Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технологічне обладнання для харчоблоків закладів освіти
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-06-01-003301-b 705b3f2da05e48b7a9b8e204691ac82e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380484532695 ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380484532695
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:07
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 одиниця
Технологічне обладнання для харчоблоків закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:34
ТД обладнання для харчоблоків.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 707 400,00
UAH з ПДВ
707 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович 709 000,00
UAH з ПДВ
709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2020 11:14
довідка_несудимість
27 червня 2020 11:14
довідка
16 червня 2020 17:24
Електронний підпис
16 червня 2020 17:20
цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 17:20
установчі документи.pdf
16 червня 2020 17:20
проект договору.pdf
16 червня 2020 17:20
Лист-гарантія ст.17.pdf
16 червня 2020 17:20
Документи якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 707 400,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 12:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354

№ рішення у справі

60/53-р/к

Дата рішення у справі

14.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
707 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 12:04
дод угода № 3-1 до Договору 10-07-1 (БТ К СБІ).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:18
Додаток № 1 (дот. угода №3).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:16
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 14:11
Дод. угода № 2 до Договору 10-07-1 від 10.07.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 11:54
дот угода № 1 світ буд інвест.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:35
2020-07-10-16-27-36-01.pdf укладений
10 липня 2020 16:34
2020-07-10-16-28-52-01.pdf укладений
10 липня 2020 16:34
2020-07-10-16-25-01-01.pdf укладений
10 липня 2020 16:34
2020-07-10-16-26-17-01.pdf укладений
10 липня 2020 16:34
2020-07-10-15-59-37-01.pdf укладений
10 липня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення строків поставки до 30 вересня
Номер договору про закупівлю: 10\07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ 11 "Юридичні адреси, банківські реквізити" Зміна розрахункових рахунків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 10\07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предметаа закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10\07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 10\07-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3\1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 548 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 400,00 UAH)