Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марміт других страв з гастроємкостями та кришками, Жарова шафа з 3-ма секціями, Картоплечистка промислова (ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
71 130,00 UAH
UA-2020-06-01-001782-a 99d72d411cbc4e4180ed39e452a32f71
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушніренко Марія Леонідівна

+380553031072 kalanschool1-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Опорний заклад "Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти №1 Каланчацької селищної ради Херсонської області"
Код ЄДРПОУ: 24963306
Місцезнаходження: 75800, Україна , Херсонська обл., смт Каланчак, вул. Скадовська,1
Контактна особа: Кушніренко Марія Леонідівна
+380553031072
kalanschool1-buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 71 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 711,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Відповідно до рішення шістдесят першої сесії восьмого скликання № 1450 від 24 березня 2020 року Каланчацької селищної ради Херсонської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Марміт других страв з гастроємкостями та кришками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, смт. Каланчак, вул. Скадовська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Жарова шафа з 3-ма секціями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, смт. Каланчак, вул. Скадовська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Картоплечистка промислова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75800, Україна, Херсонська область, смт. Каланчак, вул. Скадовська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:41
додаток 5.docx
01 червня 2020 17:41
додаток 4.docx
01 червня 2020 17:41
додаток 3.docx
01 червня 2020 17:41
додаток 2.pdf
01 червня 2020 17:41
додаток 1.pdf
01 червня 2020 17:41
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 71 000,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 10:26
Електронний підпис
10 червня 2020 15:25
Електронний підпис
10 червня 2020 14:38
Додаток 4. Лист-згода.pdf
10 червня 2020 14:38
Довідка ліцензування.pdf
10 червня 2020 14:38
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Переможець 71 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2020 23:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 червня 2020 23:26
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2020 23:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2020 23:26
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 23:20
Додаток №1 укладений
19 червня 2020 14:25
Договір укладений
19 червня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 000,00
UAH