Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 21 + 120 - км 22 + 120, км 32 + 500 - км 34 + 000, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on sections km 21+120 - km 22+120, km 32+500 - km 34+000 Transcarpathian region
Очікувана вартість
80 775 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005717-b c2201d7c7b3f4b31a4d5748f51ea1b32
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:27
Очікувана вартість: 80 775 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 403 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2400000 UAH
Publication date: 29 травня 2020 21:27
Enquiries until: 23 червня 2020 15:00
Complaints submission until: до 29 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 80 775 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 403 875 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 21 + 120 - км 22 + 120, км 32 + 500 - км 34 + 000, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-09 — Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on sections km 21+120 - km 22+120, km 32+500 - km 34+000 Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:29
Перелік змін Н09 21-32 новий.doc
26 червня 2020 13:28
ТД Н-09 21-22 - 32-34 Нова редакція 2.doc
26 червня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:29
Перелік змін Н09 21-32 новий.doc
19 червня 2020 16:42
Перелік змін Н09 21-32.doc
26 червня 2020 13:28
ТД Н-09 21-22 - 32-34 Нова редакція 2.doc
19 червня 2020 16:41
ТД Н-09 21-22 - 32-34 Нова редакція.doc
29 травня 2020 21:31
ТД Н-09 21-22 - 32-34.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-19-000006 ● b9d3bb7a4e0a4108a38156dc7ff67154
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021 13:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.02.2021 № 116



Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.02.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.02.2021 № 116

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-05-29-005717-b 29.05.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-24 10:41:18

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 21 + 120 - км 22 + 120, км 32 + 500 - км 34 + 000, Закарпатська область)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 1 таблиці 5 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції надати, зокрема копії трудових книжок.
В ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» встановлено відсутність трудової книжки машиніста котка самохідного з рівними вальцями Філіпенка Владислава Сергійовича (позиція 97 інформаційної довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 01.07.2020 № Т-2770).
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Закарпатській області в частині визнання пропозиції ТОВ «ШБУ-77» такою, що відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-26 16:08:43

Пояснення на запит

Відповідно до пункту 1 вищевказаного розділу Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду(наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Таким чином, вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання учасником трудової книжки та наказу про призначення на посаду(наказу про сумісництво), що підтверджується далі по змісту «або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». Учасники закупівлі повинні були надати накази про призначення працівників або трудові книжки. Надання учасником і наказів і трудових книжок не є порушення вимог тендерної документації, так само надання тільки наказів або трудових книжок теж не є порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, за наявності копії наказу на призначення, ставлення під сумнів працевлаштування працівника в учасника є безпідставним.
Додатково завантажуємо копію наказу на призначення, що розміщений у файлі "45 Копії наказів та ПЦУ ч2.zip" пропозиції Учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-02 12:51:02

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 21 + 120 - км 22 + 120, км 32 + 500 - км 34 + 000, Закарпатська область)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Додатковою угодою від 29.01.2021 № 20/1 внесено зміни до Договору на закупiвлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахiв-Богородчани-Iвано ФранкiвськРогатин-Бiбрка-Львiв на дiлянках км 21 + 120 - км 22 + 120, км 32 + 500 - км 34 +000, Закарпатська область від 29.07.2020 № 20 (далі – Договір № 20) щодо продовження терміну надання послуг та дії Договору № 20.
Прошу надати інформацію та документи, які підтверджують наявність підстав для продовження дії Договору № 20 у відповідності до вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-04 12:51:33

Пояснення на запит

У відповідь на Ваше запитання хочемо звернути увагу на те, що Договір №20 від 29.07.2020 року, був продовжений 29.07.2020 року Додатковою угодою №20/1.
Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 29 07.2020 року №20/1 щодо продовження строку дії договору від 20.07.2020 року №20, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №36 від 29.01.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 50 000 000,00 грн. та Постанова Кабінету Міністрів України за № 539 від 01.07.2020 року згідно якої, на даний об’єкт виділено до 20 000 000,00 грн., при сумі договору в 76 899 000,00 грн.
Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку моніторингу. 1. Стосовно відсутність трудової книжки машиніста котка самохідного з рівними вальцями Філіпенка Владислава Сергійовича, то зазначаємо, що відповідно до пункту 1 вищевказаного розділу Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду(наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким чином, вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання учасником трудової книжки та наказу про призначення на посаду(наказу про сумісництво), що підтверджується далі по змісту «або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». Учасники закупівлі повинні були надати накази про призначення працівників або трудові книжки. Надання учасником і наказів і трудових книжок не є порушення вимог тендерної документації, так само надання тільки наказів або трудових книжок теж не є порушенням вимог тендерної документації. Крім того, за наявності копії наказу на призначення, ставлення під сумнів працевлаштування працівника в учасника є безпідставним, а тому даний висновок є необґрунтованими та таким, що не відповідає дійсності. 2. Стосовно графіку надання послуг, згідно додаткової угоди № 1 до Договору № 20, який не відповідає положенням пункту 5.1 цієї додаткової угоди в частині терміну надання послуг, а саме графік надання послуг передбачає виконання робіт поза періодом, передбаченим Договором № 20, то слід зазначити, що у відповідності до п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника продовжено строк дії договору та термін надання послуг, та приведено у відповідність Додаток №2 до Договору №20 від 29.07.20202 року. Дана додаткова угода розміщена на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Враховуючи все вище наведене, Замовником закупівлі буде подано скаргу до суду.

