Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Очікувана вартість
199 755,00 UAH
UA-2020-05-30-000038-b 9826de64c5fb4a1b948c8faf0f9a866c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чіхіна Наталья Іванівна

+380985452643 osmdgranit144@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Граніт 144"
Код ЄДРПОУ: 41137971
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гранітна, 144
Контактна особа: Чіхіна Наталья Іванівна
+380985452643
osmdgranit144@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 10:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:36
Очікувана вартість: 199 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


вул.Гранітна,144
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Гранітна, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2020 10:32
КК.pdf
30 травня 2020 10:32
ТЗ.pdf
30 травня 2020 10:32
ТЗ елементи благоустрою 2020.doc
30 травня 2020 10:32
Доповнення до договору.docx
30 травня 2020 10:32
договір купівлі продажу елементи.doc
30 травня 2020 10:32
Протокол публікація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 10:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ" 198 700,00
UAH з ПДВ
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 09:37
Договір Гранітная144.PDF
09 червня 2020 18:25
Воркаут 1.1.pdf
09 червня 2020 18:25
КАРУСЕЛЬ.pdf
09 червня 2020 18:25
Паспорт и инн.PDF
09 червня 2020 18:25
16.2 Недвижимость пдф.pdf
09 червня 2020 18:25
14.1 Дил. договор.pdf
09 червня 2020 18:25
12. Санстанция.pdf
09 червня 2020 18:25
6. Сканы договоров ГПХ.PDF
09 червня 2020 18:25
10. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЬЄВ ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ"
#2971509896
Переможець 198 700,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:32

Документи

16 червня 2020 14:31
Електронний підпис
16 червня 2020 14:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАСИЛЬЄВ ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ"
#2971509896
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 14:31
Електронний підпис
16 червня 2020 14:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 13:51
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:39
договір коректна редакція.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:38
протокол п.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:22
дод угода 2.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 23:06
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 23:05
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:35
договір укладений
01 липня 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товру
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару у зв’язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392. внесення змін до специфікації, у зв'язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантаження коректної редакції договору №6/20 від 01 липня 2020. У результаті технічної помилки було завантажено до майданчику доповнення до договору № 6/20 від 01 липня 2020 року, яке не є невід’ємною частиною договору
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 700,00
UAH