Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 13" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14086057 |
Вебсайт: | http://www.schoolin13.com.ua |
Місцезнаходження: | 61085, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПРОСКУРИ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Ладигіна Олена +380573151214 BUH.SANNVK13@INTERNATKH.ORG.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відповідно актів приймання будівельних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 17:28 |
ТД поточний ремонт 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000071 ● 4f5ca92ef6f34a03b53a58c4a8594039
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2020 № 136
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 10.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.07.2020 №136
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-06-01-002000-c 01.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 13" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі, в порядку, передбаченому ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання свідоцтва про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ. Вищезазначений документ є документом, що супроводжує надання забезпечення тендерної пропозиції та не відноситься до документів, що відносяться до інформації та вимог кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі і підстав, встановлених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - це довідка, в якій зазначено наявність технологій, транспортних засобів, обладнання: перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно з наданням послуг, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, в межах надання послуг, згідно з підсумковою відомістю ресурсів до договірної ціни. У разі використання орендованої техніки до довідки додаються копії договорів оренди. В наданій Учасником-переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.07.2020 №116 не зазначено автотранспорт, однак, відповідно до відомості ресурсів також не зазначено, що перевезення будівельного сміття до 12 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) буде здійснюватись саме автотранспортом, також і умовами тендерної документації не зазначено, що необхідно підтвердити наявність автотранспорту. Так, наприклад, у вищезазначеній довідці зазначено про використання Учасником екскаватору з відвалом, що є транспортним засобом (технологічним). Враховуючи, що умовами тендерної документації не висувалися вимоги до транспортних засобів та документального підтвердження їх моделі, марки, вантажопідйомності тощо, Замовник не має права відхилити пропозицію Учасника на вищезазначеній підставі, тому, що наявність транспортного засобу, відповідно до умов тендерної документації, підтверджена Учасником-переможцем у складі пропозиції. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати, пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії. В наданій Учасником-переможцем страховій гарантії від 11.06.2020 №100-181-001044 в розділі «Порядок і умови виплати страхового відшкодування» зазначено, що сплата грошових коштів здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимог від Вигодонабувача. Вислів «протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимог від Вигодонабувача» не суперечить вимозі тендерної документації, бо надає можливість виплати як на перший, так на другий так і на третій день. Для остаточного з’ясування цього питання Замовник звернувся до страхової компанії, яка видала страхову гарантію від 11.06.2020 №100-181-001044. Страхова компанія «Престиж» листом від 06.07.2020 № 07-06-0080/1 надала відповідь про технічну помилку що мала місце під час вигруження Договору страхування та Страхової гарантії (копії листа страхової компанії, Договору страхування та Страхової гарантії додаються). Між Замовником та Учасником укладено договір № 7-21 від 21.07.2020р., отже, страхові ризики не настали. Враховуючи, що Замовником було обрано переможцем Учасника, пропозиція якого була визнана електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна пропозиція, а отже, Замовником було отримано економію бюджетних коштів. Замовник вважає неможливим усунення порушень з підстав, що зазначені за кожним з пунктів Висновку.
2020-07-23 13:18:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
534 074,00
UAH з ПДВ
|
534 074,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Клембек Анна Едуардівна |
594 791,38
UAH з ПДВ
|
594 791,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3121606437 |
Переможець |
534 074,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 17:05
|
протокол ХСШ13 (1).PDF | зміни до договору |
21 липня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 15:19
|
документи до дог. 7-21 ХСШ13.PDF | укладений |
21 липня 2020 15:18
|
дог. 7-21 ХСШ13.PDF | укладений |
21 липня 2020 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |