Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання та комплектуючі)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-06-01-005112-b 1e24f09f829e42d09025aa03d59bdc3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Стефанків

+380342790266 gunptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Вебсайт: https://if.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Лілія Стефанків
+380342790266
gunptender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:01
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 найменувань
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання та комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 02 червня 2020 12:53
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Нас задовільнить тільки поставка товару.
Операційна система
Дата подання: 03 червня 2020 17:28
Дата відповіді: 03 червня 2020 18:09
Шановний замовник! Чи не буде порушенням вимог Додатку №2 - Технічні, якісні характеристики до Тендерної документації (оголошення про закупівлю), винесення як окрему позицію в тендерній (ціновій) пропозиції Операційну систему Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian (FQC-08978) (що є у складі «робоча станція», «персональний комп’ютер» та ноутбук), в наслідок чого буде збільшено кількість найменувань з 42 до 43 та збільшиться кількість товарів що закупляється (відповідно до Додатку №2). Комплектація обладнання буде відповідати вимогам Тендерної документації (та її додаткам). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian закупляється по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 код – «48620000-0: Операційні системи», а дана закупівля проводиться по коду національного класифікатора України ДК 021:2015 код «30230000-0 Комп’ютерне обладнання». Відповідно до цього, винесення як окрему позицію в тендерній (ціновій) пропозиції операційну систему - неможливо. Кількість найменувань повинно відповідати Додатку №2 до Тендерної документації.
Аналоги
Дата подання: 04 червня 2020 09:57
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:23
Доброго дня! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?. Просимо дати відповідь по конкретним характеристикам та параметрам, на які нам треба орієнтуватись для пропозиції вам еквівалента для техніки Canon i-SENSYS LBP6030B та Canon i-SENSYS MF3010. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до додатку №2: у разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання порівняльної таблиці та технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам і характеристикам замовника.) Визначати товар як "еквівалент" будемо по порівняльній таблиці, звіряючи характеристики запропонованого Вами товару. Canon i-SENSYS MF3010 - Повинні бути не гірші параметри ніж: Максимальна роздільна здатність друку • 600x1200 dpi Технологія друку • Лазерний друк (ч/б) Тип пристрою • БФП Кількість кольорів • 1 (чорний колір) Формат і щільність паперу • Формат матеріалу для друкування: A4, B5, LTR, LGL, EXE, конверти, каталожні картки Щільність матеріалу для друкування: 64 ~ 163 г/м² Універсальний папір: 64 ~ 163 г/м² Швидкість друку • Швидкість друкування: 18 стор./хв (вихід першої сторінки за 7,8 сек) Швидкість копіювання: 12 стор./хв (вихід першої сторінки не більше 12 сек) Підтримувані операційні системи • Windows 10, Windows 7, XP Картридж • Чорний: оригінальний Canon 725 (ресурс 1600 ст.) або можна пропонувати оригінальні картриджі з таким самим або більшим ресурсом .Інтерфейс • USB 2.0 Hi-Speed Комплект постачання • Canon i-SENSYS MF3010 стартовий картридж адаптер живлення інструкція програмне забезпечення на CD гарантійний талон. Canon i-SENSYS LBP6030B - Повинні бути не гірші параметри ніж: Бренд: Canon (або аналог) Модель: i-SENSYS LBP6030B + 2 картриджа 725 (або аналог) Основні характеристики Тип пристрою: принтер Призначення: для дому та офісу Кількість кольорів друку: 1-чорний Інтерфейси: USB 2.0 Сумісні картриджі: картридж 725 (або аналог) Ресурс ч/б картриджа/тонера: 1600 сторінок Підтримка: Windows Технологія друку: лазерна Тип друку: монохромний Максимальна швидкість ч/б друку: А4: 18 стор/хв Місячний об'єм друку: до 5000 арк. Максимальна роздільна здатність друку: 2400x600 dpi Час виходу першої сторінки: 7.8 сек Максимальний формат друку: А4 Швидкість ч/б друку, стор./хв: 18 Подача паперу Кількість лотків для подачі: 1 Місткість лотків для подачі: 150 листів Місткість вихідного лотка: 100 листів Щільність паперу: 60-163 г/м² Підтримувані розміри паперу: A4/B5/A5/LGL/LTR/EXE/16K Комплектація: інструкція, принтер, тонер-картридж 725 – 3 шт. (1 шт. стартовий, 2 шт. додаткові, всі картріджі оригінальні), шнур живлення, usb-кабель Гарантія: 12 міс.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-10-000022 ● c7179bab1406415eba23432f38cdcf79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.07.2020 № 37

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.07.2020 №37

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-01-005112-b 01.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на моніторинг UA-M-2020-07-10-000022 повідомляємо наступне: Відповідно до результату моніторингу, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області вказано, що Замовником не виконано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Закупівля за предметом Комп’ютерне обладнання та комплектуючі (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) оголошена 01.06.2020 року, відповідно кінцевий строк подання тендерних пропозицій припадає на 17.06.2020 року. 12.06.2020 року було внесено зміни в закупівлю і відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів, Замовником було продовжено термін подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівлі, про що було внесено зміни в окремому документі, де оприлюднено перелік змін, що вносяться. Замовником у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» помилково здійснено технічну описку в документації, де не змінено дату кінцевого строку подання пропозицій, про те в електронній формі закупівель замовником внесено відповідні зміни. Звертаємо Вашу увагу, що умислу на порушення не було. Технічна описка , яка відбулась в результаті внесення змін до закупівлі, не вплинула на хід процедури закупівлі чи спотворення результатів торгів, звернень від інших учасників торгів по даному питанню не надходило, а також помилка не потягла за собою негативних наслідків. Ваше твердження стосовно не дотримання Замовником вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) не співпадає з позицією Уповноваженого органу у сфері закупівель та ДП "ПРОЗОРРО". Крім того, звертаємо вашу увагу, що застосовувати норми Закону потрібно комплексно, в поєднанні з іншими нормами, а не використовувати певні норми (абзаци, речення, пункти, частини, статті) витягуючи їх з контексту Закону. Державна аудиторська служба України стосовно змісту статті 17 Закону має неоднозначні підходи, тобто в одних випадках вважають порушенням коли Замовник вимагає документи/інформацію підтвердження відсутності підстав відмови в участі процедури закупівлі з тих пунктів частини 1 статті 17, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В інших випадках акцентують увагу тільки на частину 6 статті 17, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.», проте не беруть до уваги частину 5 статті 17 Закону, а саме «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.». Оскільки дана норма не розмежовує Учасника та Учасника – переможця, тому застосовується дана норма як до Учасника так і до Переможця. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Що стосується інформації згідно із п. 13, то вона формується електронною системою закупівель автоматично, тобто дана інформація наявна та є доступною в електронній системі закупівель. Тому відповідно до частини 5 статті 17 Закону та статті від 10.04.2020 року «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ У ПОСТАЧАЛЬНИКІВ» ДП «Прозорро» вказано: «Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, а у випадку якщо, згідно з інформацією, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в переможця процедури закупівлі є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), переможець процедури закупівлі надає документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації Учасника.» Звертаємо Вашу увагу, що учасник, якого визнано переможцем, надав в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи з Головного управління ДПС у Луганській області № 4459/10/12-32-50-08 від 22.06.2020 року, де вказано що у учасника-переможця не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), отже він в повній мірі надав документи/інформацію/довідки і як результат він повністю виконав умови закупівлі. Стосовно вказаного порушення пункту 8 статті 22 Закону. Замовником в проєкті договору не зазначено порядок змін умов договору, але в тендерній документації ці умови були передбачені і оскільки учасник приймав участь у відкритих торгах, від погодився з умовами тендерної документації. Згідно частини 1 статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом про закупівлю. Замовник в проєкті договору в розділі «XI. Інші умови» в п. 11.1. прописав, що будь-які зміни і доповнення до даного Договору, в тому числі щодо коригування його вартості, вважаються дійсними, якщо вони здійснені в письмовому вигляді та підписані уповноваженими на це представниками Сторін і в п.11.2 прописав, що у випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. Тобто Замовник в цьому випадку, керується статтею 180 «Істотні умови господарського договору» та статтею 181 «Загальний порядок укладання господарських договорів» Господарського кодексу України. Замовник при проведенні процедури закупівлі, в тому числі розгляду тендерних пропозицій, керувався виключно вимогами Закону, при цьому не порушуючи права учасників закупівель. Отже, відповідно до вище зазначеного, керуючись Конституцією, Господарським кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» в межах процедурних обов`язків Замовником було дотримано норм законодавства в сфері публічних закупівель. Заздалегідь вдячні за розуміння та в подальшому зобов’язуємося не допускати жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-07-17 10:18:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 735 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 887 924,00