2021-03-24 16:20:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 31 березня 2021

Документи:

31 березня 2021 18:45
Електронний підпис
31 березня 2021 18:45
Н - 09 скан.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-05-29-005717-bc2201d7c7b3f4b31a4d5748f51ea1b32
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 11:04
Електронний підпис
03 липня 2020 11:04
Електронний підпис
03 липня 2020 10:58
Довідка з банку.pdf
03 липня 2020 10:58
016-001-23819-2020.zip
03 липня 2020 10:58
52. Сертифікат ISO9001.pdf
03 липня 2020 10:57
37. Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 10:57
19. Транспортна схема.pdf

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 18:19
Електронний підпис
15 липня 2020 18:13
Соловйов СКАН.pdf
15 липня 2020 18:13
ст.17.PDF
03 липня 2020 14:39
Електронний підпис
03 липня 2020 14:39
Електронний підпис
03 липня 2020 14:38
_Гарантія 2 400 000 (005717-b).zip
03 липня 2020 13:58
66. Технічне завдання.PDF
03 липня 2020 13:58
57. Листи.zip
03 липня 2020 13:58
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
03 липня 2020 13:58
63. Проект договору .PDF
03 липня 2020 13:58
56 Витяг Мужієво.pdf
03 липня 2020 13:58
61. Транспортна схема.PDF
03 липня 2020 13:58
60 Технічний паспорт.zip
03 липня 2020 13:57
54 Відгук Н-09 22-32.pdf
03 липня 2020 13:57
54 Відгук Н-09 2-21.pdf
03 липня 2020 13:57
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
03 липня 2020 13:57
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
03 липня 2020 13:56
46 дипломи.zip
03 липня 2020 13:56
30 Лист пояснення.PDF
03 липня 2020 13:56
40. Гарантійний лист .PDF
03 липня 2020 13:56
16 Оригінал ліцензії.pdf
03 липня 2020 13:55
7. Доручення.PDF
03 липня 2020 13:55
6. Копія Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 80 050 440,00
UAH з ПДВ
76 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 76 900 000,00
UAH з ПДВ
76 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 18:19
Електронний підпис
15 липня 2020 18:13
Соловйов СКАН.pdf
15 липня 2020 18:13
ст.17.PDF
03 липня 2020 14:39
Електронний підпис
03 липня 2020 14:39
Електронний підпис
03 липня 2020 14:38
_Гарантія 2 400 000 (005717-b).zip
03 липня 2020 13:58
66. Технічне завдання.PDF
03 липня 2020 13:58
57. Листи.zip
03 липня 2020 13:58
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
03 липня 2020 13:58
63. Проект договору .PDF
03 липня 2020 13:58
56 Витяг Мужієво.pdf
03 липня 2020 13:58
61. Транспортна схема.PDF
03 липня 2020 13:58
60 Технічний паспорт.zip
03 липня 2020 13:57
54 Відгук Н-09 22-32.pdf
03 липня 2020 13:57
54 Відгук Н-09 2-21.pdf
03 липня 2020 13:57
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
03 липня 2020 13:57
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
03 липня 2020 13:56
46 дипломи.zip
03 липня 2020 13:56
30 Лист пояснення.PDF
03 липня 2020 13:56
40. Гарантійний лист .PDF
03 липня 2020 13:56
16 Оригінал ліцензії.pdf
03 липня 2020 13:55
7. Доручення.PDF
03 липня 2020 13:55
6. Копія Статуту.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 11:04
Електронний підпис
03 липня 2020 11:04
Електронний підпис
03 липня 2020 10:58
Довідка з банку.pdf
03 липня 2020 10:58
016-001-23819-2020.zip
03 липня 2020 10:58
52. Сертифікат ISO9001.pdf
03 липня 2020 10:57
37. Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 10:57
19. Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 76 899 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
76 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 10:18
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:50
Дод.угода №20-7.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 15:34
Дод.угода №20-6.pdf зміни до договору
24 березня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:16
Дод.угода №20-5.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:01
Дод.угода №20-4.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 14:33
Дод.угода 20-3.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 10:26
Дод.угода №20-2.pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 16:33
Дод.угода №20-1.pdf зміни до договору
29 липня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:20
Договір №20.pdf укладений
29 липня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Авансування згідно договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 69 306 419,67
UAH (в тому числі ПДВ 11 551 069,94 UAH)