Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005462-b 6c6fc0ad527b4da0bbdb0334f49777b2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Мороз

+380462959135 dytiachapoliklinika2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА № 2" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04591208
Місцезнаходження: 14035, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Рокоссовського, 47
Контактна особа: Ярослава Мороз
+380462959135
dytiachapoliklinika2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Комп'ютерний електроенцефалограф BRAINTEST 24 з функцією довготривалого відеомоніторингу (Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Рокосовського,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:00
2020оголошення.doc
12 червня 2020 09:27
зміни, що внесені в тендерну документацію.docx
12 червня 2020 09:27
2020ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена.doc
12 червня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:00
2020оголошення.doc
12 червня 2020 09:27
2020оголошення.doc
05 червня 2020 10:28
2020оголошення.doc
02 червня 2020 16:02
2020оголошення.doc
29 травня 2020 18:02
2020оголошення.doc
12 червня 2020 09:27
зміни, що внесені в тендерну документацію.docx
12 червня 2020 09:27
2020ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена.doc
02 червня 2020 16:02
2020ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена.doc
29 травня 2020 18:02
2020ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000007 ● d82bacb560be4faa8c5013adada26306
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 11:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 33

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-05-29-005462-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, оновили тендерну документацію згідно вимог, зміни про оновлення додаються окремим документом.

2020-06-12 09:32:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пунктів 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пунктів 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-06-12 11:52:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 10:37
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У звязку з неможливістю усунення порушень
Документи:
12 червня 2020 10:37
Електронний підпис
12 червня 2020 10:36
протокол №5.docx