Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області (обслуговування мереж зовнішнього освітлення)
Очікувана вартість
1 438 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005601-b 16281eda3dcb4f32b07287023a73413b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 11:26
Очікувана вартість: 1 438 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області (обслуговування мереж зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:15
Перелік змін.doc
05 червня 2020 16:14
ТД експл утрим. мереж освітлення НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:15
Перелік змін.doc
05 червня 2020 16:14
ТД експл утрим. мереж освітлення НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
29 травня 2020 19:22
ТД експл утрим. мереж освітлення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо п.3 ч.1.1. Додатку 1 до тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2020 15:49
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:29
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення чи є необхідним оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг, у випадку якщо договір оренди укладний між фізичною особою та юридичною особою, нотаріально посвідчений, і згідно умов якого орендодавець передав у користування орендарю техніку терміном на п’ять років???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оригінал листа-підтвердження необхідно подавати у будь-якому разі, у порядку як того вимагає тендерна документація.
Кваліфікаційні критеріі
Дата подання: 03 червня 2020 16:20
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:24
Враховуючи те, що Технічне завдання (Додаток 3 тендерної документації) не містить переліку робіт (найменування робіт) щодо зимового утримання, просимо вимогу щодо надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання виключити.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 03 червня 2020 17:02
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:54
Згідно вимог тендерної документації «місце надання послуг – автомобільні дороги загального користування державного значення Закарпатської області». Оскільки загальна протяжність автомобільних доріг загального користування державного значення Закарпатської області становить 921,2 км, а в Технічному завданні (Додаток 3) Замовником зазначено протяжність 1,1 км, виникає питання де саме має здійснюватись обслуговування мереж зовнішнього освітлення протяжністю 1,1 км??? Враховуючи наведене, просимо надати інформацію щодо кілометрової пікетної прив’язки та назви автомобільної дороги (автомобільних доріг), на якій (яких) згідно Технічного завдання (Додаток №3 тендерної документації) має здіснюватись обслуговування мереж зовнішнього освітлення протяжністю 1,1 км.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обслуговування мереж зовнішнього освітлення протяжністю 1,1 км має здійснюватися на тих ділянках де можуть виникати або наявні пошкодження ліній по всій протяжності мережі освітлення автомобільних доріг, та не мають чіткої кілометрової пікетної прив'язки або прив'язки до автомобільної дороги.
Технічне завдання (Додаток 3)
Дата подання: 03 червня 2020 17:49
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:51
Технічним завдання (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено витрати за електроенергію в кількості 305 000 кВт. Враховуючи вищенаведене, просимо вказати кількість точок обліку, тип точок обліку та потужність кожної точки обліку, які знаходяться на протяжності 1,1 км автомобільних доріг загального користування державного значення Закарпатської області!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації та Технічного завдання витрати на електроенергію у розмірі 305 000 кВт передбачено на всю мережу дорожнього освітлення, а 1,1 км це ділянка системи освітлення яка потребує ремонту на всій протяжності мережі.
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2020 20:12
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:40
Пунктом 3.9. частини 3 Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації визначено наступне: «Договірна ціна повинна бути розрахована виходячи з обсягів робіт/послуг викладених в Додатку 3 «Технічне завдання», на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті закупівлі та поточних цін на них». Враховуючи вищенаведене, для правильного формування вартості пропозиції, просимо включити в Додаток № 3 витратні матеріали, які є необхідними для виконання послуг на об’єкті закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Витратні матеріали, які є необхідними для надання послуг учасник визначає керуючись чинними нормативними актами та власним досвідом при виконанні аналогічних послуг, а тому немає необхідності уточнювати Додаток 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) та включати витратні матеріали.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 04 червня 2020 21:57
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:28
Додатком № 1 тендерної документації, передбачено наступне: «Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, якщо учасник закупівлі для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід планує залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців то він надає документи у порядку передбаченому ч. 1.1. «Наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі» та ч.1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації, а саме усі підтверджуючі документи передбачені як для учасника закупівлі. Також субпідрядник, співвиконавець надає гарантійний лист, що він погоджується згідно предмету закупівлі на виконання послуг протягом усього терміну дії договору укладеного за результатами закупівлі у співвідношенні відсотків зазначених учасником. Учасник також надає усі дозвільні документи, ліцензії, копію Статуту, накази на призначення директора та підтверджує відсутність підстав передбачених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у субпідрядника/співвиконавця». Чи потрібно подавати вище перелічені документи, якщо учасник залучає спроможності (потужності) співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, і якому планується доручити надання послуг в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо учасник планує залучати спроможності (потужності) співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, то надаються підтверджуючі документи у порядку передбаченому тендерною документацією не залежно від того у якому відсотковому співвідношені планується його залучити - до 20 % або більше.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 1 435 200,00
UAH з ПДВ
1 413 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОБУД" 1 438 000,00
UAH з ПДВ
1 415 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:13
Електронний підпис
12 червня 2020 17:06
Субпідряд.pdf
12 червня 2020 17:06
Ст.17.pdf
12 червня 2020 17:06
Реєстр документів.pdf
12 червня 2020 17:06
Інше.pdf
12 червня 2020 17:06
Гарантійний лист.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.5.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.6.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.1.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.4.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.2.pdf
12 червня 2020 17:06
Кваліфікація ч.3.pdf
12 червня 2020 17:06
Підписаний_G0620-7896-GL_tender.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 10:41
Електронний підпис
15 червня 2020 10:21
Угода.PDF
15 червня 2020 10:21
Сертифікат Несух Ю.jpg
15 червня 2020 10:21
Посвідчення4.pdf
15 червня 2020 10:21
Посвідчення3.pdf
15 червня 2020 10:21
Посвідчення2.pdf
15 червня 2020 10:21
Посвідчення1.pdf
15 червня 2020 10:21
Машини1.pdf
15 червня 2020 10:21
Ліцензія.jpg
15 червня 2020 10:21
додаток до ліцензії.pdf
15 червня 2020 10:21
Договірна ціна.PDF
15 червня 2020 10:21
Витяг.rtf
15 червня 2020 10:21
Аналогічні договори19.doc
15 червня 2020 10:21
акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"
#38700539
Відхилено 1 413 618,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОБУД"
#41340726
Відхилено 1 415 200,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник до найменування і марки не вказав, що це технічний засіб чи обладнання зазначених в Таблиці про Наявність обладнання. 2. В таблиці про Наявність обладнання відсутня дата документу, зазначеного в пунктах 5 та 6. 3. Виявлена невідповідність вказаного в пункті 9 таблиці про Наявність обладнання, так як в інвентарних картках №3 та №10 відсутній запис про модель, тип та марку. 4. В п.11.6. розділу 11 Прикінцеві положення Договору Оренди складського приміщення №б/н від 02.01.2018 року, зазначено, що цей Договір укладено в 2-х примірниках – по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу, українською мовою, на 4-х сторінках. У договорі Оренди складського приміщення №б/н від 02.01.2018 року, завантажений не повністю, так як наявні три сторінки, а в договорі вказано чотири сторінки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. В примітках до Таблиці 1 п.1.1. Додатку 1 про Наявність обладнання вказано, що учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб чи обладнання; 2. В примітках до Таблиці 1 п.1.1. Додатку 1 про Наявність обладнання вказано, що зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 6 Таблиці № 1. 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. 4.Відповідно до Таблиці 2 п.1.1. Додатку 1 ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази, зазначено, що якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - завірені копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або - завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Вказати в таблиці про Наявність обладнання, що технічний засіб чи обладнання. 2. Зазначити дату документів, які надані як підтверджуючі, в пунктах 5 та 6 зазначених в Таблиці про Наявність обладнання. 3. Надати підтверджуючі документи, вказаного в пункті 9 таблиці про Наявність обладнання. 4. Надати відсутню сторінку Договору Оренди складського приміщення №б/н від 02.01.2018 року.

Документи

22 червня 2020 16:23
Електронний підпис
22 червня 2020 16:22
Протокол №209.pdf

Документи

24 червня 2020 14:54
Електронний підпис
24 червня 2020 14:53
Протокол №216.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 червня 2020 14:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі