Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги заправки та відновлення картріджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
99 994,00 UAH
UA-2020-06-01-001577-c ● 06dcf80efcf74e55b11468086cb4a075
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108630 |
Вебсайт: | https://pl.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83 |
Контактна особа: |
Бородай Олена Володимирівна +380532517527 elenka-2407@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 15:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 15:45 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 99 994,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
479 послуга
Послуги заправки та відновлення картріджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 15:41 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001577-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОФІС ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:33804305
Дата подання: 16 червня 2020 13:16
Оскарження результату
Тендерному комітету
ГУНП в Полтавській області
Скарга
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.
В довідці ТОВ ІТФС вказано, що сервісний центр знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, буд.2/10, що унеможливлює виконання умови договору:
- відсутність договору або довідки про субпідряд на заправку картриджів на території м. Полтава та області.
- відсутність відомостей яким чином і ким буде здійснюватися виконання вищевказаних робіт, так як Замовник знаходиться в м. Полтава, а зазначений Виконавець в м. Києві.(«послуги виконуються на території Виконавця»).
На підставі, вищевказаного прошу Вас відхилити пропозицію ТОВ ІТФС учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки. Код ДК 021:2015:50310000-1(Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Директор ТОВ «ОФІС ТЕХНО» Т.А.Ганзя
Розгорнути
Згорнути
ГУНП в Полтавській області
Скарга
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.
В довідці ТОВ ІТФС вказано, що сервісний центр знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, буд.2/10, що унеможливлює виконання умови договору:
- відсутність договору або довідки про субпідряд на заправку картриджів на території м. Полтава та області.
- відсутність відомостей яким чином і ким буде здійснюватися виконання вищевказаних робіт, так як Замовник знаходиться в м. Полтава, а зазначений Виконавець в м. Києві.(«послуги виконуються на території Виконавця»).
На підставі, вищевказаного прошу Вас відхилити пропозицію ТОВ ІТФС учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, послуги заправки та відновлення картриджів, ремонту принтерів та копіювально-розмножувальної техніки. Код ДК 021:2015:50310000-1(Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Директор ТОВ «ОФІС ТЕХНО» Т.А.Ганзя
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 11:55
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу скаргу, надаємо відповідь:
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.
Учасником «ТОВ ІТФС» надано лист-згоду з умовами договору, що гарантує його виконання згідно технічних, кількісних та якісних вимог. Також, відхилення пропозиції ТОВ «ІТФС» буде порушенням Закону «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». Оскільки буде наявна дискримінація по територіальній ознаці.
Під час періоду кваліфікації переможця, Замовником було здійснено запит Учаснику ТОВ «ІТФС» щодо виконання технічних вимог та умов договору. Учасник надав відповідь щодо того, що на підприємстві працює співробітник, в місті Полтава. Він не є субпідрядником, оскільки це фізична особа – співробітник підприємства, а тому його не потрібно вказувати в тендерній документації.
Враховуючи все вищевикладене, рішення про визначення переможцем ТОВ «ІТФС» залишено без змін.
Розглянувши Вашу скаргу, надаємо відповідь:
Згідно з умовами додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі код ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), п.п.3.2.1,3.2.2. проекту договору про закупівлю товарів(робіт або послуг) за державні кошти Виконавець за вимогою Замовника здійснює термінову заправку (регенерацію) картриджів впродовж трьох годин, час реагування на заявку (приїзд кур'єра) не повинен перевищувати 2 години з моменту виклику. Максимальна кількість викликів не більше 2 разів на день. Якщо виявиться, що картридж неякісно заправлений та не відповідає умовам даних технічних характеристик, Виконавець зобов'язаний на протязі трьох годин задовольнити претензії Замовника та усунути недолік.
Учасником «ТОВ ІТФС» надано лист-згоду з умовами договору, що гарантує його виконання згідно технічних, кількісних та якісних вимог. Також, відхилення пропозиції ТОВ «ІТФС» буде порушенням Закону «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». Оскільки буде наявна дискримінація по територіальній ознаці.
Під час періоду кваліфікації переможця, Замовником було здійснено запит Учаснику ТОВ «ІТФС» щодо виконання технічних вимог та умов договору. Учасник надав відповідь щодо того, що на підприємстві працює співробітник, в місті Полтава. Він не є субпідрядником, оскільки це фізична особа – співробітник підприємства, а тому його не потрібно вказувати в тендерній документації.
Враховуючи все вищевикладене, рішення про визначення переможцем ТОВ «ІТФС» залишено без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІТФС |
35 868,00
UAH з ПДВ
|
35 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС ТЕХНО" |
51 516,00
UAH з ПДВ
|
44 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
66 026,00
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІТФС #39119115 |
Переможець |
35 868,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 15:59
|
договір | укладений |
26 червня 2020 15:58
|