Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
890 726,00 UAH
UA-2020-06-01-001393-c c8ecb4d2636c438bac169d6f79ce8cbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 13:58
Очікувана вартість: 890 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17431, Україна, Чернігівська область, Бобровицький район, с. Осовець, вул. Якова Рощепія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
01 червня 2020 15:07
Схеми Осовець вул. Я.Рощепія.rar
01 червня 2020 15:07
ТЗ Осовець вул. Я.Рощепія.rtf
01 червня 2020 15:07
ТД Осовець вул. Я.Рощепія.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-001393-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:40318422
Дата подання: 03 липня 2020 12:54
Скарга на рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хальтфрайзен груп", про визначення переможцем ФОП Бойко Володимир Іванович та про намір укласти договір з ФОП Бойко Володимир Іванович
Скарга подається у зв"язку з порушенням замовником статті 29 та 31 Закону України "Про публічні закупівлі", яке полягає у безпідставному відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хальтфрайзен груп" та як наслідок , визнання переможцем закупівлі ФОП Бойко Володимир Іванович, і намірі укласти з ним договір про закупівлю.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2020 11:19
Номер скарги: UA-2020-06-01-001393-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:1963707932
Скарга на рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації про визначення переможцем та про намір укласти договір з ТОВ "Хальтфрайзен груп".
Скарга подається у зв’язку з порушенням замовником Закону України "Про публічні закупівлі", яке полягає у беспідставному визначенні переможцем закупівлі ТОВ "Хальтфрайзен груп" і намірі укласти з ним договір про закупівлю.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-001393-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:1963707932
на рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації щодо визначення переможцем торгів ТОВ „Хальтфрайзен груп” та про намір укласти договір з ТОВ „Хальтфрайзен груп”.
№ 07 від „09” серпня 2020 року Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія). Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник). Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович (надалі – Скаржник), 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Мстиславська, будинок 47, квартира 69. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-06-01-001393-c, «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (надалі – Процедура закупівлі). СКАРГА на рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації щодо визначення переможцем торгів ТОВ „Хальтфрайзен груп” та про намір укласти договір з ТОВ „Хальтфрайзен груп”. Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Скарга подається у зв’язку з порушенням Замовником вимог статті 31 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі - Закон), яке полягає у безпідставному визначенні переможцем закупівлі ТОВ „Хальтфрайзен груп” з подальшим наміром укласти з ним договір про закупівлю. Фактичною обставиною, яка підтверджує незаконне визначення пропозиції ТОВ „Хальтфрайзен груп” переможцем торгів є Протокол № 729 від 30.07.2020 року та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ „Хальтфрайзен груп” від 30.07.2020 р. № 06-13/73. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович (далі - Скаржник) даною скаргою повідомляє про грубе порушення Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: « Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (надалі – Процедура закупівлі). Скаржник приймав участь у електронному аукціоні процедури відкритих торгів, що відбувся відповідно до оголошення № UA-2020-06-01-001393-c та Тендерної документації Замовника затвердженої Протоколом від „01” червня 2020 року № 320 (далі - ТД). Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття тендерних пропозицій відбулось „17” червня 2020 року. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі – Пропозиції) надали наступні учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"; 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"; 3) Скаржник; 4) ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ Переможцем Процедури закупівлі відповідно до Протоколу № 729 від 30.07.2020 року було визначено - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП". Повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП" оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу „31” липня 2020 року о 15:45. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП" з наступних причин. Згідно з вимогою Частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток). Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ, наявні арифметичні помилки в тендерній пропозиції, ціновій інформації та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. 16 червня 2020 року о 13:05 год. ТОВ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП" в електронній системі закупівель опублікувало файл «Інші документи.pdf». Проаналізувавши зміст даного файлу (аркуш № 20), Скаржник прийшов до висновку, що Довідка № 1 від 12.06.2020, яка надана ПрАТ «АБ СТОЛИЧНИЙ» за підписом комерційного директора Бабенко Р.А. не відповідає вимогам Частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки підпис Комерційного директора ПрАТ «АБ СТОЛИЧНИЙ» Бабенко Р.А. та печатка ПрАТ «АБ СТОЛИЧНИЙ» мають явні ознаки накладень підпису та печатки на загальний текст довідки. Отже, враховуючи вищезазначене та керуючись змістом Частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП", оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, просимо: 1.Прийняти дану скаргу до розгляду. 2.Враховуючи факти зазначені Скаржником у даній скарзі, зобов’язати Замовника скасувати рішення по Протоколу № 729 від 30.07.2020 року та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ „Хальтфрайзен груп” від 30.07.2020 р. № 06-13/73. Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