UAH з ПДВ
1 735 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „Євро Клік” 1 897 929,00
UAH з ПДВ
1 749 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 1 888 387,50
UAH з ПДВ
1 776 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 1 873 866,00
UAH з ПДВ
1 854 866,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 1 894 776,00
UAH з ПДВ
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 1 899 280,00
UAH з ПДВ
1 899 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бурий Роман Євгенович 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:35
Електронний підпис
01 липня 2020 10:33
Довідка п. 13 ч.1 ст. 17.pdf
01 липня 2020 10:33
Dovidka_20167342850370566335.pdf
01 липня 2020 10:33
Dovidka_20167342850370566335.pdf.p7s
20 червня 2020 15:39
Електронний підпис
20 червня 2020 15:37
19_Проект договору.pdf
20 червня 2020 15:37
2_Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 15:07
СЕС Samsung 2018-2023.pdf
20 червня 2020 15:07
СЕС LG 2019-2024.pdf
20 червня 2020 15:07
авт. лист ММD.pdf
20 червня 2020 15:07
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
20 червня 2020 15:07
СЕС Philips.pdf
20 червня 2020 15:07
CЕС Lenovo.pdf
20 червня 2020 15:07
Epson L3100, L3101, L3110.PDF
20 червня 2020 15:07
Dell 3580, 3581, 3582.pdf
20 червня 2020 15:07
112_113w_162dw_2.pdf
20 червня 2020 15:07
112_113w_162dw_1.pdf
20 червня 2020 15:07
ДВ ТР есо Canon принтер.pdf
20 червня 2020 15:07
СЕС Canon 2019.pdf
20 червня 2020 15:07
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
20 червня 2020 15:07
Microsoft AEPCertificate .pdf
20 червня 2020 15:07
проект Договору.pdf
20 червня 2020 15:07
16963159 пропозицiя.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:38
Електронний підпис
19 червня 2020 12:55
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:55
Персональні дані.pdf
19 червня 2020 12:55
Відгуки.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 11:33
Електронний підпис
20 червня 2020 11:33
ОПИС до СТАТУТУ.pdf
20 червня 2020 11:32
ОПИС до Статуту Копія.pdf
20 червня 2020 11:32
Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
20 червня 2020 11:32
витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 червня 2020 11:32
6 Договор Вч+акт.pdf
20 червня 2020 11:32
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 19:26
Електронний підпис
19 червня 2020 19:20
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 19:20
Сертифікати.pdf
19 червня 2020 19:20
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 18:04
Електронний підпис
18 червня 2020 18:03
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 18:03
СТАТУТ 22.02.20.pdf
18 червня 2020 18:03
Проект договору.pdf
18 червня 2020 18:03
Лист про санкції.pdf
18 червня 2020 18:03
Інструкція TCL_RT51-EUM1EU_UA.pdf
18 червня 2020 18:03
Додаток 2.pdf
18 червня 2020 18:03
Довіреність на торги.pdf
18 червня 2020 18:03
Декларація ПК.pdf
18 червня 2020 18:03
ВИТЯГ ПДВ.pdf
18 червня 2020 18:03
ВИПИСКА 05.02.20.pdf
18 червня 2020 18:03
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:15
Електронний підпис
18 червня 2020 14:55
Електронний підпис
18 червня 2020 14:49
Електронний підпис
18 червня 2020 14:49
Декларація ПК.pdf
18 червня 2020 14:49
9.Довідка тех.вимоги.pdf
18 червня 2020 14:49
8. Досвід.pdf
18 червня 2020 14:49
7. Працівники.pdf
18 червня 2020 14:49
6. МТБ.pdf
18 червня 2020 14:48
5.Тех.завдання.docx.pdf
18 червня 2020 14:48
4. Субпідряд.docx.pdf
18 червня 2020 14:48
2. Проект договору.pdf
18 червня 2020 14:48
14 ВПВ 4.pdf
18 червня 2020 14:48
13 ВПВ 3.pdf
18 червня 2020 14:48
12. ВПВ 2.pdf
18 червня 2020 14:48
11. ВПВ 1.pdf
18 червня 2020 14:48
10. Лист-погодження.pdf
18 червня 2020 14:48
1.Персональні дані.pdf
18 червня 2020 14:48
4. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:47
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ „Євро Клік”

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Бурий Роман Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 1 735 110,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
1 735 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:27
Договір 296 від 17.07.2020 Комп.обладнання.pdf укладений
17 липня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 14:29
ДУ №389 від 07.10.2020 до Договору№296.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 14:27
Договір 311 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 17:53
ДУ №304 від 22.07.2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 304
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 389
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 735 105,62
UAH (в тому числі ПДВ 289 184,27 UAH)