Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пожежної сигналізації з оповіщенням, протипожежних резервуарів та блискавкозахисту в будівлі санаторію-профілакторію «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67, з коригуванням проекту «Капітальний ремонт внутрішнього протипожежного водогону у санаторії-профілакторії «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67
Очікувана вартість
3 072 219,84 UAH
UA-2020-06-01-000687-a 03144929f78d4ec4aa984de062fbb974
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 072 219,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 722,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15361 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пожежної сигналізації з оповіщенням, протипожежних резервуарів та блискавкозахисту в будівлі санаторію-профілакторію «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67, з коригуванням проекту «Капітальний ремонт внутрішнього протипожежного водогону у санаторії-профілакторії «Лісовий» за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березанівська,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник до початку робіт за наявності необхідності на підставі заявки та рахунку Підрядника має право здійснити Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від суми Договору на придбання матеріалів та обладнання для належного виконання робіт за Договором в порядку передбаченому чинним законодавством України, авансовий платіж здійснюється Замовником на підставі заявки та виставленого Підрядником рахунку, протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту їх отримання Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Післяоплата – 70%. Замовник здійснює оплату виконаних робіт поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту(ів) приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки(ок) про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту, належного оформлення документів щодо виконання робіт за наявності рахунку(ів) Виконавця на оплату. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:24
Додаток 5 Проект дог..docx
01 червня 2020 12:24
Відомість обсягів робіт.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 7 до тех частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 6 до тех.частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 5 до тех.частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 4 до тех.частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 3 до тех частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 2 до тех частини.xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 1 до Тех.частини .xls
01 червня 2020 12:24
Додаток 4 до ТД.docx
01 червня 2020 12:24
ТД кап.рем. Березанівська_67.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" 2 997 026,13
UAH з ПДВ
2 893 854,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ" 3 020 840,60
UAH з ПДВ
3 020 840,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:50
Електронний підпис
25 червня 2020 15:49
Довідка корупція.pdf
25 червня 2020 15:49
Довідка банкрут.pdf
25 червня 2020 15:49
Довідка МВС.PDF
18 червня 2020 15:05
Електронний підпис
18 червня 2020 15:05
Інформаційна довідка.pdf
18 червня 2020 15:05
Витяг з Протоколу ПТМ.PDF
16 червня 2020 10:28
Електронний підпис
16 червня 2020 10:26
Субпідрядник.pdf
16 червня 2020 10:26
Свідоцтво ПДВ.PDF
16 червня 2020 10:26
Проект договору.pdf
16 червня 2020 10:26
Посвідчення ПТМ.PDF
16 червня 2020 10:26
Наказ про призначення.PDF
16 червня 2020 10:26
Ліцензія.PDF
16 червня 2020 10:26
Лист-гарантія санкції.pdf
16 червня 2020 10:26
Лист достовірна інфо.pdf
16 червня 2020 10:26
Дозвіл до 2023р..PDF
16 червня 2020 10:26
Договір оренди офіс.PDF
16 червня 2020 10:25
Договір Міропласт.PDF
16 червня 2020 10:25
Довідка.PDF
16 червня 2020 10:25
Довідка субпідрядники.pdf
16 червня 2020 10:25
Довідка ст. 17.pdf
16 червня 2020 10:25
Довідка працівники.pdf
16 червня 2020 10:25
Довідка огляд Лісовий.PDF
16 червня 2020 10:25
Довідка досвід.pdf
16 червня 2020 10:25
Довідка АТС.pdf
16 червня 2020 10:25
Гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 10:25
Відгук Міропласт.pdf
16 червня 2020 10:25
Цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 10:25
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:19
Статут.PDF
16 червня 2020 12:19
Реквізити.pdf
16 червня 2020 12:19
Наказ про призначення.PDF
16 червня 2020 12:19
НАКАЗ ДСНС.PDF
16 червня 2020 12:19
Гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 12:19
Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 12:19
Виписка.PDF
16 червня 2020 12:19
Технічні вимоги.pdf
16 червня 2020 12:19
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
Переможець 2 893 854,84
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 13:08

Вимога про усунення невідповідностей

Учаснику закупівлі: ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» (Код ЄДРПОУ 36053371) Згідно з положеннями частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає вимогу Учаснику про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та документах. Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону, а саме: 1. Подана ПП «Центр протипожежних послуг «ДІЯ» «Довідка наявність працівників» за вих. № 12/06/20-1 від 12.06.2020р. не містить посилань про працівника, що виконує вогневі роботи, наявність якого передбачалась п.1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (згідно з вимогами технічної частини)» частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації, натомість у складі пропозиції мається посвідчення електрогазозварника за N 02166, видане ТОВ «УК Спектр» Солодкому О.О. та посвідчення про проходження Солодким О.О. ППМ Однак, наявність посвідчень не надає змоги переконатися, що саме цей працівник виконуватиме вогневі роботи. Учасником на підтвердження перевірки знань з протипожежної безпеки осіб, які виконують вогневі роботи, та перевірки знань працівників вимірювальної електролабораторії вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, перевірки знань з пожежної безпеки, що було передбачено п.1.1 частини 1 Додатку 2 до Тендерної документації, не надано відповідних Протоколів (витягів, виписок з Протоколів) засідання комісії з перевірки знань. Беручи до уваги викладене, Замовник на підтвердження інформації відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, вимагає: 1. Подати інформацію про виконавця вогневих робіт; 2. На підтвердження перевірки знань подати відповідні Протоколи (витяги, виписки з Протоколів) .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
2 893 854,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:17
56.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 18:14
Додаток 2 укладений
06 липня 2020 18:13
Додаток 1 укладений
06 липня 2020 18:13
Договір укладений
06 липня 2020 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 56/02-07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 436 454,21
UAH (в тому числі ПДВ 406 075,70 UAH)