Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Очікувана вартість
6 399 987,24 UAH
UA-2020-05-29-004621-b 6d49f5706ab2423ebc7fd3a04f8d22df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 6 399 987,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 999,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 191999 UAH
Publication date: 29 травня 2020 15:54
Enquiries until: 29 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 399 987 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151515 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
145322 л.
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:35
4009 ТД бензин_нова редакція_ від 01.07.2020.docx
01 липня 2020 14:35
Зміни 4009 від 01.07.2020.doc
22 червня 2020 16:37
Зміни до тендеру 4009 22 06 2020.doc
18 червня 2020 15:34
Зміни до тендеру 4009 18 06 2020.doc
29 травня 2020 15:51
Додаток №9.doc
01 липня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:35
4009 ТД бензин_нова редакція_ від 01.07.2020.docx
22 червня 2020 16:37
4009 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx
18 червня 2020 15:34
4009 ТД бензин нова редакція 18 06 2020.docx
29 травня 2020 15:51
4009 ТД бензин.docx
01 липня 2020 14:35
Зміни 4009 від 01.07.2020.doc
22 червня 2020 16:37
Зміни до тендеру 4009 22 06 2020.doc
18 червня 2020 15:34
Зміни до тендеру 4009 18 06 2020.doc
29 травня 2020 15:51
Додаток №9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-004621-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 15 червня 2020 11:08
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 15:51
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-05-29-004621-b Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Бензин А-92, Бензин А-95). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва»
АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 14 календарних днів, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-004621-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 19 червня 2020 14:47
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 17:18
1. Щодо вимоги здійснити закупівлі палива через мережі АЗС за талонами або виокремити частину закупівлі палива за паливними картками в окремі лоти (чи процедури) – Замовник не вважає необхідним відокремлювати закупівлю за картками або талонами в окремі лоти.
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) – кількість АЗС на їх місце розташування визначено замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.
Номер вимоги: UA-2020-05-29-004621-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 25 червня 2020 17:50
Вимога
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 14:45
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різних брендів не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону та паливної картки. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.

Документи подані скаржником

15 червня 2020 11:08
вимога.docx
15 червня 2020 11:08
вимога.docx(1).p7s

Документи подані скаржником

19 червня 2020 14:47
вимога.docx
19 червня 2020 14:47
вимога.docx(4).p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000022 ● 512c4ddea5b74c3281b347d21fbda7ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.12.2020 № 253

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 17.12.2020 № 253

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-05-29-004621-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 14:39:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дня укладення договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді договору завдатку.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи були виконані ТОВ «ВОГ КАРД», як переможцем торгів вищезазначені вимоги ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-06 14:26:25

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 04.01.2021 (14:39:20), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b) та повідомляє наступне.
14.08.2020 між переможцем та замовником було укладено договір завдатку, як забезпечення виконання договору поставки. Договір поставки укладено 14.08.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-05-29-004621-b надано не пізніше укладання договору про закупівлю, чим було виконано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток №5 в форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 4009» на 2 аркушах).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-11 14:54:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 5.4 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати документи відповідно до Додатку № 6 тендерної документації.
Для укладення договору вимагалось подання документів, передбачених розділом II «Документи для укладання договору» Додатку № 6, особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17 Б.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи були виконані ТОВ «ВОГ КАРД», як переможцем торгів, вищезазначені вимоги в частині надання документів, передбачених розділом II «Документи для укладання договору» Додатку № 6 ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-14 15:02:23

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:54:43), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b) та повідомляє наступне.
Переможцем торгів в строк визначений тендерною документацією було надано документи для укладання договору відповідно до розділу ІІ Додатку № 6 тендерної документації.
Документи для укладання договору надаємо на Вашу вимогу в Додатку № 7 (PDF файл з назвою «документи для укладання договору 4009»).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-004621-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-004621-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. До того ж, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що зазначені у висновку ДАСУ умови тендерної документації не оскаржувалися та щодо них не висувалися жодні вимоги, а також відсутні звернення щодо роз’яснень. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.

