 від 22.07.2020.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 10:27
|
Договір 296 від 17.07.2020 Комп.обладнання.pdf | укладений |
17 липня 2020 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 304 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 311 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 389 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |