Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи № 2, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного та рентгенологічного відділень 1-го поверху хірургічного корпусу КП “ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради” по вул. Шевченка, 23 в м. Полтава» Коригування»
Очікувана вартість
7 746 277,00 UAH
UA-2020-05-29-004728-b b390ed803d434bdebbb13a2229df0f59
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Слободян О.О. повідомив, що Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації одержав від Державного підприємства «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» Експертний звіт від 27 травня 2020 року № 17-0204-20 щодо розгляду проектної документації робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного та рентгенологічного відділень 1-го поверху хірургічного корпусу КП “ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради” по вул. Шевченка, 23 в м. Полтава” Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 7 746 277,00 грн. з ПДВ.
Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Марк Строй" укладено договір підряду № 03-19/46 від 10.05.2019 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного та рентгенологічного відділень 1-го поверху хірургічного корпусу КП “ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради” по вул. Шевченка, 23 в м. Полтава” Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму 40 840 000,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону, для закупівлі додаткових робіт потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи зазначене та керуючись ст. 4 Закону, для проведення вищевказаної процедури закупівлі потрібно включити її в річний план роботи тендерного комітету на 2020 рік.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи № 2, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного та рентгенологічного відділень 1-го поверху хірургічного корпусу КП “ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради” по вул. Шевченка, 23 в м. Полтава» Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

29 травня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 7 707 818,83
UAH з ПДВ
29 травня 2020 16:09

Документи

29 травня 2020 16:09
Електронний підпис
29 травня 2020 16:04
переговорна.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
7 707 818,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 16:09
Електронний підпис
29 травня 2020 16:04
переговорна.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:48
ду 3 др 2 кр скліф фв.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 14:57
ду 2 др 2.PDF укладений
28 серпня 2020 14:56
ду 2 др 2.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 18:24
Скліф № 2.pdf укладений
15 червня 2020 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору підряду № 03-20/46 від 15.06.2020
Номер договору про закупівлю: 03-20/46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 2.1. Розділу 2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-20/46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 613 601,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 013 669,87 UAH)