Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки та відновлення картріджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
99 994,00 UAH
UA-2020-06-01-001577-c 06dcf80efcf74e55b11468086cb4a075
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородай Олена Володимирівна

+380532517527 elenka-2407@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Вебсайт: https://pl.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Бородай Олена Володимирівна
+380532517527
elenka-2407@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 15:45
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:04
Очікувана вартість: 99 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
479 послуга
Послуги заправки та відновлення картріджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:41
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-001577-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОФІС ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:33804305
Дата подання: 16 червня 2020 13:16
Оскарження результату
Тендерному комітету
ГУНП в Полтавській області

Скарга
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.
В довідці ТОВ ІТФС вказано, що сервісний центр знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, буд.2/10, що унеможливлює виконання умови договору:
- відсутність договору або довідки про субпідряд на заправку картриджів на території м. Полтава та області.
- відсутність відомостей яким чином і ким буде здійснюватися виконання вищевказаних робіт, так як Замовник знаходиться в м. Полтава, а зазначений Виконавець в м. Києві.(«послуги виконуються на території Виконавця»).
На підставі, вищевказаного прошу Вас відхилити пропозицію ТОВ ІТФС учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки. Код ДК 021:2015:50310000-1(Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).

Директор ТОВ «ОФІС ТЕХНО» Т.А.Ганзя
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 11:55
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу скаргу, надаємо відповідь:
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.

Учасником «ТОВ ІТФС» надано лист-згоду з умовами договору, що гарантує його виконання згідно технічних, кількісних та якісних вимог. Також, відхилення пропозиції ТОВ «ІТФС» буде порушенням Закону «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». Оскільки буде наявна дискримінація по територіальній ознаці.

Під час періоду кваліфікації переможця, Замовником було здійснено запит Учаснику ТОВ «ІТФС» щодо виконання технічних вимог та умов договору. Учасник надав відповідь щодо того, що на підприємстві працює співробітник, в місті Полтава. Він не є субпідрядником, оскільки це фізична особа – співробітник підприємства, а тому його не потрібно вказувати в тендерній документації.

Враховуючи все вищевикладене, рішення про визначення переможцем ТОВ «ІТФС» залишено без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТФС 35 868,00
UAH з ПДВ
35 868,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС ТЕХНО" 51 516,00
UAH з ПДВ
44 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 66 026,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 15:13
Електронний підпис
11 червня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 15:12
Сертифікати.pdf
11 червня 2020 15:12
Инфо ИТФС.pdf
11 червня 2020 15:12
Гарантія на заправки.pdf
11 червня 2020 15:12
Гарантійний на ціну.pdf
11 червня 2020 15:11
6.2_Наказ_директор.PDF
11 червня 2020 15:11
6.1_Протокол.PDF
11 червня 2020 15:11
5_Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 13:35
Електронний підпис
11 червня 2020 13:14
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:14
тех 2.pdf
11 червня 2020 13:14
Статут.pdf
11 червня 2020 13:14
специфікація.pdf
11 червня 2020 13:14
лист.pdf
11 червня 2020 13:14
Договор.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:43
Електронний підпис
10 червня 2020 14:43
Електронний підпис
10 червня 2020 14:42
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 14:42
паспорт (2)_LI.jpg
10 червня 2020 14:42
паспорт (1)_LI.jpg
10 червня 2020 14:41
КОД.jpg
10 червня 2020 14:40
Гарантійний лист.jpg
10 червня 2020 14:39
Виписка.jpg
10 червня 2020 14:39
Виписка 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТФС

ТОВ "ОФІС ТЕХНО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТФС
#39119115
Переможець 35 868,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 13:01

Документи

15 червня 2020 13:01
Електронний підпис
15 червня 2020 13:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТФС
#39119115
35 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 13:01
Електронний підпис
15 червня 2020 13:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:59
договір укладений
26 червня 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 868,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 978,00 UAH)