Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
382 363,00 UAH
UA-2020-06-01-003221-b ● 5bfa3076587a4284bdb9c8a5b193e3d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146156 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., М.КУП"ЯНСЬК , ВУЛ. 1 ТРАВНЯ БУД. 19 |
Контактна особа: |
Наталія Буряківська +380574253073 pr.kupyansk@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 382 363,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 912,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 штуки
Персональний комп’ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп’ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 12:35 |
Тендерна документація_компи.docx |
01 червня 2020 12:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2020 12:35 |
Тендерна документація_компи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наказ 1440
Дата подання: 02 червня 2020 09:18
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:09
Шановний Замовнику! Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства, а саме:
Привести технічне завдання в відповідність наказу МОН України 02.11.2017 № 1440 (зі змінами) "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти").
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником проведено перевірку вимог тендерної документації на відповіднісь наказу МОН України 02.11.2017 № 1440 (зі змінами) "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти"). Вимоги документації Замовника передбачають характеристики необхідного обладнання не гірше вказаних в наказі.
Тендер
Дата подання: 02 червня 2020 14:50
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:48
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 п.7 :"Проведення поставки (транспортування) товару до установ Замовника та введення в експлуатацію здійснюється силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі та вартість всіх необхідних супровідних послуг, у т. ч. всі податки, збори і обов'язкові платежі (на підтвердження учасник процедури закупівлі повинен надати у складі його тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист)."
Тендер
Дата подання: 02 червня 2020 14:52
Дата відповіді: 02 червня 2020 15:47
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі допускаються. Технічні характеристики запропонованого товару мають бути не гірше, ніж технічні характеристики, визначені в тендерній документації відповідно до Додатку 1 ч.9 п.а.
Інформація про відміну
Дата відміни
17 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій