Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних (створення електронної бази даних)
Очікувана вартість
9 690,00 UAH
UA-2020-06-01-001348-c db7b7891788b4491884d9c279621fd5e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудацький Олександр Миколайович

+380532573136 zakupivli@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Кудацький Олександр Миколайович
+380532573136
zakupivli@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 15:04
Очікувана вартість: 9 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 послуга
Створення електронної бази даних випускників навчальних закладів Замовника (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за поставлену Послугу проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Послуги по факту Надання Послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:00
Оголошення послуги пов_язані з базами данних.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Полтавське обласне комунальне підприємство прикладних інформаційних технологій “Освітаінфоком” 9 690,00
UAH з ПДВ
9 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Полтавське обласне комунальне підприємство прикладних інформаційних технологій “Освітаінфоком”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Полтавське обласне комунальне підприємство прикладних інформаційних технологій “Освітаінфоком”
#31441201
Переможець 9 690,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:16

Документи

09 червня 2020 17:16
Електронний підпис
09 червня 2020 17:13
протокол 8 Намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Полтавське обласне комунальне підприємство прикладних інформаційних технологій “Освітаінфоком”
#31441201
9 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 17:16
Електронний підпис
09 червня 2020 17:13
протокол 8 Намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:56
ду 2 до дог 2-С.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 14:16
Додаткова угода _1 до дог 2-С.pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 12:18
Договір 2-С.pdf укладений
12 червня 2020 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви установи
Номер договору про закупівлю: 2-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 683,00
UAH (в тому числі ПДВ 280,50 UAH)