03 липня 2020 12:13
Скарга до АМКУ.PDF
03 липня 2020 12:13
протокол № 452.PDF
03 липня 2020 12:13
протокол № 456.PDF

Документи подані замовником

13 липня 2020 17:46
Пояснення
13 липня 2020 17:46
Пояснення1

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 14:41
Про намір Осовець.pdf
10 серпня 2020 14:41
Протокол 729.pdf
10 серпня 2020 14:41
Інші документи.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-29-000010 ● c7ebbded69524d73a659a542e5cbb7ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.12.2020 № 505

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-01-001393-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-01-001393-с: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Якова Рощепія в с. Осовець Бобровицького району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім такого, повідомляємо, що п.2 та п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. Разом з тим повідомляємо, що в майбутньому під час оголошення процедур закупівель, з метою недопущення подібних ситуацій, інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій буде зазначено у полі «Примітки».

2021-01-04 10:16:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 650 404,20
UAH з ПДВ
650 404,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП" 709 761,17
UAH з ПДВ
709 761,17
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович 884 070,62
UAH з ПДВ
884 070,62
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ 890 719,75
UAH з ПДВ
890 719,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:17
Електронний підпис
16 червня 2020 17:16
ДЦ.pdf
16 червня 2020 17:16
тп.pdf
16 червня 2020 17:16
КВАЛІФІКАЦІЯ 1 ЧАСТИНА.pdf
16 червня 2020 17:16
КВАЛФІКАЦІЯ ДОСВІД.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 10:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:50
документи переможця.pdf
16 червня 2020 13:06
Електронний підпис
16 червня 2020 13:06
79-_ВУЛ-ЯКОВА_РОЩЕПIЯ.imd
16 червня 2020 13:05
Технічна частина.pdf
16 червня 2020 13:05
Статут.pdf
16 червня 2020 13:05
ст.17 Закону.PDF
16 червня 2020 13:05
проект договору.PDF
16 червня 2020 13:05
повноваження.PDF
16 червня 2020 13:05
Інші документи.pdf
16 червня 2020 13:05
пропозиція.PDF

Публічні документи

29 червня 2020 23:52
Довідка.pdf
29 червня 2020 23:52
Несудимість.pdf
29 червня 2020 23:52
Інформація.pdf
16 червня 2020 15:53
004. Технічні документи.pdf
16 червня 2020 15:53
001. Статутні документи.pdf
16 червня 2020 15:53
003. Інші документи.pdf
16 червня 2020 15:53
11.imd
16 червня 2020 15:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:19
забезпечення.zip
16 червня 2020 16:19
36.imd
16 червня 2020 16:19
10. КОШТОРИСНА ОСОВЕЦЬ.pdf
16 червня 2020 16:19
07. Техніка.pdf
16 червня 2020 16:19
06. Робітники.pdf
16 червня 2020 16:19
05. Договір, Акт, Відгук.PDF
16 червня 2020 16:19
04. Довідки.pdf
16 червня 2020 16:19
03. Витяг з Реєстру ПЄП.PDF
16 червня 2020 16:19
02. Виписка.PDF
16 червня 2020 16:19
01. Паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"

Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович

ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Рішення скасоване 650 404,20
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
Рішення скасоване 709 761,17
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:19
Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович
#1963707932
Рішення скасоване 884 070,62
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 650 404,20
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
Переможець 709 761,17
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:02

Документи

19 червня 2020 17:38
Електронний підпис
19 червня 2020 17:32
427

Документи

26 червня 2020 17:49
Електронний підпис
26 червня 2020 17:48
452

Документи

31 липня 2020 15:42
Електронний підпис
31 липня 2020 15:35
728

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
709 761,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:27
52 укладений
19 серпня 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 11.12 Договору та частини 3 статті 651 ЦК України