Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні – за кодом CPV ДК021:2015 - 33690000-3 (54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 59058 -Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал)
Various medicinal products СPV DK 021:2015 - 33690000-3 (54514 - Multiple urine analyte IVD, kit, colorimetric dipstick, rapid; 59058 - Wash/cleaning solution IVD, automated/semi-automated system; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control)
Очікувана вартість
138 233,00 UAH
UA-2020-06-01-001277-a ee427cadaee144f2a1853109add8a2ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Додаткові контактні особи: Котляревська Е.В.
(061) 224-44-73
ukr.med@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Additional contacts: Котляревська Е.В.
(061) 224-44-73
ukr.med@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 138 233,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 691,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 червня 2020 15:14
Enquiries until: 22 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 138 233 UAH including VAT
Minimal lowering step: 691 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Лікарські засоби різні – за кодом CPV ДК021:2015 - 33690000-3 (54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал)
Various medicinal products СPV DK 021:2015 - 33690000-3 (54514 - Multiple urine analyte IVD, kit, colorimetric dipstick, rapid; 59058 - Wash/cleaning solution IVD, automated/semi-automated system; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лікарські засоби різні – за кодом CPV ДК021:2015 - 33690000-3 (54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 118 одиниць
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 138 233,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.07.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Лікарські засоби різні – за кодом CPV ДК021:2015 - 33690000-3 (54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал)
Various medicinal products СPV DK 021:2015 - 33690000-3 (54514 - Multiple urine analyte IVD, kit, colorimetric dipstick, rapid; 59058 - Wash/cleaning solution IVD, automated/semi-automated system; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control; 30219 - Multiple urine analyte IVD, control)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лікарські засоби різні – за кодом CPV ДК021:2015 - 33690000-3 (54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 118 одиниць
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 138 233,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.07.2020 р. 09-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 упаков
54514 - Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 54514 — Численні аналіти сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз

54514 - Multiple urine analyte IVD, kit, colorimetric dipstick, rapid
CPV: 33690000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020
6 флак
59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованих систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем

59058 - Wash/cleaning solution IVD, automated/semi-automated system
CPV: 33690000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020
1 упаков
30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30219 — Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал

30219 - Multiple urine analyte IVD, control
CPV: 33690000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020
1 упаков
30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30219 — Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал

30219 - Multiple urine analyte IVD, control
CPV: 33690000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:11
Додаток 1 (1).docx
01 червня 2020 15:11
Додаток 2 (1).docx
01 червня 2020 15:11
Додаток 5.doc
01 червня 2020 15:11
Додаток 4 (1).docx
01 червня 2020 15:11
Додаток 3 (1).docx
01 червня 2020 15:11
Додаток 6 (1).docx
01 червня 2020 15:11
ТД.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-06-01-001277-aee427cadaee144f2a1853109add8a2ac
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ОРТО-ЛАЙФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 14:51
Електронний підпис
22 липня 2020 14:50
Dovidka_20190307270920517476.pdf.p7s
01 липня 2020 13:27
Електронний підпис
01 липня 2020 13:27
Електронний підпис
01 липня 2020 13:25
7.Опис реєстрації.PDF
01 липня 2020 13:25
6.Копія статуту.pdf
01 липня 2020 13:25
3.Копія витягу ПДВ.PDF
01 липня 2020 13:25
2.Копія витягу з ЄДР.PDF
01 липня 2020 13:25
0.Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРТО-ЛАЙФ"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 137 037,04
UAH з ПДВ
137 037,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРТО-ЛАЙФ" 138 203,34
UAH з ПДВ
138 203,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 14:51
Електронний підпис
22 липня 2020 14:50
Dovidka_20190307270920517476.pdf.p7s
01 липня 2020 13:27
Електронний підпис
01 липня 2020 13:27
Електронний підпис
01 липня 2020 13:25
7.Опис реєстрації.PDF
01 липня 2020 13:25
6.Копія статуту.pdf
01 липня 2020 13:25
3.Копія витягу ПДВ.PDF
01 липня 2020 13:25
2.Копія витягу з ЄДР.PDF
01 липня 2020 13:25
0.Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

ТОВ "ОРТО-ЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 137 037,04
UAH з ПДВ
22 липня 2020 13:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

395-р

Дата рішення у справі

26.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
137 037,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:08
ДУ 329 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:01
доп.угода 1 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:47
Договор.pdf укладений
11 серпня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 329Т/кл-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 329Т/кл-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 549,89
UAH (в тому числі ПДВ 4 222,89 UAH)