Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 – 50110000-9 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СУПУТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ (послуги з ремонту та технічного обслуговування механізмів іноземного виробництва: Scandia, CAT, JCB, Caterpillar, City Cat 2020, Bobcat, CRAFCO, CDM-833, LOVOL)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-06-01-003077-b dbe45c7faf68447caab9449c0ebc5f98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 13:54
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scandia, CAT, JCB, Caterpillar, City Cat 2020, Bobcat, CRAFCO, CDM-833, LOVOL
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 година
послуги з ремонту та технічного обслуговування механізмів іноземного виробництва: Scandia, CAT, JCB, Caterpillar, City Cat 2020, Bobcat, CRAFCO, CDM-833, LOVOL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, технічна база (СТО) виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 17:22
перелік змін.docx
16 червня 2020 17:22
ТД І.Спецтехніка (нова редакція).doc
16 червня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 17:22
перелік змін.docx
16 червня 2020 17:22
ТД І.Спецтехніка (нова редакція).doc
01 червня 2020 12:18
ТД І.Спецтехніка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО" 555 000,00
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ТЕХНОРЕСУРС" 569 838,00
UAH з ПДВ
569 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:53
Податкова.rar
24 липня 2020 09:53
Довідка МВС.pdf
18 липня 2020 13:35
Довідка про персонал.pdf
18 липня 2020 13:35
Анологічний договір.pdf
18 липня 2020 13:35
Приказ.pdf
18 липня 2020 13:35
Протокол.pdf
23 червня 2020 14:04
Електронний підпис
23 червня 2020 13:28
Гарантия.rar
23 червня 2020 13:28
Техспец специф.pdf
23 червня 2020 13:28
Статут.pdf
23 червня 2020 13:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 червня 2020 13:27
Копія Паспорт.pdf
23 червня 2020 13:27
Заповнений договір.pdf
23 червня 2020 13:27
Договір оренді СТО.pdf
23 червня 2020 13:27
Довідка ст.17.pdf
23 червня 2020 13:27
Довідка про персонал.pdf
23 червня 2020 13:27
Витяг ЄДР (2).pdf
23 червня 2020 13:27
Анологічний договір.pdf
23 червня 2020 13:27
Аналогічний договір.pdf
23 червня 2020 13:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 11:21
Електронний підпис
22 червня 2020 11:17
Статут.pdf
22 червня 2020 11:17
Протокольне Рішення 1.pdf
22 червня 2020 11:17
Пропозиція.pdf
22 червня 2020 11:17
Проект договору.pdf
22 червня 2020 11:17
Опис.pdf
22 червня 2020 11:17
Наказ.pdf
22 червня 2020 11:17
Лист про санкції.pdf
22 червня 2020 11:16
Витяг ПДВ.pdf
22 червня 2020 11:16
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ТЕХНОРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО"
#38198552
Переможець 555 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 17:48

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ОЛАНВО» надано довідку від 22.06.2020 №102 в якій Учасник зазначає, що копії Наказу про призначення директора від 09.04.2012 №1 К та Протоколу загальних зборів від 06.04.2012 №1 надано в складі тендерної пропозиції. Проте вищезазначені документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2) В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ОЛАНВО» надано довідку від 22.06.2020 №109 в якій Учасник не зазначив інформацію про керівника на вимогу замовника, а саме: відсутній e-mail. 3) В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТД «ОЛАНВО» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 22.06.2020 №110 в якій Учасник зазначив лише ім’я та прізвище керівника замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На вимогу підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо), сканований наказ про призначення керівника або довіреність на підписанта договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів, в разі, якщо підписант договору, тендерної пропозиції та представник інтересів учасника довірена особа). 2) На вимогу пункту 1.3.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про адміністративний персонал та відповідальних осіб, згідно наведеної таблиці Учасник мав зазначити в графі «6» номер телефону та e-mail. 3) На вимогу пункту 1.4.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про досвід надання аналогічних послуг за 2019 рік із зазначенням суми договору за наведеною таблицею згідно якої Учасник мав вказати в графі «2» ПІБ керівника замовника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо) та сканований наказ про призначення керівника. 2) Довідку про адміністративний персонал та відповідальних осіб, що має відповідати усім вимогам пункту 1.3.1. Додатку 2 Тендерної документації. 3) Довідку про досвід надання аналогічних послуг, що має відповідати усім вимогам пункту 1.4.1. Додатку 2 Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО"
#38198552
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:37
Додаткова угода 3 до дог 82-ВТ.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 09:43
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:47
доп 2 Оланво.PDF зміни до договору
11 вересня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:38
доп угода1.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:59
Договір укладений
07 серпня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни в п.9.2. та п.10.4.
Номер договору про закупівлю: 82-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 82-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 82-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 603,39
UAH (в тому числі ПДВ 20 267,23 UAH)