2021-01-26 13:30:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-05-29-004621-b6d49f5706ab2423ebc7fd3a04f8d22df
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:03
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 00:00
Електронний підпис
09 липня 2020 00:00
Електронний підпис
08 липня 2020 23:59
забезпечення.7z
08 липня 2020 17:45
Електронний підпис
08 липня 2020 17:44
Електронний підпис
08 липня 2020 17:44
Установчі документи.7z
08 липня 2020 17:44
Інші документи.7z
08 липня 2020 17:44
забезпечення.7z
08 липня 2020 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 17:44
Технічна частина.7z

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:39
58464.zip
04 серпня 2020 15:39
Довідки до ст 17.pdf
31 липня 2020 16:09
Електронний підпис
31 липня 2020 16:09
Електронний підпис
31 липня 2020 16:06
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
31 липня 2020 16:06
Довідка.zip
31 липня 2020 16:06
Довідка 1.zip
08 липня 2020 19:12
Електронний підпис
08 липня 2020 19:11
Електронний підпис
08 липня 2020 19:10
Електронний підпис
08 липня 2020 19:10
Статут.pdf
08 липня 2020 19:10
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 19:10
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 19:10
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 19:10
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 19:09
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 19:09
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 19:09
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 19:09
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 19:09
Довіреність.pdf
08 липня 2020 19:09
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 19:09
Дог№78.pdf
08 липня 2020 19:09
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 19:09
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 19:09
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 19:09
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 19:09
Довіреність Грицак.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарант_1543_GR_24.pdf
08 липня 2020 19:09
Банківська ліцензія.pdf
08 липня 2020 19:09
Цінова пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-05-29-004621-b на закупівлю Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) учасника ТОВ «Лівайн Торг»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці, складеній у довільній формі зазначена контактна особа: Заєць Сергій Олександрович, директор. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: - п.п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна містити, в тому числі, інформацію про керівництво та/або уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Довідка має містити відомості про юридичну особу, а саме: а) реквізити (місцезнаходження (місце проживання), телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво та/або уповноважена(і) особа(и) учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Заступник голови тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» Д.В.Нікішин

Документи

Публічні документи

21 липня 2020 17:16
Електронний підпис
21 липня 2020 17:16
28 Про підприємство.pdf
09 липня 2020 09:00
Електронний підпис
09 липня 2020 09:00
Електронний підпис
09 липня 2020 09:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2020 09:00
SCAN0022.PDF
09 липня 2020 09:00
SCAN0021.PDF
09 липня 2020 09:00
Установчі документи.pdf
09 липня 2020 08:59
Техначна чатисна.pdf
09 липня 2020 08:59
Протокол НР.7Z
09 липня 2020 08:59
Письмо авиас.pdf
09 липня 2020 08:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 08:59
Листи.pdf
09 липня 2020 08:59
лист.pdf
09 липня 2020 08:59
Лист-згода.pdf
09 липня 2020 08:59
Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 08:59
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
09 липня 2020 08:59
Дані на товар.pdf
09 липня 2020 08:59
Гарантія 5248-20.7z
09 липня 2020 08:59
Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 08:59
Банківська ліцензія.7z
09 липня 2020 08:59
АЗC.pdf

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:39
Електронний підпис
09 липня 2020 09:39
Електронний підпис
09 липня 2020 09:38
ЦІНОВА.pdf
09 липня 2020 09:38
серт.+пасп.+дек..zip
09 липня 2020 09:38
Рітейл_гарант. лист.pdf
09 липня 2020 09:38
повноваження.zip
09 липня 2020 09:38
ПДВ.pdf
09 липня 2020 09:38
паспорт Бойчук.pdf
09 липня 2020 09:38
ліцензія.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від ШЕЛ.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від ОІЛТРАНС.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від МАНГО.pdf
09 липня 2020 09:38
згода власника.pdf
09 липня 2020 09:38
БГ.zip
09 липня 2020 09:38
банк_рахунки.pdf
09 липня 2020 09:38
банк_кредити.pdf
09 липня 2020 09:38
12_ст 17.pdf
09 липня 2020 09:38
11_Копії талонів.pdf
09 липня 2020 09:38
10_досвід.pdf
09 липня 2020 09:38
9_дод.4.pdf
09 липня 2020 09:38
7_Дод 8 згода з дог.pdf
09 липня 2020 09:38
6_Дод 1,1 Всі обл.pdf
09 липня 2020 09:38
5_Дог забезп.pdf
09 липня 2020 09:38
1_витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 5 625 056,88
UAH з ПДВ
5 589 436,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 6 088 494,18
UAH з ПДВ
5 622 084,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 6 231 719,10
UAH з ПДВ
5 636 806,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 6 052 502,16
UAH з ПДВ
6 052 502,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:39
58464.zip
04 серпня 2020 15:39
Довідки до ст 17.pdf
31 липня 2020 16:09
Електронний підпис
31 липня 2020 16:09
Електронний підпис
31 липня 2020 16:06
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
31 липня 2020 16:06
Довідка.zip
31 липня 2020 16:06
Довідка 1.zip
08 липня 2020 19:12
Електронний підпис
08 липня 2020 19:11
Електронний підпис
08 липня 2020 19:10
Електронний підпис
08 липня 2020 19:10
Статут.pdf
08 липня 2020 19:10
01 10 договор ВПМ.zip
08 липня 2020 19:10
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
08 липня 2020 19:10
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 19:10
Наказ Бойко СЛ.pdf
08 липня 2020 19:09
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
08 липня 2020 19:09
Наказ Йоржик.pdf
08 липня 2020 19:09
Витяг з ЄДР.pdf
08 липня 2020 19:09
Сертифікат ІСО.pdf
08 липня 2020 19:09
Довіреність.pdf
08 липня 2020 19:09
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
08 липня 2020 19:09
Дог№78.pdf
08 липня 2020 19:09
Договір 2001000081.pdf
08 липня 2020 19:09
Лист відгук УДЦР.pdf
08 липня 2020 19:09
Лист відгук.pdf
08 липня 2020 19:09
Довідка про учасника.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарантійний лист ВПМ.pdf
08 липня 2020 19:09
Довіреність Грицак.pdf
08 липня 2020 19:09
Гарант_1543_GR_24.pdf
08 липня 2020 19:09
Банківська ліцензія.pdf
08 липня 2020 19:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 09:39
Електронний підпис
09 липня 2020 09:39
Електронний підпис
09 липня 2020 09:38
ЦІНОВА.pdf
09 липня 2020 09:38
серт.+пасп.+дек..zip
09 липня 2020 09:38
Рітейл_гарант. лист.pdf
09 липня 2020 09:38
повноваження.zip
09 липня 2020 09:38
ПДВ.pdf
09 липня 2020 09:38
паспорт Бойчук.pdf
09 липня 2020 09:38
ліцензія.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від ШЕЛ.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від ОІЛТРАНС.pdf
09 липня 2020 09:38
лист від МАНГО.pdf
09 липня 2020 09:38
згода власника.pdf
09 липня 2020 09:38
БГ.zip
09 липня 2020 09:38
банк_рахунки.pdf
09 липня 2020 09:38
банк_кредити.pdf
09 липня 2020 09:38
12_ст 17.pdf
09 липня 2020 09:38
11_Копії талонів.pdf
09 липня 2020 09:38
10_досвід.pdf
09 липня 2020 09:38
9_дод.4.pdf
09 липня 2020 09:38
7_Дод 8 згода з дог.pdf
09 липня 2020 09:38
6_Дод 1,1 Всі обл.pdf
09 липня 2020 09:38
5_Дог забезп.pdf
09 липня 2020 09:38
1_витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:16
Електронний підпис
21 липня 2020 17:16
28 Про підприємство.pdf
09 липня 2020 09:00
Електронний підпис
09 липня 2020 09:00
Електронний підпис
09 липня 2020 09:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 липня 2020 09:00
SCAN0022.PDF
09 липня 2020 09:00
SCAN0021.PDF
09 липня 2020 09:00
Установчі документи.pdf
09 липня 2020 08:59
Техначна чатисна.pdf
09 липня 2020 08:59
Протокол НР.7Z
09 липня 2020 08:59
Письмо авиас.pdf
09 липня 2020 08:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 08:59
Листи.pdf
09 липня 2020 08:59
лист.pdf
09 липня 2020 08:59
Лист-згода.pdf
09 липня 2020 08:59
Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 08:59
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
09 липня 2020 08:59
Дані на товар.pdf
09 липня 2020 08:59
Гарантія 5248-20.7z
09 липня 2020 08:59
Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 08:59
Банківська ліцензія.7z
09 липня 2020 08:59
АЗC.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 00:00
Електронний підпис
09 липня 2020 00:00
Електронний підпис
08 липня 2020 23:59
забезпечення.7z
08 липня 2020 17:45
Електронний підпис
08 липня 2020 17:44
Електронний підпис
08 липня 2020 17:44
Установчі документи.7z
08 липня 2020 17:44
Інші документи.7z
08 липня 2020 17:44
забезпечення.7z
08 липня 2020 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 17:44
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 5 589 436,44
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
5 589 436,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:59
ЦЗВ-14-06520-01.pdf укладений
19 серпня 2020 14:59