Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою парку ПК ХЕМЗ по просп. Московському, 94 (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
43 166 308,00 UAH
UA-2020-06-01-000611-a 704aef452bf241b18bc731d7f8ab8794
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 43 166 308,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 831,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою парку ПК ХЕМЗ по просп. Московському, 94 (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, Московський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 11:58
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 червня 2020 11:58
Додаток № 1.doc
01 червня 2020 11:58
Додаток № 4.doc
01 червня 2020 11:58
Додаток № 3.docx
01 червня 2020 11:58
Додаток № 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000051 ● 32ae37f15c0c4b439cc084970fc6a7fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-06-01-000611-a 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель 12 листопада 2020 року. Відповідно до статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Відповідно до статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі-Порядок 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку 1082). Наразі, адміністратором електронної системи закупівель - ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОЗОРРО» (пункт 2 Порядку 1082, пункт 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» від 07.04.2020 № 648) не визначено та не реалізовано в електронній системі закупівель, для заповнення замовником електронне поле: «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній системі закупівель. Тому, відповідно до статті 10 Закону, під час оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою парку ПК ХЕМЗ по просп. Московському, 94 (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, на виконання вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону, саме з метою недопущення порушення цих норм Закону, секретарем тендерного комітету Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, було внесено інформацію про «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», а саме : «Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)», в доступне для заповнення і реалізоване в електронній системі закупівель електронне поле «Примітки». Таким чином, необхідна інформація про «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», визначена пунктом восьмим частини другої статті 21 Закону, оприлюднена в електронній системі закупівель, оскільки наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку 1082). На виконання пункту другого розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою парку ПК ХЕМЗ по просп. Московському, 94 (капітальний ремонт) в м. Харків. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи), учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІСТ А» у складі тендерної пропозиції, було надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка містить всю необхідну інформацію щодо умов неповернення та повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до пункту 3 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та таку що не суперечить вимогам статті 25 Закону. Відповідно до частини п’ятої статті 25 Закону за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Тобто, визначений у банківській гарантії пункт відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією, зазначений у Банківській гарантії Учасника- ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», встановлений відповідно до вимог частини п’ятої статті 25 Закону. Таким чином, банківська гарантія відповідає вимогам Закону та тендерна пропозиція відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Тобто, у замовника не існує правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», в даному випадку, відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що спростовує підсумкове твердження зроблене у висновку, про те що Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», як таку що не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», замовником було визнано тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», як таку що відповідає тендерній документації, та не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі. За результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А» було визнано переможцем процедури закупівлі та замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (протокол № 232 від 22.06.2020 р.). Замовником, за результатами проведення процедури закупівлі, було укладено договір про закупівлю (№ 622 від 10.07.2020 р.) з ТОВ «СПЕЦІАЛІСТ А», з учасником якого було визнано переможцем процедури закупівлі у строки встановлені частиною шостою статті 33 Закону, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, з дотриманням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднені замовником в електронній системі закупівель. Таким чином, дії замовника щодо проведення процедури закупівлі, визначення її результатів та укладення договору про закупівлю між замовником та учасником-переможцем тендеру, за результатами проведення процедури закупівлі, виконувались з дотриманням вимог Закону. При цьому підстави для розірвання договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України, а порядок розірвання договору встановлені статтею 188 Господарського кодексу України, виходячи з вищевикладеного, з урахуванням вимог законодавства, у замовника не існує правових підстав для розірвання договору про закупівлю.

2020-11-19 21:01:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІСТ А" 42 620 330,00
UAH з ПДВ
42 400 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець СЕРГІЇВ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ 42 815 984,00
UAH з ПДВ
42 450 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2020 19:45
Електронний підпис
28 червня 2020 19:43
Невиконані зобовяз. .pdf
28 червня 2020 19:43
Податки .pdf
28 червня 2020 19:43
Не судимість.pdf
16 червня 2020 18:35
Електронний підпис
16 червня 2020 18:18
(23) Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 18:18
(19) Підписант договору.pdf
16 червня 2020 18:18
(16) Формальні помолки.pdf
16 червня 2020 18:18
(15) Достовірність інфо.pdf
16 червня 2020 18:18
(14) Платник податку.pdf
16 червня 2020 18:18
(13) Субпідряд.pdf
16 червня 2020 18:18
(10) Реквізити.pdf
16 червня 2020 18:18
(9) Статут.pdf
16 червня 2020 18:18
(8) Податки.pdf
16 червня 2020 18:18
(6) Шахрайство.pdf
16 червня 2020 18:18
(5) Відгук.pdf
16 червня 2020 18:18
(2) Інфо досвід роботи.pdf
16 червня 2020 18:18
(1) Працівники.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІСТ А"

ФОП СЕРГІЇВ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІСТ А"
#37575772
Переможець 42 400 300,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 19:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 19:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІСТ А"
#37575772
42 400 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 18:01
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 14:53
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 15:33
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 15:45
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 18:10
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 18:10
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 17:54
Договір ч.1.pdf укладений
10 липня 2020 17:54
Договір ч.2.pdf укладений
10 липня 2020 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 42 355 017 грн. 35 коп. (сорок два мільйони триста п’ятдесят п’ять тисяч сімнадцять грн. 35 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 7 059 169 грн. 56 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 8 711 720 грн. 62 коп. (вісім мільйонів сімсот одинадцять тисяч сімсот двадцять грн. 62 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 451 953 грн. 44 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 28 361 046 грн. 32 коп. (двадцять вісім мільйонів триста шістдесят одна тисяча сорок шість грн. 32 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 726 841 грн. 05 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 28 361 046 грн. 32 коп. (двадцять вісім мільйонів триста шістдесят одна тисяча сорок шість грн. 32 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 726 841 грн. 05 коп.». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 11.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р.– грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 11.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 11 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 361 046,32
UAH (в тому числі ПДВ 4 726 841,05 UAH)