Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації харчування для пацієнтів
Очікувана вартість
1 757 600,00 UAH
UA-2020-06-01-001642-b 96ac0208eea74e2a891ae65267359845
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуніна Ірина Пилипівна

380445228755 pcenter_ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 22964365
Вебсайт: http://www.pcenter.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9
Контактна особа: Пуніна Ірина Пилипівна
380445228755
pcenter_ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 757 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається
Мова, якою мають бути подані тендерні: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації харчування для пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за отримані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція (нова редакція).docx
09 червня 2020 15:28
Перелік змін.pdf
09 червня 2020 15:28
ТД_кейтеринг (нова редакція).docx
01 червня 2020 10:53
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
01 червня 2020 10:53
Додаток 2 Проект договору.docx
09 червня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:30
Додаток 1 Тендерна пропозиція (нова редакція).docx
01 червня 2020 10:53
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 червня 2020 15:28
Перелік змін.pdf
09 червня 2020 15:28
ТД_кейтеринг (нова редакція).docx
01 червня 2020 10:53
ТД_кейтеринг.docx
01 червня 2020 10:53
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
01 червня 2020 10:53
Додаток 2 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 1 608 880,00
UAH
1 431 768,00
UAH
Документи
ТОВ "Домашня кухня" 1 622 400,00
UAH
1 433 120,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 744 080,00
UAH
1 446 640,00
UAH
Документи
ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" 1 757 346,50
UAH
1 757 346,50
UAH
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 18:19
Електронний підпис
17 червня 2020 18:16
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 18:16
Статут ДК + Опис.pdf
17 червня 2020 18:16
Стаття 17.pdf
17 червня 2020 18:16
Медогляд.pdf
17 червня 2020 18:16
Лист-згода з Додатком 3.pdf
17 червня 2020 18:16
Договір оренди ДК.pdf
17 червня 2020 18:16
Довідка працівники.pdf
17 червня 2020 18:16
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 15:45
Електронний підпис
16 червня 2020 15:44
Статут оригінал.pdf
16 червня 2020 15:44
підпису ДИРЕКТОР.pdf
16 червня 2020 15:44
Відомості з ЄДР.pdf
16 червня 2020 15:44
Витяг_платника_ПДВ.pdf
16 червня 2020 15:43
Електронний підпис
16 червня 2020 15:42
Цінова.pdf
16 червня 2020 15:42
Розрахунок вартості.pdf
16 червня 2020 15:42
Листи довідки.pdf
16 червня 2020 15:42
Дод 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

ТОВ "Домашня кухня"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
Переможець 1 431 768,00
UAH
01 липня 2020 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 13:20

Вимога про усунення невідповідностей

від 26.06.2020 №061/210-777 Фізичній особі-підприємцю Дженджера Оксані Петрівні ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про персонал (працівників харчоблоку) та підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі. Інформація підтверджується документально: - копія документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованими для виконання замовлення та освіту. - копія санітарної книжки(/медичної) (всі сторінки) працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції, поданої ФОП Дженджера О.П. було виявлено відсутність трудових відносин із Учасником Тітаренко В.В., оскільки залучається як водій відповідно до договору про надання послуг перевезення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копії документів, які підтверджують трудові відносини. Голова тендерного комітету В.В. Біла

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
1 431 768,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 12:20
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:02
7-КП ДУ 5 дженджера 20 відсотків на 2021.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 12:42
7-КП ДУ 4 дженджера_на зменшення 20.01.21.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:10
7-КП ду 3 на продовження на 2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:44
7-КП_кейтер..pdf укладений
17 липня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №7-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №7-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшують суму договору в межах 20% вартості Договору попереднього періоду
Номер договору про закупівлю: №7-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 921 435,90
UAH